  • 1. Data: 2002-12-22 20:44:47
    Temat: Kanada a Karta
    Od: "Pawel Pawlak" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.
    W niedługim czasie wybieram się na prawie rok do Kanady w ramach wyjazdów
    studenckich organizowanych przez moją uczelnię.
    Potrzebna mi będzie tam karta płatnicza, bez niej tam ani rusz.

    -Jaką kartę wybrać?
    -Z jakiego banku?
    -Ile będzie to kosztować?
    -Jaka będzie pobierana prowizja?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i życzę wesołych Świąt i szalonej
    bezalkoholowej zabawy w Sylwestrową noc.

    Paweł Pawlak

  • 2. Data: 2002-12-23 10:47:26
    Temat: Re: Kanada a Karta
    Od: z...@p...onet.pl

    > -Jaką kartę wybrać?

    VISA a najlepiej CLASSIC

    > -Z jakiego banku?

    DO RACHUNKU WLUTOWEGO NP. W PEKAO O INNYCH NIE SŁYSZAŁEM

    > -Ile będzie to kosztować?

    $ 10 wydanie i opłata za rok
    $ 0,5 ubiezpieczenie miesięczne

    > -Jaka będzie pobierana prowizja?

    bankomaty pekao bez prowizji
    placówki pekao bez prowizji
    inne bankomaty i placówki 1% min. $1

  • 3. Data: 2002-12-23 18:04:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > DO RACHUNKU WLUTOWEGO NP. W PEKAO O INNYCH NIE SŁYSZAŁEM

    Pekao prowadzi ruchunki w dolarach kanadyjskich? I wydaje do nich karty?

    > $ 10 wydanie i opłata za rok
    > $ 0,5 ubiezpieczenie miesięczne

    Za tyle to moana juz miec kredytowa...

    > bankomaty pekao bez prowizji
    > placówki pekao bez prowizji

    Ile ich jest w Kanadzie? ;)

    > inne bankomaty i placówki 1% min. $1

    Od kiedy te zmiany Prezesie? ;) Bo w Pekao jeszcze nic o nich nie wiedza...

    wypłaty gotówkowe dokonane poza krajowymi jednostkami Banku Pekao SA: 3%
    wypłacanej kwoty, nie mniej niż 4 zł (karta walutowa - równowartość min. 1
    USD)
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/703370-075986-47
    083

    Maciej

  • 4. Data: 2002-12-23 18:10:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Pawlak" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studenckich organizowanych przez moją uczelnię.
    > Potrzebna mi będzie tam karta płatnicza, bez niej tam ani rusz.

    Taka jaka masz [chyba, ze nie chcesz sie zbytnio wyrozniac to wtedy mozesz
    pomyslec o Citi]. W Kanadzie postaraj sie o cos miejscowego [nawet jakas
    przedplacona] unikniesz zbytecznych prowizji i przewalutowan.

    > -Z jakiego banku?
    > -Ile będzie to kosztować?
    > -Jaka będzie pobierana prowizja?

    A to juz zalezy co wybierzesz :).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-12-23 22:14:51
    Od: z...@p...onet.pl

    > Pekao prowadzi ruchunki w dolarach kanadyjskich? I wydaje do nich karty?

    prowadzi tylko w USD.

    > Za tyle to moana juz miec kredytowa...

    znasz kredytową wydawaną w polsce z rachunkiem kredytowym walutowym? bo ja nie

    > Ile ich jest w Kanadzie? ;)

    podjedzie do oddzialu w usa

    drobna pomyłka.

  • 6. Data: 2002-12-23 23:15:47
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > podjedzie do oddzialu w usa

    AFAIK w oddziałach Pekao SA w USA nie ma bankomatów, a przynajmniej nie
    ma bankomatów Pekao SA, w których można by pobrać gotówkę bez prowizji.
    Co prawda mogło się coś zmienić od czasu kiedy tam byłem, ale nie
    zanosiło się.

  • 7. Data: 2002-12-25 10:31:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma bankomatów Pekao SA, w których można by pobrać gotówkę bez prowizji.
    > Co prawda mogło się coś zmienić od czasu kiedy tam byłem, ale nie

    Przeciez 2 posty wyzej zacytowalem fragment TOiP...

  • 8. Data: 2002-12-25 15:29:24
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    MK wrote:

    > Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przeciez 2 posty wyzej zacytowalem fragment TOiP...
    > wypłaty gotówkowe dokonane POZA KRAJOWYMI jednostkami Banku Pekao SA: 3%
    > wypłacanej kwoty,[...]

    Tak, tylko nie zauważyłeś chyba, że mój post nie był odpowiedzią na
    Twoją wiadomość.
    --
    Spokojnych Swiąt - Nicek