  • 1. Data: 2003-06-26 09:12:02
    Temat: Karty Maestro Pekao SA i stacje NESTE
    Od: "Krzysztof B" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy ktos wie dlaczego stacje Neste od ponad miesiaca nie obsluguja kart
    Maestro banku Pekao SA? Sam bank olewa pisma i zapytania odnosnie tej sprawy
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-06-26 09:20:32
    Temat: Re: Karty Maestro Pekao SA i stacje NESTE
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    We wiadomości z dnia Thursday, June 26, 2003 11:12 AM,
    << Krzysztof B >> pisze:

    > Czy ktos wie dlaczego stacje Neste od ponad miesiaca nie obsluguja
    > kart Maestro banku Pekao SA? Sam bank olewa pisma i zapytania
    > odnosnie tej sprawy Pozdrawiam

    Była jakaś "afera" PeKaO vs. Neste. Bank obciążał konto kwotą
    zadeklarowaną przez tankującego, a nie faktyczną kwotą, za jaką
    zatankował. Mowa oczywiście o Neste a24. Najwyraźniej rozwiązali problem
    w najprostrzy sposób :-))

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 3. Data: 2003-06-26 10:06:16
    Od: "Krzysztof B" <b...@p...com>

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:048f01c33bc3$f9780600$5dc89d84@Rolbieca...
> [...]
    > zadeklarowaną przez tankującego, a nie faktyczną kwotą, za jaką
    > zatankował. Mowa oczywiście o Neste a24. Najwyraźniej rozwiązali problem

    Ja tankowalem prawie 2 lata placac karta Mastro Pekao SA i nie bylo
    problemow. A potem raptem nie moge dokonywac platnosci
    Musze zmienic bank. Jaki polecacie (zalezy mi na duzej liczbie dostepnych
    bankomatow i brakiem problemow z platnoscia karta)? No i zeby nie brali
    11,50 zl miesiecznie za prowadzenie rachunku no i z pewnych wzgledow nie
    moze to byc PKO BP

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-06-26 10:15:17
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Krzysztof B" <b...@p...com> wrote in message

> [...]
    > bankomatow i brakiem problemow z platnoscia karta)? No i zeby nie brali
    > 11,50 zl miesiecznie za prowadzenie rachunku no i z pewnych wzgledow nie

    Multibank. Sprawdz w archiwum opinie na jego temat. A jak bedziesz zakladal
    konto to podaj moj numer Pesel (szczegoly na priv) - zobacz moj post
    "Multibank - Przekonujesz? Podrozujesz" wyslany kilka minut temu ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-06-26 10:37:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Danio wrote:

> [...]
    > zakladal konto to podaj moj numer Pesel (szczegoly na priv) - zobacz
    > moj post "Multibank - Przekonujesz? Podrozujesz" wyslany kilka minut

    Przestań spamować - poza tym napisał, że zależy mu na dużej liczbie
    bankomatów, więc dlaczego piszesz o Multi?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-26 10:42:57
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    We wiadomości z dnia Thursday, June 26, 2003 12:06 PM,
    << Krzysztof B >> pisze:

    > Ja tankowalem prawie 2 lata placac karta Mastro Pekao SA i nie bylo
    > problemow. A potem raptem nie moge dokonywac platnosci

    Na szczęście nie dotknęło to wszystkich "tankowaczy" Neste, jak
    widać. Czytałem (bodajże Gazeta), o na pewno kilku takich przypadkach.
    Jak widać wystarczyło.

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 7. Data: 2003-06-26 10:55:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Krzysztof B wrote:
> [...]
    > dostepnych bankomatow i brakiem problemow z platnoscia karta)? No i
    > zeby nie brali 11,50 zl miesiecznie za prowadzenie rachunku no i z

    Może ekonto Pro w Lukasie? Jeżeli masz średnie saldo miesięczne 5k PLN to
    konto jest za darmo (inaczej 7 PLN). Dostęp przez net z tokenem (przelewy,
    zlecenia stałe za free), bankomaty BZWBK+Euronet, pierwsza VE gratis (ważna
    2 lata, później 10 PLN za następne 2 lata), pierwszy rok KK VC (50 dni GP)
    za darmo (ważna 2 lata - w drugim roku "używanie" 59 PLN - czyli wychodzi
    28,5 rocznie).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-26 11:11:36
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Przestań spamować - poza tym napisał, że zależy mu na dużej liczbie
    > bankomatów, więc dlaczego piszesz o Multi?

    Nie spamuje, najwyzej robie sobie troche zartow z junk maila ktory dostalem.
    Zreszta pewnie inni posiadacze konta w Multi tez to dostali. Wole zreszta
    taki junk mail, niz powiadomienia o tym ze Pekao SA nie moze wykonac
    zlecenia stalego na rachunku, ktory zamknalem 4 miesiace temu.

    Polecam Multi, bo uwazam ze to dobry bank, bez wzgledu na to czy ktos poda
    moj pesel czy nie ;-)
    Szczegoly byly tu wielokrotnie opisywane, wiec wskazalem archiwum.

    A co do liczby bankomatow, to przyznaje ze bedac w Pekao SA mialem ich
    troche wiecej, teraz jest tylko Euronet, ale nie jest ich przeciez malo.

    Ogolnie - luuuzik kolego, weekend nadchodzi coraz wiekszymi krokami :-)

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2003-06-26 11:12:47
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ogolnie - luuuzik kolego, weekend nadchodzi coraz wiekszymi krokami :-)

    Pociesze Cie Glenn, na moim roku ponad 90% stanowia kobiety i notorycznie
    moje imie jest zamieniane na forme zenska :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-06-26 11:41:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wilczek wrote:

    > Pociesze Cie Glenn, na moim roku ponad 90% stanowia kobiety i
    > notorycznie moje imie jest zamieniane na forme zenska :-)

    U mnie to było zawsze tak: "Szanowni Panowie! O przepraszam! Szanowni
    Państwo" :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn