    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank inaczej
    Date: Thu, 26 Jun 2003 15:42:08 +0200

    Piotr Solarz wrote:

    > Wobec tego dwa dalsze pytania. Czy mając kartę do ekonta można poprzez
    > bankomat dokonywać operacji na eMax, np. przelać pieniążki na eKonto?

    Napisałam "przed bankomatem" a nie "przez bankomat" - jesteś dyslektykiem
    :-) ? Chodzi o to, że emax jest lokatą a vista (pytanie pomocnicze: ile
    znasz banków dających karty do lokat :-) ?) Jeżeli trzymasz pieniądze na
    emaxie to jeżeli potrzebujesz wypłacić z bankomatu możesz przez telefon (z
    budki telefonicznej np.) lub wap przelać pieniądze na ekonto stojąc p r z e
    d bankomatem i wybrać kartą do ekonta.

    > Bo z tego co napisaleś wyglądało by, że tak. Wtedy faktycznie VE do
    > eMaxa jest nie potrzebna. Jednak na
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/karty.html#ble
    kitny nie ma
    > takiej informacji.

    Bo to są informacje z tzw. "użytkowania". Jak sobie to wyobrażasz? Na
    stronie banku mają być informacje o omijaniu opłat przy zachowaniu wyższego
    oprocentowania? Nie za dużo wymagasz? Może jeszcze byś chciał linka na
    głównej stronie do poradnika: "Jak omijać opłaty w naszym banku?" :-)))))?

    > Oraz co zrobisz jak wybrałeś już kasę trzy razy dziennie, a tu okaże
    > się, że nagle znowu potrzebujesz gotówki bo upatrzyłeś super ofertę w
    > sklepie który nie ma POSa.
    > "Błękitne delfiny eKONTO w skrócie:
    > [...]
    > dzienna liczba wypłat gotówki - 3 wypłaty"

    Płacę KK a nie delfinem. Karty debetowe w mbanku (a więc i ta darmowa do
    ekonta" mają być "ulepszone" na jesieni. A tak w ogóle nie mam zamiaru dalej
    ciągnąć dyskusji na temat: "Jak kupić za gotówkę używane auto za 50k PLN
    mając tylko delfina z mbanku?" - IMHO szukasz dziury w całym - jak Ci oferta
    mbanku nie odpowiada to po prostu znajdź sobie inny bank, a nie bij pianę
    pod niebiosa :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn