  • 51. Data: 2002-04-13 19:10:59
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:sqhgbus1bh8kjkee7n2edr4im9ot2710sp@4ax.com...

    > Aby wybrac 5k trzeba je mieć na rachunku.
    > Jak sie je ma, to oprocentowanie jest niższe niz w mbanku
    > a do tego dochodzą koszty prowizji (nie 2zł bo wypłąt musi być
    > więcej.)
    > Jeśli zaś nie masz kasy na rachunku, to musisz ja przelać do Inteligo,
    > Równie dobrze możesz to zrobić do multibanku
    > (którego VC płącisz taksówki :-)) ).

    i za to VC place 35zl, jeszcze 36zl za prowadzenie konta. To juz wole za te
    71zl rocznie pojezdzic ta taksowka. Rzeczywiscie w Inteligo trzymam drobne -
    zawsze mozna na to konto przelac cos.

    > A co na to łyżka ? :-))

    ja nie rozmawiam z przedmiotami... Kiedys slyszalem, ze jak sie mowi do
    sufitu to moze byc to oznaka schizofrenii, ale do lyzki to nie wiem...
    Wybacz, nie wypowiem sie w kwestiach mi obcych.

    pzdr

  • 52. Data: 2002-04-13 19:22:55
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Po prostu mBankowi nie zależy byś za duzo wypłacał w bankomacie.

    Calkiem mozliwe. Zwykle jest tak, ze latwiej w cos wlozyc pieniazki niz z
    tego wyjac.

    > A co jest od wypłaty 5k w mbanku ? Jak myślisz ? :-))
    > (hint: nie VG).

    Gotowki? hmmm... 5 dni po 1000zl dziennie?

    > Dla mnie inteligo jest pomijalne.
    > Nie ma już nic czego
    > nie mam w innych bankach.

    Mozesz wskazac bank wirtualny, darmowe prowadzenie konto + karta VE bez
    limitow? Ja nie znam, ale tez nie mialem kont w wielu bankach. Chcialbym by
    moc ustalac PIN do karty tez telefonicznie, bo majac ich kilka mam nie chce
    mi sie zastanawiac ktory jest od ktorej. Naturalnie zmiana PIN chce za
    darmo. Chcialbym tez placic ta karta VE bez oplat dodatkowych w necie -
    chocby dzis placilem. Jesli znasz taki wirtualny bank to chetnie zaloze tam
    konto...

    > Co jest wstydliwego w płaceniu karta.
    > JAk rachunek bedzie na 17 zł, a będziesz miał 50
    > to taryfiarz też mioże nie mieć wydać.

    No nie wiem, moze rzeczywiscie przesadzam. Naczytalem sie, ze autoryzacja
    moze trwac dosc dlugo i tak sobie mysle, ze jak mam wydac 5zl, to szybciej
    znajde je jednak w portfelu niz zaplace karta. Poza tym jest tu jeszcze
    jeden manewr. Wynoszac z domu karte juz jest ryzyko, ze mnie ktos oskubie.
    Jesli mam zrobic zakupy za np. 40zl to jeszcze wezme karte (choc dzis
    placilem 28 z groszami). Ale jak mam zrobic zupelnie drobne, to ryzykuje
    sporo, bo przeciez moze sie okazac, ze zanim sie dodzwonie by zastrzec
    stukna mnie chocby i na dzienny limit, czyli pare tysiaczkow. A to juz kazdy
    musi sam ocenic czy warto tyle ryzykowac dla gazety na przyklad.

    > Wiesz Dziadek i wnuczek (5 i 65)
    > statystycznie mają świetny wiek (35)
    > ale żadnemu baba nie jest potrzebna.

    Mam rozumiec, ze skoro sredni wiek klienta mBanku to maja oni po 5 i 65 lat?

