  • 1. Data: 2003-06-26 08:24:29
    Temat: MILLENIUM - przestroga
    Od: b...@o...pl

    Przestroga!

    Jeżeli chcecie uzyskać kredyt gotówkowy w Banku Millenium
    i spełniacie warunki, o których piszą na swojej stronie:

    http://www.bankmillennium.pl/3/7/10/?_c=1489

    i o których informują w TeleMillenium (0 801 12 1000),
    a także w oddziale
    Wystarczy, że:

    -) posiadasz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku przez okres
    przynajmniej 3 miesięcy,
    -) masz dochody powyżej 800 PLN netto,
    -) posiadasz umowę o pracę na czas dłuższy niż umowa o MilleKredyt.

    to wiedzcie, że

    DODATKOWYM WARUNKIEM, o którym nie wspominają, jest
    posiadanie przez ostatnie 2 czy 3 miesiące wpływów na ROR
    w ichnim oddziale (nie dowiedziałem się, jakie wysokie
    mają być te wpływy). Jeżeli ten warunek (o którym nie informują)
    nie jest spełniony, to wasz wniosek o kredyt zostanie rozpatrzony
    negatywnie.

    Ten dodatkowy warunek mają zawarty w swoich procedurach, a klientowi
    o nim nie mówią, bo zwykle o nim nie wiedzą.
    W rezultacie klient czeka 3 tygodnie po to, żeby uzyskać informację
    (odmowę udzielenia kredytu), którą powinien znać już na etapie
    pytania o warunki uzyskania kredytu - jest narażany na stratę czasu.

    Ja mam rora w Millenium, ale wynagrodzenie nie jest tam księgowane.
    Czasami tylko dokonam tam jakiegoś przelewu.

    Sprawę sygnalizowałem w ichni TeleMillenium, stwierdzając, że nie jestem
    zadowolony z jakości uzyskanych pierwotnie informacji, czym narazili
    mnie i spowodowali stratę mojego czasu.
    "Rozmowy są nagrywane", ale jak dotąd żaden z ich decydentów najwyraźniej
    tej rozmowy nie odsłuchał lub/i nie przejął się nią, bo minął miesiąc
    i kompletnej informacji dla klientów, zainteresowanych kredytem
    gotówkowym, wciąż nie ma.

    Pozdrowienia dla pracowników/decydentów z Banku Millenium.
    Nie polecam nikomu tej instutucji.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2003-06-26 20:08:59
    Temat: Re: MILLENIUM - przestroga
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przestroga!
    >
    > Jeżeli chcecie uzyskać kredyt gotówkowy w Banku Millenium
    > i spełniacie warunki, o których piszą na swojej stronie:

    No dobra, to juz wiemy po Twoim pierwszym poscie. Wiec po co drugi?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2003-07-02 17:13:19
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, to juz wiemy po Twoim pierwszym poscie. Wiec po co drugi?

> [...]

    Zeby Lopez mial pozywke i mogl sie odezwac.

    Sebastian