  • 1. Data: 2002-12-22 19:16:01
    Temat: Pytanie o kartę CitiBanku
    Od: "Booo" <t...@k...home.pl>

    Witam
    Czy karta ( chyba Electron ) wydawana do CitiKonto posiada numer CVC ? Czy
    karta CitiBanku wydana w Polsce będzie się bardzo różnić ( numer
    początkowy ) od tej wydanej przez CitiBank w innym kraju?
    Myślałem o użyciu jej do płatności w PayPalu i trudnościami w weryfikacji
    kart.

    Booo

  • 2. Data: 2002-12-22 19:19:42
    Temat: Re: Pytanie o kartę CitiBanku
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Booo" <t...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy karta ( chyba Electron ) wydawana do CitiKonto

    Co Citi Kont sa wydawane karty Maestro. Nie maja udostepnionej opcji
    platnosci w Internecie

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-22 19:22:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 22 Dec 2002 20:16:01 +0100, "Booo" <t...@k...home.pl>
    wrote:

    >Witam
    >Czy karta ( chyba Electron ) wydawana do CitiKonto posiada numer CVC ?

    Do Citikonta wydawana jest Maestro i nie ma codu CVC2

    >Czy
    >karta CitiBanku wydana w Polsce będzie się bardzo różnić ( numer
    >początkowy ) od tej wydanej przez CitiBank w innym kraju?

    Tak

    >Myślałem o użyciu jej do płatności w PayPalu i trudnościami w weryfikacji
    >kart.

    Akurat CitiMaestro wogole nie powinn ozaladzac nigdzie w inecie wiec i
    PayPal nie jest dobrym pomyslem :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730