  • 21. Data: 2003-06-26 10:32:05
    Temat: Re: mBank inaczej
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdehhs$6la$...@i...gazeta.pl,
    MrMrooz <m...@U...hoga.pl>:

    > Ta częsć strony przedstawia tylko oplaty zwiazane z emaxem, nie ma tam
    > nigdzie kwoty 28 zlotych!

    Prawda.

    > 28 zl pojawia sie w nastepnej pozycji - ale to juz nie jest emax,
    > tylko karta kredytowa Visa Electron - a ta nie jest przypisana do
    > rachunku tak jak debetowa.

    Nieprawda, jest przypisana do rachunku, tylko ze eKonto.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-06-26 10:36:05
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > debetowa.
    > Karty debetowe sa troche nizej i Visa electron do ekonta jest za darmo!

    Dzięki za wyjaśnienia. Przeglądałem ofertę eMax i dla tego tam trafiłem
    pchany ciekawością.

    Ale i tak nie wiem kto wpisał, że ROR średnio oprocentowane są na 4.58% na
    http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html
    "Wybierając rodzaj rachunku w innym banku, domyślnie wyświetla się średnie
    oprocentowanie dla danego typu rachunku (średnia z 20 banków). Pole to można
    jednak dowolnie edytować."

    Piotrek

  • 23. Data: 2003-06-26 10:48:08
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bdehhs$6la$...@i...gazeta.pl,
    >
    > Nieprawda, jest przypisana do rachunku, tylko ze eKonto.
    Nie jest przypisana tak jak debetowa - chodzilo mi o to, ze kasa nie jest
    sciagana od razu, tylko ty decydujesz kiedy i ile splacasz oraz o to, ze
    zeby ja dostac trzeba spelnic okreslone warunki.
    Generalnie byl to pewien skrot myslowy.
    BTW - czy mozna miec KK w mBanku nie posiadajac tam konta?

    Michal M

  • 24. Data: 2003-06-26 10:50:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MrMrooz wrote:

    > Nie jest przypisana tak jak debetowa - chodzilo mi o to, ze kasa nie
    > jest sciagana od razu, tylko ty decydujesz kiedy i ile splacasz oraz
    > o to, ze zeby ja dostac trzeba spelnic okreslone warunki.

    Jest "przywiązana" do ekonta w tym sensie, że nie ma oddzielnego rachunku
    powiązanego z KK - a to, że nie od razu są ściągane pieniądze, to chyba
    oczywiste - w końcu to KK :-))))

    > Generalnie byl to pewien skrot myslowy.

    W przypadku mbanku niezbyt precyzyjny niestety.

    > BTW - czy mozna miec KK w mBanku nie posiadajac tam konta?

    Nie, ale to to IMHO dobrze, bo skoro powiązali KK z ekontem, to opłaty za
    ekonto na razie nie grożą ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-06-26 12:59:05
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jeśli tylko rok ważna to jeszcze gorzej bo 36 x 2 = 72 zł za zwykła
    VE.
    > Czy teraz dobrze rozumuję? Swoją drogą mogliby zrobić bardziej przyjrzystą
    > stronę.

    Jeszcze raz - koszt VE do eMaxa - 36 zł rocznie - koniec kropka

    RJCz

  • 26. Data: 2003-06-26 13:21:54
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Cytujesz zapisy
    > dotyczące VE kredytowej, a masz na mysli VE debetowę, która do ekonta jest
    > bezpłatna. Debetowa do emaxa kosztuje 36 PLN, ale emax to konto a la
    lokata,
    > więc po co Ci karta? Zwłaszcza, że przelewy ekonto-emax są online i możesz
    > sobie taki przelew zrobić przed bankomatem i spokojnie wypłacić kasę :-)

    Wobec tego dwa dalsze pytania. Czy mając kartę do ekonta można poprzez
    bankomat dokonywać operacji na eMax, np. przelać pieniążki na eKonto? Bo z
    tego co napisaleś wyglądało by, że tak. Wtedy faktycznie VE do eMaxa jest
    nie potrzebna. Jednak na
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/karty.html#ble
    kitny nie ma takiej
    informacji.
    Oraz co zrobisz jak wybrałeś już kasę trzy razy dziennie, a tu okaże się, że
    nagle znowu potrzebujesz gotówki bo upatrzyłeś super ofertę w sklepie który
    nie ma POSa.
    "Błękitne delfiny eKONTO w skrócie:
    [...]
    dzienna liczba wypłat gotówki - 3 wypłaty"
    ---------

    Piotrek

  • 27. Data: 2003-06-26 13:30:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Robert wrote:
> [...]