    > Może karta jest po to by w "rankingach" maBank nie tracił
    > punktów za brak wypukłej :-)

    Jest to prawdopodobne. Toc tu nawet ktos zwracal uwage, ze Lukas ma 2000zl
    limitu. BZ WBK tez jakos 1500 czy 2000 - to wiem na pewno. Chyba coraz
    trudniej znalezc produkt na miare mBanku.

    pzdr

  • 53. Data: 2002-04-13 22:08:11
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Ja mam konto w inteligo, bo chcę mieć produkt ciut bardziej profesjonalny od
    > mBanku. Suma prowizji za kilka miesięcy w inteligo wyniosła mnie jakieś 30
    > PLN [sprawdziłem w historii w serwisie WWW]. Z pewnością więcej wyniosły by
    > mnie telefony do mBanku z domowego telefonu.

    dzwonisz do banku 3 razy dziennie ;) czy biore to za bardzo doslownie...

    Do inteligo dzwonię dość często

  • 54. Data: 2002-04-14 08:58:40
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > dzwonisz do banku 3 razy dziennie ;) czy biore to za bardzo doslownie...

    Wziąłeś troszkę zbyt dosłownie.

    Choć czasami, jeżeli potrzebuję sprawdzić, czy wpłata przyszła, to nawet
    częściej [gdy nie miałem serwisu SMS, a i teraz planuję go chyba
    zlikwidować]. I mogę to bez problemu zrobić z każdej budki w ciągu pół
    minutki... [fajnie się zrymowało :)]

    Niektóre rozmowy z konsultantami są w moim przypadku dość długie... A mBank
    ma bodajże 8013xxxxx...

    Poza tym rchunek z telefonu domowego jest już i tak na tyle duży, że
    wystarczy... Z komórki dzwonić raczej nie będę, chyba, że będzie gardłowa
    sprawa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 55. Data: 2002-04-14 11:09:43
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 21:22:55 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Calkiem mozliwe. Zwykle jest tak, ze latwiej w cos wlozyc pieniazki niz z
    >tego wyjac.

    >Gotowki? hmmm... 5 dni po 1000zl dziennie?

    kiepsko kombinujesz :-)

    >Mozesz wskazac bank wirtualny, darmowe prowadzenie konto + karta VE bez
    >limitow?

    VE bez limitów, to wg mnie nie jest najlepszy pomysł.
    To jest niebezpieczny pomysł.

> [...]
    >mi sie zastanawiac ktory jest od ktorej. Naturalnie zmiana PIN chce za

    Napiszę jek Ty: "pomijalne"

    >Chcialbym tez placic ta karta VE bez oplat dodatkowych w necie -
    >chocby dzis placilem. Jesli znasz taki wirtualny bank to chetnie zaloze tam
    >konto...

    W innym banku mam inną kartę, którą mogę płącić w necie.
    jest też jeszcze OnetPortfel (może się kiedyś rozwinie).

    >No nie wiem, moze rzeczywiscie przesadzam. Naczytalem sie, ze autoryzacja
    >moze trwac dosc dlugo i tak sobie mysle, ze jak mam wydac 5zl, to szybciej
    >znajde je jednak w portfelu niz zaplace karta.

    W taryfie autoryzacja jest dość szybka :-))

> [...]
    >sporo, bo przeciez moze sie okazac, ze zanim sie dodzwonie by zastrzec
    >stukna mnie chocby i na dzienny limit, czyli pare tysiaczkow.

    Kiepsko gospodarujesz kartami.
    Zakładasz eMax i trzymasz na nim 50 zł.
    Z taką kartą na parę tysiaków Cię nie stukną.
    (a innym razem się przyda do wypłaty 1000
    - jak będzie tyle na koncie).
    Tak samo dobrze sprawdzi sie VE Lukasa czy LGnet.

    >A to juz kazdy
    >musi sam ocenic czy warto tyle ryzykowac dla gazety na przyklad.

