  • 11. Data: 2003-06-26 10:16:16
    Temat: Re: mBank inaczej
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Mona" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdega0$345$1@inews.gazeta.pl...
    > O czym Ty mowisz? W tabeli oplat i prowizji figuruje jak nastepuje:
    >
    > Opłata za wydanie karty 0 zł (e konto) 36 zł (emax) 36 zł (izzykonto)
    > Opłata za odnowienie karty 0 zł 36 zł 36 zł
    > Opłata za wydanie karty dodatkowej 15 zł 36 zł 36 zł
    > Opłata za odnowienie karty dodatkowej 15 zł 36 zł 36 zł
    > Opłata za wydanie duplikatu karty 0 zł 0 zł 18 zł
    > Opłata za zastrzeżenie karty 0 zł

    To co w takim razie przedstawia strona
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#emax
    ?

    Jaki okres ważna jest VE? Rok czy dwa lata?

    Piotrek

  • 12. Data: 2003-06-26 10:18:24
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    napisał
    > w wiadomości news:bdeflk$1nvu$1@foka1.acn.pl...

    > Z ichniej strony
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#emax
    > Innych kont nie chciało mi się już sprawdzać.

    Błąd!
    W pozycji, którą cytujesz nie ma takiej opłaty

    To co podajesz to opłata za kartę kredytową

    VE w mBanku jest za darmo do eKonta, do eMaxa kosztuje 36zł (a nie jest
    obowiązkowa)
    a to co cytowałeś to jedna z najtańszych na rynku Karta Kredytowa

    Polecam uważniejszą lekturę TOiP

    RJCz

  • 13. Data: 2003-06-26 10:18:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Solarz wrote:

    > To co w takim razie przedstawia strona
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#emax
    > ?
    >
    > Jaki okres ważna jest VE? Rok czy dwa lata?

    Nadal problemy z czytaniem, czy też koniecznie chcesz udowodnić, że mbank
    jest beee :-)))) ?
    Karta debetowa jest ważna rok, kredytowa trzy lata. Co jeszcze
    "przeczytałeś" ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-26 10:19:16
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Pewnie chodzi im o KK VE

    Pozdrv

    lelek

  • 15. Data: 2003-06-26 10:21:02
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > po pierwsze - płacisz tylko raz za wydanie 28 zł
    >
    > zaraz zaraz - jakie 28zł? 36 zł
    > a może pytasz o kredytową VE?

    No fakt pogubiłem się z tym. Chodzi o kredytową.

    "po drugie - za rok zapłacisz za odnowienie karty kolejne 28 zł (z grubsza
    chodzi o to samo, bo VE w ma roczny okres ważności) (z Twojego
    wcześniejszego listu)"

    Ale jeśli tylko rok ważna to jeszcze gorzej bo 36 x 2 = 72 zł za zwykła VE.
    Czy teraz dobrze rozumuję? Swoją drogą mogliby zrobić bardziej przyjrzystą
    stronę.

    Piotrek

  • 16. Data: 2003-06-26 10:21:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Solarz wrote:

    > Ale jeśli tylko rok ważna to jeszcze gorzej bo 36 x 2 = 72 zł za
    > zwykła VE.

    Ale do konta, które w założeniu ma być lokatą! Ta karta nie jest
    obowiązkowa. Do roru (czyli ekonta) karta jest bezpłatna.

    >Czy teraz dobrze rozumuję? Swoją drogą mogliby zrobić
    > bardziej przyjrzystą stronę.

    Trzeba dokładnie czytać, no ale jak poszukujesz "haków" na bank, to
    rzeczywiście możesz mieć problemy z dokładnością :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-06-26 10:22:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdef8d$3p7$...@p...wcss.wroc.pl,
    Piotr Solarz <p...@...pl>:

    > Czyli normalna VE która w innych Bankach nic nie kosztuje np. przez 2
    > lata w Lukasie.
    > Tutaj kosztuje nas w tym samym okresie 56 zł gdyż 28 zł za wydanie +
    > 28 zł po roku.
    > Aby karta się "zwróciła" musimy zamrozić na eMax np. 1308 zł na rok.
    >
    > Czy dobrze rozumuję?

    Zle rozumujesz - Lukas w ogole nie ma VE Kredytowej, o ktorej tu piszesz.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-06-26 10:23:31
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mona" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To co w takim razie przedstawia strona
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#emax

    Ta częsć strony przedstawia tylko oplaty zwiazane z emaxem, nie ma tam
    nigdzie kwoty 28 zlotych!
    28 zl pojawia sie w nastepnej pozycji - ale to juz nie jest emax, tylko
    karta kredytowa Visa Electron - a ta nie jest przypisana do rachunku tak jak
    debetowa.
    Karty debetowe sa troche nizej i Visa electron do ekonta jest za darmo!

    Michał M

  • 19. Data: 2003-06-26 10:23:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdee9g$3cn$...@p...wcss.wroc.pl,
    Piotr Solarz <p...@...pl>:
    > Na stronie http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html
    > mamy cudwony kalkulator.
    > Oraz podpis
    > "Wybierając rodzaj rachunku w innym banku, domyślnie wyświetla się
    > średnie oprocentowanie dla danego typu rachunku (średnia z 20
    > banków). Pole to można jednak dowolnie edytować."
    >
    > Nie wiem jak to zrobili ale ROR w innych Bankach ma o 0.4 punkta
    > procetowego więcej niż cudowne konto eMax.

    Zrobili to tak, ze nie chce im sie aktualizowac danych w tym kalkulatorze -
    juz kiedys zwracalem im na to uwage i niejako "zmusilem" do aktualizacji
    wtedy.

    Marketingowo jest to antyreklama na calego.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-06-26 10:24:17
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > Z ichniej strony
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#emax
    > Innych kont nie chciało mi się już sprawdzać.

    Przeciez jest jak wół napisane, KARTY KREDYTOWE.
    Karta do eMaxa jest platna 36zl. Jak chcesz za darmo to zaloz eKonto.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak