  • 1. Data: 2002-04-12 11:20:00
    Temat: Polcard i autoryzacja telefoniczna
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Witam

    Przy okazji rozmow o zaletach karty wypuklej wspominano rowniez to, ze w
    przypadku padu POSow w sklepie mozna autoryzowac transakcje telefonicznie.
    Jako szczesliwy(?) posiadacz karty wypuklej w LG postanowilem dowiedziec sie u
    zrodla, czyli w banku, a pozniej w centrum autoryzacyjnym.
    W LG odeslano mnie do olcardu, a tam... powiedziano mi, ze jak padnie POS, to
    tylko w "zelazku" mozna przeprowadzic transakcje.
    Mozecie w koncu wyjasnic jak to jest? I jakie sa procedury postepowania?

    Maciek - IGI

  • 2. Data: 2002-04-12 11:31:09
    Temat: Re: Polcard i autoryzacja telefoniczna
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Mozecie w koncu wyjasnic jak to jest? I jakie sa procedury postepowania?

    Miałem kiedyś taką sytuację. POS za żadne skarby nie mógł wdzwonić się do
    centrum autoryzacji. Po (chyba) trzech nieudanych próbach zalecił
    autoryzację "słowną". Ekspedientka zadzwoniła do Polcardu (stamtąd był POS),
    podała numer karty, datę ważności i otrzymała numer autoryzacji, który ręcznie
    wklepała do POSa. Dalej przeszło już standardowo: slip, podpis, kopia.

    A zatem można.

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-04-12 11:39:55
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    ręcznie
    > wklepała do POSa. Dalej przeszło już standardowo: slip, podpis, kopia.

    Czyli... jak ktos ma dobra pamiec, to moze zapamietac i... a nawet spisac sobie?

    Maciek - IGI

  • 4. Data: 2002-04-12 11:46:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    ręcznie
    > wklepała do POSa. Dalej przeszło już standardowo: slip, podpis, kopia.

    Uzupelnie... w takim przypadku podaje sie rowniez numer terminala oraz kwote
    transakcji.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 5. Data: 2002-04-12 11:46:58
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > jak nie ma nic lepszego do zapamietywania to czemu nie
    > ten kod i tak drukuje sie pozniej na slipe

    Mialem na mysli cala kolejke stojaca za plecami... ;-)

    Maciek - IGI

  • 6. Data: 2002-04-12 11:48:13
    Od: qubacz <q...@2...pl>

  • 7. Data: 2002-04-12 12:42:45
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Uzupelnie... w takim przypadku podaje sie rowniez numer terminala oraz kwote
    > transakcji.

    Zgadza się. Było to dla mnie oczywiste i nie wspomniałem.

    Kolejki nie było. Rzecz działa się w serwisie Citroena.

    MaciejK

  • 8. Data: 2002-04-12 14:24:20
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za informacje.
    Gdy wykorzystam posiadana wiedze nie omieszkam wspomniec na grupie. :-)

    Maciek - IGI