  • 41. Data: 2002-04-13 08:43:24
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020413082134.GH20785@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Wstyd to krasc. Ja place 4 (za gazete) czy 2.5 (ostatnio w geancie
    > doplata do bonu). I sie tego nie wstydze bo niby czego?

    Hmmm... no mnie jakos glupio. A gdybys uzywal VE wymagajacej autoryzacji -
    czesto wcale nie tak krotko czasami - a z tylu kolejka, to tez?

    > A kto sie z limitu kredytu w mbanku nabijal? Przeciez sam wymieniles
    > ten kredyt jako cos idiotycznego!

    No wlasnie. Dlatego oferta kredytowa czy to Inteligo czy mBanku uwazam ze w
    niewielkim stopniu decyduje o atrakcyjnosci tegoz. Pomijalna.

    > Przeciez musisz wyrobic sobie konto na ktorym bedziesz trzymal czesc
    > gotowki - niektorzy tego po prostu nie chca. Chcesz decydowac za nich?

    Nie, nie chce. Nie bronie nikomu kupowac chleba po 20zl/bochenek, nawet jak
    piekarnia kilka krokow dalej sprzedaje to samo za 1zl.

    > A moze mbank wrecza takie karty (bezplatnie) super klientom, pozostali
    > moga ja sobie kupic?

    Wiesz... mnie chodzi o to, ze w ogole - z definicji - gold/platinum powinna
    byc dla wyjatkowych klientow, a nie kto chce to sobie kupi...

    pzdr

  • 42. Data: 2002-04-13 09:05:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 10:43:24AM +0200, Szymon wrote:

    > Hmmm... no mnie jakos glupio. A gdybys uzywal VE wymagajacej autoryzacji -
    > czesto wcale nie tak krotko czasami - a z tylu kolejka, to tez?

    Po prostu nie mam, ale pewnie tez.

    > No wlasnie. Dlatego oferta kredytowa czy to Inteligo czy mBanku uwazam ze w
    > niewielkim stopniu decyduje o atrakcyjnosci tegoz. Pomijalna.

    Ale wczesniej wymieniales jako _wade_ mbanku. Przepraszam, ale nawet
    nie starasz sie byc obiektywny.

    > Wiesz... mnie chodzi o to, ze w ogole - z definicji - gold/platinum powinna
    > byc dla wyjatkowych klientow, a nie kto chce to sobie kupi...

    A co to Ciebie obchodzi? Przeciez to jest deyzja banku.

    --

    --w

  • 43. Data: 2002-04-13 10:01:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 06:05:59PM +0200, Szymon wrote:

    > Dla mnie wazne sa limity. I dlatego VE Inteligo wygrywa z VE mBank. Dla
    > kogos bedzie wazniejszy delfinek, bo ladny...

    Wyglad nie jest bez znaczenia. A jesli chodzi o limity - nieczesto
    wyjmuje >1kzl.

    > Bulke gazeta? Ja przeciez nie powiedzialem, ze nie korzystam z gotowki...

    A kase to jak wyjmujesz z konta? Jak w startreku - jeden do przeslania?

    > Lukas i WBK sa za darmo. To zle, ze wybieram banki za darmo? Do tego chyba
    > zaden nie przebija w % Lukasa (chodzi o marmury), a BZ WBK daje duzy % na
    > miesiecznej lokacie netowej (zblizony do mBanku).

    Student?

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-04-13 10:09:54
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale wczesniej wymieniales jako _wade_ mbanku. Przepraszam, ale nawet
    > nie starasz sie byc obiektywny.

    Tak, uwazam kredyt za wade banku, gdyz marnuje on czas (a wiec i pieniedze)
    na opracowywanie procedur sluzacych nielicznym (ekarta, wypukla za
    250zl/rok, izyy, kredyt, mbiznes z potwierdzeniem notarialny - na szczescie
    zmadrzeli). Teraz pracuja juz pol roku najmniej nad karta kredytowa. Warunki
    kredytu sa nieciekawe i nie sadze, ze z KK bedzie podobnie. Jesli zapoznasz
    sie z forum mBanku to zobaczysz, ze glosow takich jest sporo. No wiec wsadza
    pewnie min. 2000 netto, zaswiadczenie o zatrudnieniu itp itd i okaze sie, ze
    % wydanych KK jest niewielki. Para w gwizdek. Wiec tak sobie mysle, ze
    obiektywnie byloby dobrze, gdyby mBank zajal sie tym, z czego moze
    skorzystac np. 70% klientow, a nie powiedzmy 10.

