  • 11. Data: 2002-12-23 13:37:22
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: "e-kran" <e...@w...pl>

    >Użytkownik "e-kran" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >historii
    >opłatami

    >nie
    >na 36
    >Wykłócanie
    >trochę
    >klientowi
    >
    >Kolego e-kranie, nikt nie mówi, że ma być za darmo! Oczekujemy tylko, że
    >nie będziemy podstępem pozbawiani możliwości wyboru.

    No cóż. Podstęp był taki sobie. Rzeczywiście chyba większość ludzi o tym
    wiedziała, bo czyta regularnie NIUSY, a ten temat był tam wałkowany przez parę
    tygodni. Poza tym w "Aktualnościach" na stronie mBanku było i jest o tym.
    Tabele opłat są zmieniane on-line tak samo jak tabele oprocentowania. RPP
    obniża stopy procentowe - buch, banki obniżają oprocentowanie lokat.
    Koniec końców - trzeba się takimi rzeczami interesować, bo bank w opisanej
    sytuacji jest niestety "kryty".

    W.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-12-23 14:13:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 23 Dec 2002 06:57:07 +0100, w
    <au68le$qtq$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Zamawiałeś kartę z automatycznym wznawianiem, to i tak jest.

    Obudź się, ludzie zamawiali _bezpłatną_ kartę z _bezpłatnym_
    wznawianiem.

  • 13. Data: 2002-12-23 14:15:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 23 Dec 2002 08:45:54 +0100, w
    <au6evf$h75$1@news.tpi.pl>, "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>
    napisał(-a):

    > Kto czytal aktualnosci to wiedzial

    ROTFL. (jakie to aktualności -- raczej propaganda...)

  • 14. Data: 2002-12-23 14:17:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 14:13:52 +0100, w <0...@p...pl>,
    "e-kran" <e...@w...pl> napisał(-a):

    > Popatrzcie na ofertę innych banków: ile z nich daje klientowi
    > kartę za darmo?

    A ile z nich daje śmieszną kartę (Electron, rok ważności, limit10k) za
    36zł??

  • 15. Data: 2002-12-23 14:55:05
    Od: "e-kran" <e...@w...pl>

    >A ile z nich daje śmieszną kartę (Electron, rok ważności, limit10k) za
    >36zł??

    Smieszne jest to, że eMax z kartą to w ogóle dziwoląg. eMax to przecież raczej
    lokata, z jednym zdefiniowanym przelewem. Dawanie darmowej karty do czegoś
    takiego Bank uznał zapewne za najmniej dla siebie opłacalne i w "delikatny"
    sposób "zachęca" klientów do zrezygnowania z pomysłu posiadania karty do
    eMaxa. Może zrobili analizę i wyszło im, że ilość transakcji zrealizowanych
    przy użyciu tego delfina była na tyle mała, że muszą zacząć albo zarabiać na
    tej karcie, albo ją zlikwidować?

  • 16. Data: 2002-12-23 16:32:02
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    zrealizowanych
    > przy użyciu tego delfina była na tyle mała, że muszą zacząć albo zarabiać

    Hmmm... ja nosiłem się z zamiarem nie odnawiania, ale nie dali mi szansy
    :-/. A wystarczyło wysłać e-maila z informacją, ze do tego a tego dnia mogę
    zrezygnować, a później obciążą mnie opłatą. W końcu wszystkie potzrebne dane
    mają w swoję bazie.

    BaLab

  • 17. Data: 2002-12-23 16:38:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au7dg4$ijg$1@news.tpi.pl, BaLab wrote:

> [...]
    > tego dnia mogę zrezygnować, a później obciążą mnie opłatą. W końcu
    > wszystkie potzrebne dane mają w swoję bazie.

    Wlasnie takie emaile rozsylali, w pierwszej kolejnosci do tych osób, którym
    zbliżał się termin rezygnacji. Prawdopodobnie nie wyraziłeś zgody na
    przetwarzanie danych, dlatego nie otrzymałeś emaila.
    Przy czym istnieje opinia, że taka zgoda nie była prawnie potrzebna w tym
    przypadku. Wskazuję Ci tylko na przyczynę, dlaczego nie dostałeś, nie
    usprawiedliwiając mBanku.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2002-12-23 18:35:17
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 23 Dec 2002 15:55:05 +0100, "e-kran" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
    >przy użyciu tego delfina była na tyle mała, że muszą zacząć albo zarabiać na
    U mnie ta karta bylo ok 10 operacji miesiecznie, a ta do eKonta 1
    wybieranie z bankomatu w ciagu 2 lat ... mnie wkurzyli ze nie dali
    wyboru ktora platna, powinna byc jedna za darmo kolejna platna ... A
    sposob informowania o zmianie ceny z 0 na 36 zl byl IMHO conajmniej
    niekulturalny, zeby nie powiedziec chamski ... na stronie, emailem
    (kto podaje ten podaje) i tyle ... IMHO ludziom ktorzy nie podali
    emaila powinni przysylac kartke na adres korespondencyjny ... IMHO ani
    www ani email to nie sa oficjalne drogi o informowaniu o zmianach w
    TOiP ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 19. Data: 2002-12-23 18:39:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:tmle0v0fraq99rgk8c9svq4ohk4mm0f5ba@4ax.com, Dentarg wrote:

    > U mnie ta karta bylo ok 10 operacji miesiecznie, a ta do eKonta 1
    > wybieranie z bankomatu w ciagu 2 lat ... mnie wkurzyli ze nie dali
    > wyboru ktora platna, powinna byc jedna za darmo kolejna platna ...

    Łączę się w bólu - dokładnie to samo tutaj. I co teraz - używasz cieni
    delfinów, czy innego banku? Bo ja innego.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2002-12-23 18:48:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 23 Dec 2002 19:39:32 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Łączę się w bólu - dokładnie to samo tutaj. I co teraz - używasz cieni
    >delfinów, czy innego banku? Bo ja innego.
    Jeszcze mam waznego eMaxowego delfina, ale w ciagu 4 miesiecy musze
    wybrac. Cieni nie bede raczej uzywal, bo nie chce mi sie przelewac
    kasy na eKonto co chwila, takze raczej wybiore sobie inny bank :).
    mBank i multi ostatnio mi mocno podpadly, fakt ze nie trzymam tam
    milionow, ale zawsze pare zl tak ...

    pzdr,
    Dentarg