    Nie mam oporów by wychodzić na miasto mając 50-100 zł w portfelu,
    to dlaczego mam mieć wychodząc z kartą VE podpiętą do
    konta o saldzie 50 zł ?
    Dużo większe obawy miałbym z VC.

    >Mam rozumiec, ze skoro sredni wiek klienta mBanku to maja oni po 5 i 65 lat?

    Masz wyciągnąć wniosek odnośnie
    przeciętnego salda oraz do czego prowadzi
    bezrefleksyjne traktowanie statystyki.

    >Jest to prawdopodobne. Toc tu nawet ktos zwracal uwage, ze Lukas ma 2000zl
    >limitu. BZ WBK tez jakos 1500 czy 2000 - to wiem na pewno. Chyba coraz
    >trudniej znalezc produkt na miare mBanku.

    Dla mnie limit 1k w bezpłatnym bankomacie jest ok
    i nie zamieniłbym go na płatne 3k.

    czy tak trudno Ci pojąć, że mBank do tych wypłat
    w Euronecie dopłaca.
    Większe wypłaty, to większe koszty
    i związane z tym konsekwencje.

    BAH

  • 56. Data: 2002-04-14 11:09:46
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 21:10:59 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >ja nie rozmawiam z przedmiotami... Kiedys slyszalem, ze jak sie mowi do
    >sufitu to moze byc to oznaka schizofrenii, ale do lyzki to nie wiem...
    >Wybacz, nie wypowiem sie w kwestiach mi obcych.

    "A łyżka na to niemożliwe". :-)) /to z dość znanej reklamy/

    BAH
    PS.
    0 zł, to mozna wydawać przez 1 rok,
    póżniej bedzie coraz trudniej.
    (bo VE mBank Ci nie wystarcza).

  • 57. Data: 2002-04-14 16:11:34
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > czy tak trudno Ci pojąć, że mBank do tych wypłat
    > w Euronecie dopłaca.
    > Większe wypłaty, to większe koszty
    > i związane z tym konsekwencje.

    Koszt transakcji w Euronecie jest staly, niezaleznie od kwoty.
    Wiekszy limit = wiecej pokusy do wyplacania, czyli czesciej :-)

    Pzdr,

    M.

  • 58. Data: 2002-04-16 17:46:53
    Od: Łukasz 'Misiek' Pater <m...@g...pl>

    Aspołeczna jednostka, imperialistyczny szpieg i wróg ludu, Wojciech Nawara
    próbował(a) przemycić następujące wrogie naszej Partii myśli:

> [...]
    > częściej [gdy nie miałem serwisu SMS, a i teraz planuję go chyba
    > zlikwidować]. I mogę to bez problemu zrobić z każdej budki w ciągu pół

    A propos tych budek telefonicznych, to jak się logujesz? Kiedyś
    próbowałem sprawdzić coś z budki, ale mogłem wklepać tylko kilka
    cyferek, przez co nie mogłem się zalogować.

    --
    Łukasz 'Misiek' Pater
    Chcesz zwiedzić Świat ? Zostań pakietem PolPaku !!!

  • 59. Data: 2002-04-16 21:53:44
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz 'Misiek' Pater" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    .

    > A propos tych budek telefonicznych, to jak się logujesz? Kiedyś
    > próbowałem sprawdzić coś z budki, ale mogłem wklepać tylko kilka
    > cyferek, przez co nie mogłem się zalogować.

    Jeśli był to apatar niebieski - zapomnij - nie udostępnia tonowego [te
    aparaty są wycofywane].

    Jeśli srebrny, prostokątny, to ma on wybieranie tonowe. Jeśli poczas
    połączenia jest wyłączone [co czasem się zdarza!], wystarczy raz wcisnąć
    gwiazdkę, lub hash i już wybieranie tonowe się odblokowuje.

    Jeśli te najnowsze - TCPI tylko na karty chipowe, to mają już one
    standardowo włączone chyba zawsze wybieranie tonowe podczas połączenia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl