  • 31. Data: 2003-06-26 14:09:02
    Temat: Re: mBank inaczej
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    darek ciesla wrote:

    > mBank naprawde nie jest dla ludzi ktorzy nie mysla

    Owszem - jak wszystkie inne banki :-)

    > Po co zakladac konto w mBanku skora sa lepiej oprocentowane?

    Takie są 2 - LGnet (od listopada unordeowiony - więc raczej sie to nie
    utrzyma) oraz VW. A konto w mbanku warto mieć choćby dla samego SFI .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2003-06-26 14:10:51
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> napisał w wiadomości

    > mBank naprawde nie jest dla ludzi ktorzy nie umieja czytac ze zrozumieniem
    > tekstu!!!

    A Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    > Mozesz to pole edytowac poniewaz to jest kalkulator do porownania
    > oprocentowania.
    > Mozesz tam sobie porownac oprocentowanie pomiedzy mBankiem a twoim bankiem
    > obliczyc zysk ktory osiagniesz przenoszac oszczednosci do mBanku.

    Edytować to sobie mogę, owszem zresztą jest to napisane w 1 zdaniu
    informacji.
    Co jednak powiesz o pierwszym jej zdaniu:
    "Wybierając rodzaj rachunku w innym banku, domyślnie wyświetla się średnie
    oprocentowanie dla danego typu rachunku (średnia z 20 banków). Pole to można
    jednak dowolnie edytować."?

    Może i takie średnie były ale napewno nie w tym roku. Ale jak widzę trudno
    Ci to zrozumieć.

    Piotrek

  • 33. Data: 2003-06-26 14:14:15
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Glenn wrote:

    > Takie są 2 - LGnet (od listopada unordeowiony - więc raczej sie to nie
    > utrzyma) oraz VW. A konto w mbanku warto mieć choćby dla samego SFI .

    Ale rozmawiamy o kalkulatorze wg ktorego srednie oprocentowanie z 20
    bankow jest wieksze niz w mBanku. A wiec mozna sadzic ze lepiej
    oprocentowanych jest co najmniej kilka (10?).

    --
    darek ciesla

  • 34. Data: 2003-06-26 14:16:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    darek ciesla wrote:

    > Ale rozmawiamy o kalkulatorze wg ktorego srednie oprocentowanie z 20
    > bankow jest wieksze niz w mBanku. A wiec mozna sadzic ze lepiej
    > oprocentowanych jest co najmniej kilka (10?).

    Ok. Kalkulator jest do d... :-)))) No i co? Mam z tego powodu zamknąć
    rachunek ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2003-06-26 14:18:24
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "darek ciesla" <d...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Ale rozmawiamy o kalkulatorze wg ktorego srednie oprocentowanie z 20
    > bankow jest wieksze niz w mBanku. A wiec mozna sadzic ze lepiej
    > oprocentowanych jest co najmniej kilka (10?).

    Błąd. Wystarczy jeden dający na tyle duże oprocentowanie, że średnia i tak
    będzie więsza niż w mBanku. Trzeba tylko go odszukać :-)
    Ciekawe ile kosztuje tam prowadzenie tak wysoko oprocentowanego RORu :-) ?

    Piotrek

  • 36. Data: 2003-06-26 14:19:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Solarz wrote:

> [...]
    > i tak będzie więsza niż w mBanku. Trzeba tylko go odszukać :-)
    > Ciekawe ile kosztuje tam prowadzenie tak wysoko oprocentowanego RORu

    Eeee tam % ! Najważniejsze jest, żeby w razie czego móc kupić za gotówkę
    używany samochód za 50k od emeryta nieposiadającego w ogóle konta w banku
    ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2003-06-26 14:21:50
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ok. Kalkulator jest do d... :-)))) No i co? Mam z tego powodu zamknąć
    > rachunek ;-) ?

    Skoro mBank nawet procentów (precyzyjniej średniej z nich) nie umie obliczyć
    to mając tam rachunek zastanowiłbym się nad tym :-)

    Piotrek

  • 38. Data: 2003-06-26 14:24:29
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Eeee tam % ! Najważniejsze jest, żeby w razie czego móc kupić za gotówkę
    > używany samochód za 50k od emeryta nieposiadającego w ogóle konta w banku
    > ;-)

    Emerytem nie zawsze był :-) poza tym nie napisałem, że niegdy nie posiadał
    konta w banku :-)

    Piotrek

  • 39. Data: 2003-06-26 14:29:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Solarz wrote:

    > Skoro mBank nawet procentów (precyzyjniej średniej z nich) nie umie
    > obliczyć to mając tam rachunek zastanowiłbym się nad tym :-)

    Wiesz co? Bijesz pianę - czy ktoś Ci każe zakładać tam konto? W Polsce jest
    tyle banków, że jak jeden wydaje Ci się "podejrzany" to idziesz po prostu
    gdzie indziej. Jak zakładam gdzieś konto to patrzę na toip a nie na
    marketingowe "pierdoły" :-))) No ale Ty miałeś problemy z czytaniem toip,
    więc nie dziwię się w sumie, że kalkulator jest ważniejszy :-)))) W mbanku
    mam konto od ponad dwóch lat i pierwszą prowizję zapłacę teraz (za KK) -
    zanim założyłam rachunek przeczytałam toip i regulamin - wiedziałam też, że
    nie będę mogła zapłacić gotówką emerytowi 50k za uzywany samochód :-)))
    Jakoś mnie to nie boli :-))) Jak dla Ciebie jest to priorytet, to po prostu
    załóż konto gdzie indziej. Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-06-26 14:41:47
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Piotr Solarz wrote:

> [...]
    > będzie więsza niż w mBanku. Trzeba tylko go odszukać :-)
    > Ciekawe ile kosztuje tam prowadzenie tak wysoko oprocentowanego RORu :-) ?

    Rozumiem jak dziala srednia. Ale jestem gotow sie zalozyc, ze bedzie ich
    okolo 10.

    --
    darek ciesla