    Mysle, ze wielu oczekuje karty wypuklej, sporo osob widzialoby Maestro -
    choc bank tlumaczy, ze to raczej niemozliwe (BZWBK daje obie do wyboru, nie
    tylko ten bank zreszta). Tak wiec mnie chodzi o to, ze powstanie na jesieni
    KK mBanku, wielki szum, a potem malo osob bedzie z niej korzystac. Wydaje
    sie, ze gdyby mBank wzorowal sie na Multibanku to VC i VE moglaby byc i
    spokoj. KK jest bardziej wlasnie Multi potrzebna, gdyz tam (jak sadze)
    statystyczny klient ma mniej wkladu, wiec i potrzeby kredytowe tegoz sa
    wieksze niz klienta z wkladem 10000zl, ktory raczej szuka oferty kilka %
    wiecej dla siebie niz zaciaganie kredytu.

    > A co to Ciebie obchodzi? Przeciez to jest deyzja banku.

    A co mnie obchodzi konflikt w Irlandii? Tyle samo - nic, to ich sprawy - ja
    tylko komentuje sobie. Nie wolno mi?

    pzdr

  • 45. Data: 2002-04-13 10:28:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Wyglad nie jest bez znaczenia. A jesli chodzi o limity - nieczesto
    > wyjmuje >1kzl.

    Ja tez nieczesto. Ale jesli zdazylo sie kilka razy. Jesli mozna cos takiego
    miec i do tego za darmo to czemu nie.

    > A kase to jak wyjmujesz z konta? Jak w startreku - jeden do przeslania?

    Najczesciej z mBanku przelew do Lukasa, a potem do bankomatu BZ WBK. Wlasnie
    przed chwila oplacilem prowizje na Allegro w necie - VE Inteligo. Po prostu
    korzystam z roznych kont/kart w zaleznosci od tego, ktora jest potrzebna.
    Niemniej wydaje na obsluge kart/rachunkow 0zl rocznie.

    > Student?

    Tak, choc juz nieuprawniony do konta. Ale ponizej 26 lat to trzeba bylo miec
    w chwili zalozenia. Poniewaz jest za darmo, wiec planuje je trzymac do
    emerytury :-)

    pzdr

  • 46. Data: 2002-04-13 12:31:36
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    [ciach]

    Koledzy, pliz, dajcie sobie trochę luzu. Takie dyskusje i tak do niczego nie
    prowadzą. Przypominają mi się boje z gsm-l - co lepsze - Plus, Era, czy
    Idea... Każdy wybiera, co mu odpowiada i nie wiem, dlaczego uważać kogoś,
    kto uważa inaczej, jako kogoś gorszego/głupszego.

    Ja mam konto w inteligo, bo chcę mieć produkt ciut bardziej profesjonalny od
    mBanku. Suma prowizji za kilka miesięcy w inteligo wyniosła mnie jakieś 30
    PLN [sprawdziłem w historii w serwisie WWW]. Z pewnością więcej wyniosły by
    mnie telefony do mBanku z domowego telefonu. Do inteligo dzwonię dość często
    i naprawdę rzadko napotykam na niewiedzę konsultantów. Niestety w mBanku
    jest to częstsze zjawisko...

    Naprawdę dla mnie udostępnianie 0800 jest jedną z najważniejszych cech. Nie
    chodzi też o pieniądze za połączenia, ale za wygodę tego - obecnie nie chce
    mi się iść do kiosku i kupić karty teleofnicznej. Ale dostęp do inteligo mam
    z każdego telefonu, jak jestem u dziewczyny, a muszę zadzownić do banku, to
    nie muszę mieć wyrzutów, że dzwonię nie na swój koszt... To przede wszystkim
    wygoda... Dlatego w millennium płaciłem za bankolinię 2 PLN miesięcznie...

    Faktem jest debilizm tych, którzy traktują promocję inteligo, jak traktują
    [spam], ale tacy klienci są wszędzie. Czy mam zmienić sieć, bo częśc ich
    klientów to przestępcy i dresy? Czy mam uważać się za kogoś gorszego
    korzystając z internetu, gdy jest tyle lamerstwa? Chyba nie tędy droga...

    Poza tym lamerstwo z inteligo odejdzie, jak zostaną wprowadzone opłaty. I
    niech się tak w końcu stanie!!!

    Każdy wybiera sam, i niech tak zostanie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 47. Data: 2002-04-13 12:34:04
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Czasem nawet dla 0800 w telefonach tepsy tez trzeba wlozyc karte.

    Jaki typ? Nie spotkałem się z takim software'm w żadnym z typów obecnie
    instalowanych telefonów. Także w tych najnowszych - TCPI - nie trzeba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 48. Data: 2002-04-13 14:05:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Idea... Każdy wybiera, co mu odpowiada i nie wiem, dlaczego uważać kogoś,
    > kto uważa inaczej, jako kogoś gorszego/głupszego.

    Sam mowi dajcie spokoj, a chwai Inteligo, o zesz ty ;)

  • 49. Data: 2002-04-13 16:19:21
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 12:28:18 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    >Ja tez nieczesto. Ale jesli zdazylo sie kilka razy. Jesli mozna cos takiego
    >miec i do tego za darmo to czemu nie.

