  • 1. Data: 2003-06-26 02:07:31
    Temat: BPH PBK - jak bank sprawdza czy ktos jest studentem?
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    To znowu ja: )
    wlasnie skonczylem studia, konto sezam student mam od dwoch lat. Czy bank
    jakos sprawdza czy ktos jest jeszcze studentem czy po prostu 5 lat od
    zalozenia konta normalnie je obsluguje jako studenckie??? czy raczej w
    trosce o to aby nie stracic klienta ktory moglby odejsc do innego banku po
    prostu przymyka na to oko???
    mam 23 lata jakby bylo jakies kryterium wiekowe...

  • 2. Data: 2003-06-26 12:43:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "eastwoo" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > prostu przymyka na to oko???
    > mam 23 lata jakby bylo jakies kryterium wiekowe...

    nic nie sprawdza

    będziesz miał konto studenckie do czasu aż przyniesiesz zaświadczenie , że
    pracujesz i jakie masz zarobki

    w PKOBP zgłosiłem, że nie jestem już studentem, ale nie chciało mi się
    przynosić zaświadczenia od pracodawcy więc zostawili mi studenckie
    i tak już od trzech lat mam :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-06-26 12:54:28
    Od: "laik" <k...@o...pl>

    eastwoo wrote:
> [...]
    > innego banku po prostu przymyka na to oko???
    > mam 23 lata jakby bylo jakies kryterium wiekowe...

    Nie sprawdza. Mialem przez dwa lata konto sezam student nie bedac juz
    studentem.
    Kryterium wiekowe jest! Jak osiagniesz 26 rok zycia bank sam zmieni konto
    sezam student na zwyklego sezama'a lub na inne konto w zaleznosci jakie tam
    wtedy beda mieli nazwy :-).

    Kichawa.