  • 1. Data: 2002-12-22 23:54:24
    Temat: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Wczoraj zauważyłem, że ma moim emaksie brakuje 36 zł. Nie ma w historii
    żadnej operacji na tą kwotę i w ogóle nie ma od 2 tygodni żadnej
    operacji, a saldo zmniejszyło się... Jak słusznie przypuszczacie nie
    byłem zachwycony. Mlinia powiedziała, że to opłata za wydanie nowej
    karty do emaksa. Swoją drogą dość podchwytliwie zrobili z tymi opłatami
    za wydanie nowej karty - kto zapomniał zgłosić, że nie chce to
    automagicznie buli. Nieładnie.

  • 2. Data: 2002-12-23 00:58:55
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: "pantau" <p...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą dość podchwytliwie zrobili z tymi opłatami
    > za wydanie nowej karty - kto zapomniał zgłosić, że nie chce to
    > automagicznie buli. Nieładnie.
    Wlasnie na to sie skarze w "mBank - oplaty za karte".
    Nieladnie to jest przede wszystkim, ze nikt nie poinformowal o delikatnej
    zmianie z 0 na 36 zl....
    pozdr
    Mikolaj

  • 3. Data: 2002-12-23 05:57:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik pantau napisał:

> [...]

    Nieładnie? przecież gdyby automatycznie zrezygnowali z przesyłania kart,
    wiesz ile ludzi by się wkurzyło, że zapomniało wznowić i zostało bez karty?
    Zamawiałeś kartę z automatycznym wznawianiem, to i tak jest.

    >Wlasnie na to sie skarze w "mBank - oplaty za karte".
    >Nieladnie to jest przede wszystkim, ze nikt nie poinformowal o delikatnej
    >zmianie z 0 na 36 zl....

    Dziwne, bo mnie poinformował. Możliwe, że masz źle podany adres poczty
    elektronicznej w mBanku.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-12-23 07:45:54
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Użytkownik "pantau" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nieladnie to jest przede wszystkim, ze nikt nie poinformowal o delikatnej
    > zmianie z 0 na 36 zl....

    Kto czytal aktualnosci to wiedzial. Umyslnego mieli poslac ? Troche
    czujnosci, bank to nie Matka Teresa z Kalkuty ;)

  • 5. Data: 2002-12-23 08:10:58
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <au68le$qtq$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:

    > Nieładnie? przecież gdyby automatycznie zrezygnowali z przesyłania kart,
    > wiesz ile ludzi by się wkurzyło, że zapomniało wznowić i zostało bez karty?
    > Zamawiałeś kartę z automatycznym wznawianiem, to i tak jest.

    Nie jestem pewien czy znacznie więcej ludzi się nie wkurzy, że
    pobrali im 36 zł z konta. Kiedy zamawiałem tę kartę z automatycznym
    wznawianiem, wznawianie było darmowe.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 6. Data: 2002-12-23 12:50:27
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opłatami
    > za wydanie nowej karty - kto zapomniał zgłosić, że nie chce to

    Mam to samo :-/. Karta ważna do konca 01/2003, a oni już teraz wznawiają
    i pobierają opłaty :-/. Skąd ten rąbnięty zapis w regulaminie, że trzeba
    aż 45 dni przed wznowieniem zrezygnować? To jest bardzo nie fair. Czy
    jeśli jutro wprowadzą zapis, że trzeba 450 dni wcześniej zgłosić, a jak
    się nie zgłosi to opłata rocza 360 zł zostanie pobrana to też będzie OK?
    Uważam, że jest to nadużycie - osobiście nie chcę tej sprawy puścić
    płazem - bo postępowanie niby zgodne z regulaminem, ale regulamin
    ewidentnie niezgodny z zasadami współżycia społecznego. Nie każda
    niekorzystna dla klienta zmiane regulaminu można sobie ot tak
    jednostronnie wprowadzić. Z drugiej strony zastanawia mnie (jak czytam,
    to nie tylko mój przypadek) pobrania opłaty tuż przed końcem roku - może
    szefostwu brakuje kilku milionów do zrealizowania targetu i dlatego
    spieszą się żeby jeszcze w 2002 roku ściągnąć siano od naiwnych i
    "zasłużyć" na premię?

    Nieźle wkurzony,
    BaLab

  • 7. Data: 2002-12-23 12:51:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pantau" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kto czytal aktualnosci to wiedzial. Umyslnego mieli poslac ? Troche
    > czujnosci, bank to nie Matka Teresa z Kalkuty ;)

    Ale też nie zbójnik-Janosik (a'rebous).

    BaLab

  • 8. Data: 2002-12-23 13:13:52
    Od: "e-kran" <e...@w...pl>

> [...]
    >karty do emaksa. Swoją drogą dość podchwytliwie zrobili z tymi opłatami
    >za wydanie nowej karty - kto zapomniał zgłosić, że nie chce to

    Towarzysze.... Sytuacja wygląda tak, że PROMOCJE SIĘ KOŃCZĄ.
    Ktoś tu słusznie zauważył, że banki zarabiają pieniądze na klientach a nie
    odwrotnie. Wydawanie kart plastikowych za darmo jest ewenementem, zaś
    pobieranie za to opłat jest normalne, a nie na odwrót. Skalkulowali to na 36
    PLN i już. Koszt plastiku, nadruku, wysyłki no i oczywiście zysk. Wykłócanie
    się z bankiem o to, że rok temu było za darmo a dziś już nie, jest trochę
    niepoważne. Popatrzcie na ofertę innych banków: ile z nich daje klientowi
    kartę za darmo?

    W.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2002-12-23 13:27:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "e-kran" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    trochę
    > niepoważne. Popatrzcie na ofertę innych banków: ile z nich daje

    Kolego e-kranie, nikt nie mówi, że ma być za darmo! Oczekujemy tylko, że
    nie będziemy podstępem pozbawiani możliwości wyboru.

    Pozdarwiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2002-12-23 13:32:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au7103$ef8$1@news2.ipartners.pl, BaLab wrote:
> [...]

    > wznawiają i pobierają opłaty :-/. Skąd ten rąbnięty zapis w
    > regulaminie, że trzeba aż 45 dni przed wznowieniem zrezygnować?

    Wynika to z tego, że w drugiej połowie grudnia (w Twoim przypadku) wysyłają
    zamówienie na wyrób karty dla Ciebie, którą następnie wysyłają do Ciebie,
    abyś w pierwszej połowie stycznia miał nową i nie ryzykował okresu, gdy nie
    masz ważnej karty.

    Co do innych aspektów się nie wypowiadam, bo było to już nader obszernie
    dyskutowane.

    --
    Robert