    Nie opowiadaj bajek.
    Płacisz za to konkretnym oprocentowaneim.
    Aby wybrac 5k trzeba je mieć na rachunku.
    Jak sie je ma, to oprocentowanie jest niższe niz w mbanku
    a do tego dochodzą koszty prowizji (nie 2zł bo wypłąt musi być
    więcej.)
    Jeśli zaś nie masz kasy na rachunku, to musisz ja przelać do Inteligo,
    Równie dobrze możesz to zrobić do multibanku
    (którego VC płącisz taksówki :-)) ).

> [...]
    >korzystam z roznych kont/kart w zaleznosci od tego, ktora jest potrzebna.
    >Niemniej wydaje na obsluge kart/rachunkow 0zl rocznie.
    A co na to łyżka ? :-))

    BAH

  • 50. Data: 2002-04-13 16:19:23
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 09:51:57 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:
    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >2zl? Pomijalna rzecz, skoro oszczedzam 250zl/rok w stosunku do mBanku.

    Nie 2 zł.
    Iość wypłat x 2zł
    Wybranie 5k to nie jest jedna wypłata.

    Nie musisz wydawać 250 zł by zrobić to w mBanku.

    >W opcji 3 karta Inteligo jest bez limitow. W opcji dwa (standardowa) 5000zl
    >wyplat gotowkowych, opcja 1 - 1000zl. Da sie.

    Ok.
    płacisz za to prowizją za wypłatę
    oraz nizszym oprocentowaniem
    (chyba nei wierzysz w 10 %).

    >:-))

    :-) ?
    Po prostu mBankowi nie zależy byś za duzo wypłacał w bankomacie.

    1k w bankomacie 5k w sklepie reszta przelewem w marmurku.
    Taka jest strategia. (za to wypłaty w bankomacie są bezpłatne).
    90 % klientów to wystarcza albo potrafią z tym żyć.

    Instrumantalnie traktujesz VG i opłatę za nią.
    Na pewno nie ma sensu wydawać 250 zł
    by czasem wybrać 5k.

    >od tego jest VC debet - np. 35zl/rok w Multibanku. Drogo Ci wychodza te
    >taksowki jesli specjalnie dla nich masz golda.

    Skoro w inteligo do zapłaty w taksówce służy VC multiBanku :-))
    to o co Ci właściwie chodzi ?
    A co jest od wypłaty 5k w mbanku ? Jak myślisz ? :-))
    (hint: nie VG).

    >pomijalne.

    Dla mnie inteligo jest pomijalne.
    Nie ma już nic czego
    nie mam w innych bankach.

    >Nie, zamierzam zastrzec karte w budce telefonicznej, gdy skradziono mi
    >portfel, a tam tez trzymam karte telef. Powiedzmy o 2:00 w nocy nie bede
    >stukal do drzwi ludziom, "bo wie Pani, jest taka sprawa, mam mBank i..."

    999 ? :-)

    >OK. Ile kosztuje ta taksowka, przecietny kurs, ha? 10 zl, 50 zl? Rozumiem,
    >ze juz nawet tych 50zl nie masz w kieszeni. Ja mieszkam w niewielkim miescie
    >i przejechanie taryfa to 10-20zl. Placic zlota karta rachunek za 15zl?
    >Wstydzilbym sie troche...

    Jak potrzebuję 5k, to też mam je w kieszeni :-))

    Co jest wstydliwego w płaceniu karta.
    JAk rachunek bedzie na 17 zł, a będziesz miał 50
    to taryfiarz też mioże nie mieć wydać.

    >Gdzies wyzej w watku wyszlo, ze statystyczny klient mBanku ma 10000zl w nim,
    >Inteligo troche mniej. Naprawde myslisz, ze im jest potrzebny kredyt? Bo
    >mnie sie wydaje, ze raczej zaciekawiloby ich atrakcyjniejsza forma
    >ulokowania oszczednosci. Ktos kto trzyma przy dzisiejszych stopach
    >procentowych pieniedze w banku nie nalezy chyba do grupy ledwo wiazacej
    >koniec z koncem.

    Statystyli, to jeden z wyższych stopni kłamstwa.

    Wiesz Dziadek i wnuczek (5 i 65)
    statystycznie mają świetny wiek (35)
    ale żadnemu baba nie jest potrzebna.

    >Wiem, ale nie ma wyjscia, jesli chcesz miec dostep do gotowki. 250zl/rok by
    >wyplacic 4000zl to glupie.

    Masz wyjście tylko nie chce Ci sie ruszyć głową.

    > Placenie w taksowce jak mozna miec inna wypukla
    >za 35zl/rok tez chyba nie bardzo madre. Wiec... hmm... po grzyba ta karta?

    A wiesz dlaczego taternik chodzi w góry ?

    Może karta jest po to by w "rankingach" maBank nie tracił
    punktów za brak wypukłej :-)

    BAH