  • 1. Data: 2002-04-12 12:23:48
    Temat: Jak to jest z Euronetem?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Zaliczyłem dzis trzy bankomaty (Warszawa: Kinowa, Ostrobramska w Promenadzie i
    w McDonaldzie) i dopiero ostatni dał pieniadze. Poprzednie wyświetlały, że "w
    chwili obecnej transakcja nie może być zrealizowana". Co to znaczy: nie miały
    pieniedzy, czy są zepsute? Pytam, bo od niedawna korzystam z Euronetu
    (wcześniej miałek konto w banku, który miał własne maszyny) i nie wiem jak to
    jest.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-12 12:47:51
    Temat: Re: Jak to jest z Euronetem?
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > (wcześniej miałek konto w banku, który miał własne maszyny) i nie wiem jak to

    Przypuszczalnie nie miały pieniędzy lub cosik padło z łączami do centrum
    autoryzacji. Swoją drogą: jakie cuda wypisują opróżnione bankomaty za
    granicą... Włos się jeży/śmiech pusty ogarnia (niepotrzebne skreślić):
    * niewłaściwa karta
    * transakcja nie autoryzowana
    * brak środków na koncie
    i wiele innych (grunt, żeby nie wyznać prawdy: jestem pusty jak głowa blondynki)

    W takim przypadku wiadomo, że trzeba podejść tam, gdzie większa kolejka -
    znaczy, jeszcze nie opróżnili...

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-04-13 07:48:15
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

    w tych Euronetach w prmeadzie to zawsze "brakuje pieniedzy" - jeszcze ani
    razu nie udalo mi sie wziac ani 10 PLN
    pozdr.

  • 4. Data: 2002-04-13 07:57:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 09:48:15AM +0200, Shameck wrote:

    > w tych Euronetach w prmeadzie to zawsze "brakuje pieniedzy" - jeszcze ani
    > razu nie udalo mi sie wziac ani 10 PLN

    A probowales 50? Oni chyba mnie nie wkladaja.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-04-13 10:08:03
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

    probowalem kazda kwote, ktora ma odpowiednik w jednym banknocie

  • 6. Data: 2002-04-13 14:41:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > probowalem kazda kwote, ktora ma odpowiednik w jednym banknocie

    no to w bankomatach PKO BP tez tak nie wyciagniesz...

  • 7. Data: 2002-04-13 14:48:58
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > no to w bankomatach PKO BP tez tak nie wyciagniesz...

    ?
    mnie się udaje

  • 8. Data: 2002-04-13 17:37:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ?
    > mnie się udaje

    10, lub 20 zl??? Naprawde da sie?

  • 9. Data: 2002-04-13 18:33:46
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > 10, lub 20 zl??? Naprawde da sie?

    Chcesz zobaczyć kwitki?
    Da się.

    CEZ

  • 10. Data: 2002-04-13 21:19:02
    Od: No Name <v...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > 10, lub 20 zl??? Naprawde da sie?

    W Pekaesie da się 20 zł wypłacić, ale nie we wszyskich - najwidoczniej
    zależy to od lokalnego obyczaju.

    Dogbert