    No to może trzeba dla ich dobra jeszcze raz ich "zmusić" ? ;))

    W dodatku nie piszą, jaką kapitalizację przyjmują dla obcego ROR-u.
    Porażka...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 28. Data: 2003-06-26 13:42:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Solarz wrote:

    > Wobec tego dwa dalsze pytania. Czy mając kartę do ekonta można poprzez
    > bankomat dokonywać operacji na eMax, np. przelać pieniążki na eKonto?

    Napisałam "przed bankomatem" a nie "przez bankomat" - jesteś dyslektykiem
    :-) ? Chodzi o to, że emax jest lokatą a vista (pytanie pomocnicze: ile
    znasz banków dających karty do lokat :-) ?) Jeżeli trzymasz pieniądze na
    emaxie to jeżeli potrzebujesz wypłacić z bankomatu możesz przez telefon (z
    budki telefonicznej np.) lub wap przelać pieniądze na ekonto stojąc p r z e
    d bankomatem i wybrać kartą do ekonta.

    > Bo z tego co napisaleś wyglądało by, że tak. Wtedy faktycznie VE do
> [...]

    Bo to są informacje z tzw. "użytkowania". Jak sobie to wyobrażasz? Na
    stronie banku mają być informacje o omijaniu opłat przy zachowaniu wyższego
    oprocentowania? Nie za dużo wymagasz? Może jeszcze byś chciał linka na
    głównej stronie do poradnika: "Jak omijać opłaty w naszym banku?" :-)))))?

> [...]
    > "Błękitne delfiny eKONTO w skrócie:
    > [...]
    > dzienna liczba wypłat gotówki - 3 wypłaty"

    Płacę KK a nie delfinem. Karty debetowe w mbanku (a więc i ta darmowa do
    ekonta" mają być "ulepszone" na jesieni. A tak w ogóle nie mam zamiaru dalej
    ciągnąć dyskusji na temat: "Jak kupić za gotówkę używane auto za 50k PLN
    mając tylko delfina z mbanku?" - IMHO szukasz dziury w całym - jak Ci oferta
    mbanku nie odpowiada to po prostu znajdź sobie inny bank, a nie bij pianę
    pod niebiosa :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-06-26 13:51:23
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Ale i tak nie wiem kto wpisał, że ROR średnio oprocentowane są na 4.58% na

    mBank naprawde nie jest dla ludzi ktorzy nie umieja czytac ze zrozumieniem
    tekstu!!!
    Mozesz to pole edytowac poniewaz to jest kalkulator do porownania
    oprocentowania.
    Mozesz tam sobie porownac oprocentowanie pomiedzy mBankiem a twoim bankiem i
    obliczyc zysk ktory osiagniesz przenoszac oszczednosci do mBanku.

    FAjas

  • 30. Data: 2003-06-26 14:06:18
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    micom.edu.pl wrote:

> [...]
    > Mozesz tam sobie porownac oprocentowanie pomiedzy mBankiem a twoim bankiem i
    > obliczyc zysk ktory osiagniesz przenoszac oszczednosci do mBanku.

    mBank naprawde nie jest dla ludzi ktorzy nie mysla
    Przeciez chodzi o to, ze jesli srednie oprocentowanie z 20 bankow jest
    wieksze niz w mBanku, to jest to niezbyt przekonujace dla nowych
    klientow. Po co zakladac konto w mBanku skora sa lepiej oprocentowane?

    --
    darek ciesla