  • 31. Data: 2002-04-12 21:55:44
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Fri, 12 Apr 2002 14:46:57 +0200, od
    "Szymon" <w...@p...com> napisano:

    >tsss... a ja daje ludziom POPa albo simplusa za 1zl wartego 35zl. Czyli
    >dostaja 85zl :-)

    nie oszukujesz? 84?

  • 32. Data: 2002-04-12 22:09:25
    Temat: Re: a ja jestem zadowolony :)
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Fri, 12 Apr 2002 18:02:00 +0200, od
    "Szymon" <w...@p...com> napisano:

    >Brawo! Ale wiesz, ze ten berlinski bank stal niedawno na skraju bankructwa?
    >Pewnie wielu g* obchodzilo :-)
    >
    >pzdr

    Wiesz, jak biedak z pod mostu jest właścicielem mercedesa to wcale nie
    oznacza końca dla biedaka, a tym bardziej dla mercedesa. Biedak się
    obłowi, a i mercedes może trafić do właściciela który będzie go
    częściej mył.

  • 33. Data: 2002-04-12 22:13:41
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Sat, 13 Apr 2002 00:09:25 +0200, od jahckal
    <j...@p...onet.pl> napisano:

> [...]
    >oznacza końca dla biedaka, a tym bardziej dla mercedesa. Biedak się
    >obłowi, a i mercedes może trafić do właściciela który będzie go

    No i oczywiście nie ma co porównywać z mBW. A swoją drogą ciekawe jak
    dyskusję nad wyższością mB i In rozwiąże rynek. Oba pewnie poddadzą
    się ocenie niedługo.

  • 34. Data: 2002-04-12 22:34:30
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Poczytaj sobie o bfg. No, chyba ze masz juz cale ~4kzl ;-)

    W porywach mam polowe tej kwoty... a i tak >4000 nie trzymal bym na ror - nawet
    w banku internetowym :) sa duzo lepsze inwestycje.

  • 35. Data: 2002-04-12 22:37:58
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > So what? Ja mowie ze jest to _sprzedaz_ banku. To jest pewien dym,
    > ktory zawsze szkodzi dowolnej instytucji finansowej.
    >
    > I podobnie jest w przypadku multi i mb - kojarzenie ich z bcz i
    > podobnymi eksperymentami moze spowodowac zgarniecie kasy i ucieczke do
    > dowolnego innego pewnego banku.

    No tu masz racje i z tym sie zgodze. Chociaz niekiedy zdarza sie tak, iz
    firma nie traci na wizerunku mimo ucieczki z rynku lokalnego. Przykladem
    moze byc wodstock.pl wood & company. Ale wracajac do Inteligo i BGB, w
    momencie gdyby go kupilo CU (jak sie spekuluje) to nabralbym jeszcze
    bardziej wiekszego zaufania niz w chwili obecnej mam do BGB.

  • 36. Data: 2002-04-12 22:48:13
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    >Jest! Karta do placenia w necie za darmo (mBank 20zl/rok), karta z limitami
    >5000zl na wybranie gotowki w bankomacie za darmo

    Wybierz 8000 z Inteligo (bo jak tak potrzebuję)

    Dodaj do tego prowizje za wypłaty z bankomatu.
    (za jednym razem się nie uda.

    W mBanku (na razie) możesz miec
    3xeMax 1xeKonto
    co daje 4 karty i możesz wypłacic 4k

    Pełnomocnictwo do 5 karty
    ("wspólny" rachunek z "martwą duszą") to 15 zł.

    >(mBank 250zl/rok),

    Zapłać kartą Inteligo w taksówce. :-)

    Z VG masz pakiet ubezpieczeń ( w inteligo brak).

    > darmowa infolinia (mBank iles_tam_groszy, przez co karte zastrzec ciezko jak nie
    >masz zetonu).

    Zamierzasz zastrzegać kartę w Muzeum Techniki ? :-)

    >W sumie jesli potrzebujesz tych rzeczy co powyzej (ja tak) to
    >mBank 270zl/rok, a Inteligo 0.

    Jeśli potrzebujesz zapłacić za taksówke, to z kartą inteligo
    trzeba robić postój przy bankomacie.

    W inteligo masz też dostęp
    do "atrakcyjnego" kredytu :-)).

    BAH
    PS.
    Kupowanie VG tylko po to by wypłacić 4000 to kiepski pomysł.

  • 37. Data: 2002-04-13 07:42:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "jahckal" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, w wiadomości z dnia Fri, 12 Apr 2002 14:46:57 +0200, od
    > "Szymon" <w...@p...com> napisano:
    > >
    > nie oszukujesz? 84?

    zalezy co przyjmiesz za wartosc. W salonie zestaw startowy kosztuje blisko
    60zl brutto, wiec moglbym napisac, ze dostaja nawet 110zl.

