  • 61. Data: 2003-01-04 18:08:39
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:av6gm5

    > Przestań się żalić, weź się w garść i złóż reklamację ;-)))

    Phi, szkoda mi czasu. Wystarczy, jak do nich dotrze, że stracili moje
    zaufanie ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 62. Data: 2003-01-04 18:24:27
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Phi, szkoda mi czasu. Wystarczy, jak do nich dotrze, że stracili moje
    > zaufanie ;-).

    Buhahahaha ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 63. Data: 2003-01-04 19:12:51
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta36zł ;-)
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    BAH wrote:

    > ... nie chcą.
    > Chcą za rok wystawić Ci nową.

    Skąd wiesz co chcą oni? Tak, czy inaczej ja już nie będę chciał...
    Po takim numerze i przy ospadającej atrakcyjności mBanku nie wiem,
    czy będę jeszcze miał u nich konto za rok.

  • 64. Data: 2003-01-05 21:25:56
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2003 20:12:51 +0100, Nicek <n...@g...pl>
    napisał(a):

    >Skąd wiesz co chcą oni?

    Czasem sami nie wiedzą (jak z Bankiem Częstochowa).

    W tym przypadku domyślam się, że chcą postępować
    zgodnie z umową i TOiP,
    a to zobowiązuje do "odnawiania karty za 36 zł/rok".

    >Tak, czy inaczej ja już nie będę chciał...

    To nie zapomnij tym razem zadzwonić
    na conajmniej 45 dni wcześniej.

    >Po takim numerze i przy ospadającej atrakcyjności mBanku nie wiem,
    >czy będę jeszcze miał u nich konto za rok.

    Zależy jak mierzyć atrakcyjność.

    kiedyś miałem: PKO BP 7,5% mBank 16,5 %
    teraz mam: PKO BP 0,6 % mBank 6,0%

    Koszty prowadzenie w zasadzie bez zmian.

    Atrakcyjność mBanku na pewno nie spadła
    na tyle dramatycznie by skłaniać do zamykania konta.

    BAH
    PS.
    o zmianie TOiP wiadomo było już w sierpniu.
    a o tym że takie pomysły
    są analizowane znacznie wcześniej.

  • 65. Data: 2003-01-10 19:29:12
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    BAH wrote:

    > o zmianie TOiP wiadomo było już w sierpniu.
    > a o tym że takie pomysły
    > są analizowane znacznie wcześniej.

    Co nie zmienia faktu, że smród pozostał.