  • 1. Data: 2002-04-12 11:41:30
    Temat: Leasing motocykla
    Od: Robert Morusiewicz <r...@e...pl>

    Czesc,

    Szukam firmy ktora wyleasinguje mi nowy motocykl na rozsadnych warunkach. Najchetniej
    Warszawy, ale nie koniecznie. Wiekszosc firm nie leasinguje motocykli.

    Pomozcie

    --

    - pozdrawiam
    Robert Morusiewicz

  • 2. Data: 2002-04-12 13:23:34
    Temat: Re: Leasing motocykla
    Od: <y...@y...pl>

    > Czesc,
    >
    > Szukam firmy ktora wyleasinguje mi nowy motocykl na rozsadnych warunkach.
    Najchetniej z
    > Warszawy, ale nie koniecznie.
    Może Bell?
    >Wiekszosc firm nie leasinguje motocykli.
    I nie ma się co dziwić skoro motocykl jest raczej pojazdem typowo prywatnym i w
    zasadzie poza kurierami czy rozwozicielami pizzy z czystym sumieniem moga go
    lesingować chyba wyłacznie kaskaderzy.
    Y.

  • 3. Data: 2002-04-12 15:24:05
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zasadzie poza kurierami czy rozwozicielami pizzy z czystym sumieniem moga go

    Gdzie mocowana jest krata w takim leasingowanym motocyklu ?????? ;)))))))))
    Malarz
    <sorki>

  • 4. Data: 2002-04-12 17:23:36
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    > Gdzie mocowana jest krata w takim leasingowanym motocyklu ??????
    ;)))))))))
    > Malarz

    Nigdzie. Od pazdziernika można przecież leasingowac osobowki :-)
    No czyba, ze chce sie odzyskac VAT :-(

  • 5. Data: 2002-04-12 17:25:50
    Od: pedros <p...@m...com>

    in article 6...@n...onet.pl, m...@p...onet.pl
    at m...@p...onet.pl wrote on 12/4/2002 17:24:

    > Gdzie mocowana jest krata w takim leasingowanym motocyklu ?????? ;)))))))))
    a gdzie jest przepis, ze byc musi?
    :-)