  • 38. Data: 2002-04-13 07:51:57
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wybierz 8000 z Inteligo (bo jak tak potrzebuję)
    >
    > Dodaj do tego prowizje za wypłaty z bankomatu.

    2zl? Pomijalna rzecz, skoro oszczedzam 250zl/rok w stosunku do mBanku.

    > (za jednym razem się nie uda.

    W opcji 3 karta Inteligo jest bez limitow. W opcji dwa (standardowa) 5000zl
    wyplat gotowkowych, opcja 1 - 1000zl. Da sie.

    > W mBanku (na razie) możesz miec
    > 3xeMax 1xeKonto
    > co daje 4 karty i możesz wypłacic 4k

    :-))

    > Zapłać kartą Inteligo w taksówce. :-)

    od tego jest VC debet - np. 35zl/rok w Multibanku. Drogo Ci wychodza te
    taksowki jesli specjalnie dla nich masz golda.

    > Z VG masz pakiet ubezpieczeń ( w inteligo brak).

    pomijalne.

    > Zamierzasz zastrzegać kartę w Muzeum Techniki ? :-)

    Nie, zamierzam zastrzec karte w budce telefonicznej, gdy skradziono mi
    portfel, a tam tez trzymam karte telef. Powiedzmy o 2:00 w nocy nie bede
    stukal do drzwi ludziom, "bo wie Pani, jest taka sprawa, mam mBank i..."

    > Jeśli potrzebujesz zapłacić za taksówke, to z kartą inteligo
    > trzeba robić postój przy bankomacie.

    OK. Ile kosztuje ta taksowka, przecietny kurs, ha? 10 zl, 50 zl? Rozumiem,
    ze juz nawet tych 50zl nie masz w kieszeni. Ja mieszkam w niewielkim miescie
    i przejechanie taryfa to 10-20zl. Placic zlota karta rachunek za 15zl?
    Wstydzilbym sie troche...

    > W inteligo masz też dostęp
    > do "atrakcyjnego" kredytu :-)).

    Gdzies wyzej w watku wyszlo, ze statystyczny klient mBanku ma 10000zl w nim,
    Inteligo troche mniej. Naprawde myslisz, ze im jest potrzebny kredyt? Bo
    mnie sie wydaje, ze raczej zaciekawiloby ich atrakcyjniejsza forma
    ulokowania oszczednosci. Ktos kto trzyma przy dzisiejszych stopach
    procentowych pieniedze w banku nie nalezy chyba do grupy ledwo wiazacej
    koniec z koncem.

    > PS.
    > Kupowanie VG tylko po to by wypłacić 4000 to kiepski pomysł.

    Wiem, ale nie ma wyjscia, jesli chcesz miec dostep do gotowki. 250zl/rok by
    wyplacic 4000zl to glupie. Placenie w taksowce jak mozna miec inna wypukla
    za 35zl/rok tez chyba nie bardzo madre. Wiec... hmm... po grzyba ta karta?

  • 39. Data: 2002-04-13 08:02:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 12:37:58AM +0200, minik wrote:

> [...]
    > momencie gdyby go kupilo CU (jak sie spekuluje) to nabralbym jeszcze
    > bardziej wiekszego zaufania niz w chwili obecnej mam do BGB.

    A tutaj ja tez sie zgodze, tyle ze wtedy bym dopiero nabral zaufania
    ;-)

    Ale sens zblizony.

    --

    --w

  • 40. Data: 2002-04-13 08:22:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 09:51:57AM +0200, Szymon wrote:

    > Nie, zamierzam zastrzec karte w budce telefonicznej, gdy skradziono mi
    > portfel, a tam tez trzymam karte telef. Powiedzmy o 2:00 w nocy nie bede
    > stukal do drzwi ludziom, "bo wie Pani, jest taka sprawa, mam mBank i..."

    Czasem nawet dla 0800 w telefonach tepsy tez trzeba wlozyc karte.

> [...]
    > i przejechanie taryfa to 10-20zl. Placic zlota karta rachunek za 15zl?

    Wstyd to krasc. Ja place 4 (za gazete) czy 2.5 (ostatnio w geancie
    doplata do bonu). I sie tego nie wstydze bo niby czego?

    > Gdzies wyzej w watku wyszlo, ze statystyczny klient mBanku ma 10000zl w nim,
    > Inteligo troche mniej. Naprawde myslisz, ze im jest potrzebny kredyt? Bo

    A kto sie z limitu kredytu w mbanku nabijal? Przeciez sam wymieniles
    ten kredyt jako cos idiotycznego!

> [...]
    > za 35zl/rok tez chyba nie bardzo madre. Wiec... hmm... po grzyba ta karta?

    Przeciez musisz wyrobic sobie konto na ktorym bedziesz trzymal czesc
    gotowki - niektorzy tego po prostu nie chca. Chcesz decydowac za nich?

    A moze mbank wrecza takie karty (bezplatnie) super klientom, pozostali
    moga ja sobie kupic?

    --

    --w