  • 1. Data: 2003-06-26 10:01:43
    Temat: Multibank - Przekonujesz? Podrozujesz ;-)
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    Witam,

    Wlasnie dostalem z Multi zaproszenie do udzialu w konkursie "Przekonujesz?
    Podrozujesz".
    Poniewasz wielokrotnie na tej liscie przekonywalem niezdecydowanych do
    zalozenia konta w Multi, prosze wiec o podawanie mojego numeru PESEL przy
    zakladaniu konta. W przypadku wiekszej ilosci chetnych gotow jestem w
    jakiejs czesci podzielic sie nagrodami albo w inny sposob zrewanzowac sie.
    Po szczegoly zapraszam na priv.

    :-)

    Pozdrawiam,
    --