  • 1. Data: 2003-06-26 05:19:10
    Temat: kto ma konto w DB lub Citi...?
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    jak w temacie + w GB i wyplaca z ich bankomatow w Polsce bezprowizyjnie lub
    jaka prowizja obarczone sa wyplaty ?
    Pozdrawiam,
    dx

  • 2. Data: 2003-06-26 20:07:03
    Temat: Odp: kto ma konto w DB lub Citi...?
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Czym chcesz wyplacac?? Karta debetowa, czy krdytowa??
    Generalnie w karta citi bedzie to 3%, ale nie mneij niz 7 PLN.
    Najlepsza karta na rynku do duzych wyplat z bankomatow jest mastercard
    citibanku. Niestety: karta jest cholernie droga. Koszt oplaty trocznej
    ksztaltuje sie obecnie w citi na poziomie 85 PLN.

    pozdrawiam

    jakub stolarczek

    Użytkownik dx <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bddvok$idk$...@p...fkz.com.pl...

  • 3. Data: 2003-06-26 20:27:19
    Temat: Re: kto ma konto w DB lub Citi...?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    jakub stolarczek wrote:
    > Czym chcesz wyplacac?? Karta debetowa, czy krdytowa??

    A kto normalny wypłaca z bankomatu kartą kredytową ????

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-26 21:11:02
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Ten kto nie ma konta osobistego, chociazby
    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdfl0r$eo5$...@i...gazeta.pl...

  • 5. Data: 2003-06-27 05:33:17
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Hmm, chyba nie zrozumieliscie mojego pytania. Nie chodzi mi o polskie
    oddzialy Citibanku lub DB. Chce zalozyc konto w Londynie, karte dodatkowa
    dostarczyc osobie mieszkajacej w Polsce....Przyznaje, powinienem sprawdzic
    TOiP citibank.uk lub db.uk ale na razie nie mam dostepu do www :-(
    Chyba, ze znacie jakis tanszy sposob przekazywania pieniazkow rodzinie,
    ktora pozostaje w kraju...?
    Pozdrawiam,
    dx

  • 6. Data: 2003-06-27 07:47:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    dx wrote:

    > Hmm, chyba nie zrozumieliscie mojego pytania.

    Ja zrozumiałam :-) Zareagowałam tylko na propozycję pracownika Citi
    wypłacania gotówki kredytówkami ;-)
    Wracając do adremu :-) Jako alternatywa dla wysyłania do Polski karty może
    moneybookers?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-27 08:34:52
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > wypłacania gotówki kredytówkami ;-)
    > Wracając do adremu :-) Jako alternatywa dla wysyłania do Polski karty może

    Ok, nie Twoj post powinienem zacytowac.

    > moneybookers?
    Moze cos blizej?

    dzieki, pozdrawiam
    dx

  • 8. Data: 2003-06-27 08:49:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    dx wrote:

    > Moze cos blizej?

    www.moneybookers.com

    W skrócie wygląda to tak, że ładujesz u nich konto (np. swiftem za free, z
    karty 3%) i posyłasz na dowolne konto (czyli do Polski np.) za 3,5 euro.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn