  • 1. Data: 2002-04-12 11:56:45
    Temat: Promocja Inteligo
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Chce sobie zalozyc konto i fajnie by bylo, gdyby ktos podeslalby mi linka, bysmy
    obaj dostali po 50zl
    Pozdr
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-12 12:08:26
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: 5...@w...pl <5...@w...pl>

    > Chce sobie zalozyc konto i fajnie by bylo, gdyby ktos podeslalby mi linka,
    bysmy
    > obaj dostali po 50zl

    Ja mogę podać, ale musisz mi dołożyć 20% z tego co dostaniesz. Inaczej mi
    się nie opłaca.

    --
    5...@w...pl

  • 3. Data: 2002-04-12 12:21:48
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > bysmy
    >
    > Ja mogę podać, ale musisz mi dołożyć 20% z tego co dostaniesz. Inaczej mi
    > się nie opłaca.

    Mi się opłaca:
    a moja strona to www.marcib.republika.pl tam znajdziesz link:)

  • 4. Data: 2002-04-12 12:28:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Mi się opłaca:
    > a moja strona to www.marcib.republika.pl tam znajdziesz link:)

    Wasza postawa jest po prostu nie tyle co smieszna ale zenujaca.

  • 5. Data: 2002-04-12 12:44:01
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > mi

    > Wasza postawa jest po prostu nie tyle co smieszna ale zenujaca.
    >
    > HAHAHA jak to śmieszna chyba jego, załóż konto to będziesz wiedział:-) jak to
    jest z drugiej strony on chce więcej zarobić na lewo, ale nikt sie nieda wrobic
    w konia:)

  • 6. Data: 2002-04-12 12:46:57
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <5...@w...pl> napisał w wiadomości
    > bysmy
    >
    > Ja mogę podać, ale musisz mi dołożyć 20% z tego co dostaniesz. Inaczej mi
    > się nie opłaca.

    tsss... a ja daje ludziom POPa albo simplusa za 1zl wartego 35zl. Czyli
    dostaja 85zl :-)

  • 7. Data: 2002-04-12 12:48:22
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Wasza postawa jest po prostu nie tyle co smieszna ale zenujaca.

    Postawa jest wielce poprawna. Jak ktos pyta to pomagamy. A swoja droga to
    dlaczego tylko banki maja nas doic? Moze troszku teraz my ich, co?

    pzdr

  • 8. Data: 2002-04-12 12:52:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 02:48:22PM +0200, Szymon wrote:

    > Postawa jest wielce poprawna. Jak ktos pyta to pomagamy. A swoja droga to
    > dlaczego tylko banki maja nas doic? Moze troszku teraz my ich, co?

    Uzywajac Twojej logiki - a dlaczego ja mam za to placic!?!?!?!?

    Faktycznie nie place, nie mam konta w inteligo.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-12 12:58:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > jest z drugiej strony on chce więcej zarobić na lewo, ale nikt sie nieda

    "HAHAHA" mam konto od 7 maja 2001 "HAHAHA".

  • 10. Data: 2002-04-12 12:59:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Postawa jest wielce poprawna. Jak ktos pyta to pomagamy. A swoja droga to
    > dlaczego tylko banki maja nas doic? Moze troszku teraz my ich, co?

    Ja wysmialem konkretne texty.
    Cytuje jeden z nich: