  • 1. Data: 2019-07-15 15:35:42
    Temat: Zmiany w Alior Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    Czy ktoś już rozszyfrował zmiany? Mam 3 karty EUR, USD, GBP. Z tego co widzę zostały
    one zastąpione jedną kartą wielowalutową, która sama rozpoznaje walutę transakcji i
    obciąża odpowiedni rachunek. Wcześniej najlepszą kartą do płatności za granicą poza
    EUR, GBP była karta w USD.

    Teraz z tego co czytałem to nowa "karta umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio
    w 23 walutach dostępnych w Kantorze Walutowym. Płatności w pozostałych walutach
    rozliczane są po kursie Mastercard z rachunku EURO bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    czy prowizji."

    Czyli pytanie co się dzieje przy transakcjach w walutach dostępnych w kantorze Alior?
    Czy również obowiązuje kurs MC? Wygląda również na to, że o ile wcześniej mieliśmy
    dowolność płatności z dowolnego rachunku do którego mieliśmy kartę, tak teraz
    najwyraźniej waluty spoza tych oferowanych przez Alior, zawsze będą rozliczane z
    rachunku EUR.

  • 2. Data: 2019-07-15 15:57:17
    Temat: Re: Zmiany w Alior Kantor
    Od: g...@g...com

    Z nowisci to na razie kantor lezy i kwiczy !
    Na Twoje pytania jest odpowiedz - czytaj !. W regulaminie na WSZYSTKI pytania masz
    odpowiedz - nie trawie leni !!

  • 3. Data: 2019-07-15 18:01:15
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, July 15, 2019 at 3:57:19 PM UTC+2, g...@g...com wrote:
    > Z nowisci to na razie kantor lezy i kwiczy !
    > Na Twoje pytania jest odpowiedz - czytaj !. W regulaminie na WSZYSTKI pytania masz
    odpowiedz - nie trawie leni !!

    Tak, też nie mogę się zalogować. Gdybym miał czas to bym przeczytał regulamin, po to
    zadałem pytanie licząc, że ktoś już to zrobił. Jest to zachęta do dyskusji o zmianach
    na lepsze czy gorsze. Póki co czekamy na możliwość zalogowania się...

  • 4. Data: 2019-07-15 18:15:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 18:01:16 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:
> [...]
    zmianach na lepsze czy gorsze. Póki co czekamy na możliwość zalogowania się...

    Zalogować czasem się udaje. Ale zmiany na gorsze.

  • 5. Data: 2019-07-15 18:28:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Stiwi <s...@h...com> writes:

> [...]
    zmianach na lepsze czy gorsze. Póki co czekamy na możliwość zalogowania się...

    Ja mam plusik w haśle.
    Nie mogę go zapodać w haśle jako Shift+=, za to moge z klawiatury
    numerycznej.
    A teraz najlepsze: chciałem to zgłosić i ... formatka w kantorze nie
    działa. Postanowiłem, że zgłosze to systemie bankowym aliora. Okazuje
    się, że nie można tam wprowadzić znaku "+", obu cudzysłowów, oraz
    nawiasów trójkątnych. Myślalem, że citka pod tym względem nic nie pobije
    KJ

  • 6. Data: 2019-07-15 22:17:02
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, July 15, 2019 at 6:15:55 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > Zalogować czasem się udaje. Ale zmiany na gorsze.

    Do tej pory nie mogę się zalogować. Nie mam żadnego błędu nawet, po wpisaniu hasła
    następuje powrót do strony logowania... W innych przeglądarkach to samo.

  • 7. Data: 2019-07-15 22:27:26
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-07-15 o 22:17, Stiwi pisze:

    > Do tej pory nie mogę się zalogować. Nie mam żadnego błędu nawet, po wpisaniu hasła
    następuje powrót do strony logowania... W innych przeglądarkach to samo.

    U mnie już działa, ale parę godzin temu też były problemy. Niemniej
    szybkość działania pozostawia jeszcze sporo do życzenia.

  • 8. Data: 2019-07-15 22:43:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczego nie możesz?

    -----

  • 9. Data: 2019-07-16 11:08:50
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, July 15, 2019 at 10:43:51 PM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > A dlaczego nie możesz?

    Nie wiem. Wpisuje identyfikator i hasło, klikam wyślij i nic - wraca do logowania. Co
    ciekawe zawsze pyta o te same literki hasła, próbowałem już wielokrotnie i nic.

  • 10. Data: 2019-07-16 11:17:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 11:08:52 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Nie wiem. Wpisuje identyfikator i hasło, klikam wyślij i nic - wraca do logowania.
    Co ciekawe zawsze pyta o te same literki hasła, próbowałem już wielokrotnie i nic.

    Też tak miałem wczoraj. Jak również etap, gdy w ogóle nie wyświetlały się pola na
    literki.
    Dziś już działa w miarę znośnie (choć wiadomości nadal nie można wysyłać), może
    wyczyść cache i dostaniesz działającą wersję tego badziewia (adblock bardzo sie
    przydaje).