  • 21. Data: 2002-12-23 19:10:54
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002 15:15:05 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >ROTFL. (jakie to aktualności -- raczej propaganda...)

    To, co Ty tu robisz, to propaganda. W aktualnościach mBanku są
    konkretne informacje.

    --
    Amnesiac

  • 22. Data: 2002-12-23 19:14:54
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002 19:35:17 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >IMHO ludziom ktorzy nie podali
    >emaila powinni przysylac kartke na adres korespondencyjny ... IMHO ani
    >www ani email to nie sa oficjalne drogi o informowaniu o zmianach w
    >TOiP ...

    W przypadku banku stricte internetowego są to jak najbardziej właściwe
    drogi. Narzekacie jak stare baby. ;-)

    --
    Amnesiac

  • 23. Data: 2002-12-23 20:04:01
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    e-kran wrote:

    > No cóż. Podstęp był taki sobie. Rzeczywiście chyba większość ludzi o tym
    > wiedziała, bo czyta regularnie NIUSY, a ten temat był tam wałkowany przez parę
    > tygodni.

    Tylko że większość ludzi jednak niusów nie czyta.

    > Poza tym w "Aktualnościach" na stronie mBanku było i jest o tym.

    Aktualności też nie ma obowiązku czytać.
    IMHO powinni do każdego klienta przed wznowieniem jego karty wysłać
    zapytanie, czy sobie życzy nową kartę i ile to teraz kosztuje. A nie
    ogólną informację na pół roku wcześniej.

    > Tabele opłat są zmieniane on-line tak samo jak tabele oprocentowania. RPP
    > obniża stopy procentowe - buch, banki obniżają oprocentowanie lokat.
    > Koniec końców - trzeba się takimi rzeczami interesować, bo bank w opisanej
    > sytuacji jest niestety "kryty".

    Niby jest kryty, ale smród pozostał. Można działać zgodnie z regulaminem
    i zarazem nie w porządku. Ja osobiście lubiłem ten banek i uważałem, że
    mimo potknięć jest niezły i potrafi z nich wybrnąć, ale to co wykonali
    tym razem to tandetny chwyt w najgorszym stylu.

  • 24. Data: 2002-12-23 20:17:39
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 23 Dec 2002 20:14:54 +0100, Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote:

    >W przypadku banku stricte internetowego są to jak najbardziej właściwe
    >drogi. Narzekacie jak stare baby. ;-)
    Spoko, ale gdyby info bylo w czesci transakcyjnej tak jak w inteligo,
    tuz po zalogowaniu, wtedy spox, ja aktualnosci zadko ogladam, na
    mlinke dzwonie co pol roku, a maila im nie podawalem, bo spamu i tak
    mi duzo przychodzi ... na szczescie dowiedzialem sie o podwyzce z
    grupy i od razu zadzwonilem zeby zrezygnowac z karty ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 25. Data: 2002-12-23 21:34:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 20:10:54 +0100, w
    <r...@4...com>, Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > To, co Ty tu robisz, to propaganda. W aktualnościach mBanku są
    > konkretne informacje.

    Uhahah.
    Yassne, ciąg informacji od "zdobywającej rynki mKarcie", przez "emax
    lepszy od obligacji", jakieś "mRabatki" do "mBanku 007" to pewnie
    super-wartościowe informacje...

    A to są informacje od początku listopada do połowy grudnia/

  • 26. Data: 2002-12-23 22:35:37
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002 22:34:08 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Yassne, ciąg informacji od "zdobywającej rynki mKarcie", przez "emax
    >lepszy od obligacji", jakieś "mRabatki" do "mBanku 007" to pewnie
    >super-wartościowe informacje...

    Ano zajrzałem i co zobaczyłem?
    1. Przypomnienie, że w święta i Nowy Rok bank pracuje 24 h na dobę
    (ok, niech będzie, że to propaganda, ale informacja jest MZ istotna
    dla klientów).
    2. Godziny sesji rozliczeniowych 31 grudnia.
    3. Do końca stycznia nie będzie opłat za korzystanie z direct debit.
    4. Oferta rabatów promocyjnych (to są te "jakieś mRabatki)..
    5. Zasady jakiegoś-tam konkursu.

    Trochę tych ogłoszeń tam jest, jak widać.

    --
    Amnesiac

  • 27. Data: 2002-12-24 01:23:29
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <3...@g...pl> Nicek napisa?(a):
    > IMHO powinni do ka?dego klienta przed wznowieniem jego karty wys?aae
    > zapytanie, czy sobie ?yczy now? kart? i ile to teraz kosztuje. A nie
    > ogóln? informacj? na pó? roku wcze?niej.

    Przecie? ka?dy klient mBanku, pozwoli? mBankowi na automatyczne wznawianie
    karty, o ile nie 45 dni przed jej wyga?ni?ciem nie z?o?y innej dyspozycji.
    Dlaczego bank ma byae upierdliwy? I si? jeszcze raz pytaae?

    > Niby jest kryty, ale smród pozosta?. Mo?na dzia?aae zgodnie z regulaminem
    > i zarazem nie w porz?dku. Ja osobi?cie lubi?em ten banek i uwa?a?em, ?e
    > mimo potkni?ae jest niez?y i potrafi z nich wybrn?ae, ale to co wykonali
    > tym razem to tandetny chwyt w najgorszym stylu.

    W najgorszym stylu to by by?o, zrobienie odno?nika w formie jednopikselowej
    grafiki, do strony, gdzie by?a by informacja o zmianie Taryfy :) By?oby
    w najgorszym stylu, ale wci?? chyba zgodne z umow? :)

    Pozdrawiam,
    Pieta

  • 28. Data: 2002-12-24 01:30:34
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <q...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):

    > Obud 1/4 si?, ludzie zamawiali _bezp?atn?_ kart? z _bezp?atnym_
    > wznawianiem.

    Ludzie zamawiali kart? z automatycznym wznawianiem _bez gwarancji_, ?e
    wznowienie b?dzie _bezp?atne_.

    Pozdrawiam,
    Pieta.

  • 29. Data: 2002-12-24 04:48:12
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > Ale też nie zbójnik-Janosik (a'rebous).

    Tu bym polemizował...

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 30. Data: 2002-12-25 10:37:13
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Przecież każdy klient mBanku, pozwolił mBankowi na automatyczne wznawianie
    > karty, o ile nie 45 dni przed jej wygaśnięciem nie złoży innej dyspozycji.
    > Dlaczego bank ma być upierdliwy? I się jeszcze raz pytać?

    Dlatego że wyrażając zgodę na wznowienie wyrażał zgodę na wznowienie na
    takich warunkach jakie obowiązywały w momencie wyrażenia zgody. Bank w
    istotny sposób zmienił warunki.

    Ja będę składał reklamację w tej sprawie i będę domagał się zwrotu 36 zł
    (jak chcą to niech anulują przy tym wystawioną już kartę).