    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja Inteligo
    Date: Sat, 13 Apr 2002 09:51:57 +0200

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6rlebuk8p7n5o3o6pafju8civ90cujc20k@4ax.com...

    > Wybierz 8000 z Inteligo (bo jak tak potrzebuję)
    >
    > Dodaj do tego prowizje za wypłaty z bankomatu.

    2zl? Pomijalna rzecz, skoro oszczedzam 250zl/rok w stosunku do mBanku.

    > (za jednym razem się nie uda.

    W opcji 3 karta Inteligo jest bez limitow. W opcji dwa (standardowa) 5000zl
    wyplat gotowkowych, opcja 1 - 1000zl. Da sie.

    > W mBanku (na razie) możesz miec
    > 3xeMax 1xeKonto
    > co daje 4 karty i możesz wypłacic 4k

    :-))

    > Zapłać kartą Inteligo w taksówce. :-)

    od tego jest VC debet - np. 35zl/rok w Multibanku. Drogo Ci wychodza te
    taksowki jesli specjalnie dla nich masz golda.

    > Z VG masz pakiet ubezpieczeń ( w inteligo brak).

    pomijalne.

    > Zamierzasz zastrzegać kartę w Muzeum Techniki ? :-)

    Nie, zamierzam zastrzec karte w budce telefonicznej, gdy skradziono mi
    portfel, a tam tez trzymam karte telef. Powiedzmy o 2:00 w nocy nie bede
    stukal do drzwi ludziom, "bo wie Pani, jest taka sprawa, mam mBank i..."

    > Jeśli potrzebujesz zapłacić za taksówke, to z kartą inteligo
    > trzeba robić postój przy bankomacie.

    OK. Ile kosztuje ta taksowka, przecietny kurs, ha? 10 zl, 50 zl? Rozumiem,
    ze juz nawet tych 50zl nie masz w kieszeni. Ja mieszkam w niewielkim miescie
    i przejechanie taryfa to 10-20zl. Placic zlota karta rachunek za 15zl?
    Wstydzilbym sie troche...

    > W inteligo masz też dostęp
    > do "atrakcyjnego" kredytu :-)).

    Gdzies wyzej w watku wyszlo, ze statystyczny klient mBanku ma 10000zl w nim,
    Inteligo troche mniej. Naprawde myslisz, ze im jest potrzebny kredyt? Bo
    mnie sie wydaje, ze raczej zaciekawiloby ich atrakcyjniejsza forma
    ulokowania oszczednosci. Ktos kto trzyma przy dzisiejszych stopach
    procentowych pieniedze w banku nie nalezy chyba do grupy ledwo wiazacej
    koniec z koncem.

    > PS.
    > Kupowanie VG tylko po to by wypłacić 4000 to kiepski pomysł.

    Wiem, ale nie ma wyjscia, jesli chcesz miec dostep do gotowki. 250zl/rok by
    wyplacic 4000zl to glupie. Placenie w taksowce jak mozna miec inna wypukla
    za 35zl/rok tez chyba nie bardzo madre. Wiec... hmm... po grzyba ta karta?