  • 1. Data: 2002-12-23 08:21:20
    Temat: Ponownie - jak wplacic kase do MBank ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    W jaki spsoob najlepeij (najszybciej/najtaniej) wpalaca gotowke do MBank. Bo
    przy wszytskich jego zaletach wpalata kasy to duzy problem (nie ma
    oddzialow).
    Najtaniej jest chyba na poczcie (0,5 %) ale za to kasa dluuugo wplyaw. Czy
    jakis bank mam moze tego rzedu prowizje ? Albo i mniejsza ?

    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-23 09:01:31
    Temat: Re: Ponownie - jak wplacic kase do MBank ?
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > Najtaniej jest chyba na poczcie (0,5 %) ale za to kasa dluuugo wplyaw. Czy
    > jakis bank mam moze tego rzedu prowizje ? Albo i mniejsza ?

    Zalozyc darmowe konto np. w Lukasie, LG.....szybko i za darmo.
    dx

  • 3. Data: 2002-12-23 09:08:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Fantom"
    > Najtaniej jest chyba na poczcie (0,5 %) ale za to kasa dluuugo wplyaw. Czy
    > jakis bank mam moze tego rzedu prowizje ? Albo i mniejsza ?

    zaloż sobie pomocniczo Inteligo
    - wplata w PKOBP bez prowizji, a przelew tylko 0,99 zl
    a wiec przy wplatach powyzej 200 zl juz sie oplaca ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-12-23 09:21:58
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Najtaniej jest chyba na poczcie (0,5 %) ale za to kasa dluuugo wplyaw. Czy
    > jakis bank mam moze tego rzedu prowizje ? Albo i mniejsza ?

    Kurcze. Naprawde nie ma innych pomyslow nie liczac tego zalozenia drugiego
    konto ?
    Moze to faktycznie dobry pomsyl, ale jakos nie mam ochoty trzymac
    dodatkowego konta. Nagle powprowadzaja dodatkowe oplaty (np tak jak karta na
    emax - mbank) i okaz sie ze wiecej sie placi za te dwa konta niz
    jakiekolwiek oprocentowanie

    Fantom

  • 5. Data: 2002-12-23 10:18:23
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Bank Spółdzielczy.
    Opłata 0,5 %
    Wysłane o 11.00 - wieczorem na koncie.
    To samo w BZWBK S.A.(tylko, że prowizji już 1%)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2002-12-23 12:20:10
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    na
    > emax - mbank) i okaz sie ze wiecej sie placi za te dwa konta niz

    Nawet jesli wprowadza je to w takim przypadku karta nie jest Tobie chyba
    potrzebna. Zalozenie i aktywacja konata w Lukasie (dokladnie w oddziale) to
    15 minut + kilkanascie godzin do jego aktywacji.
    dx

  • 7. Data: 2002-12-23 12:27:26
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Bank Spółdzielczy.
    > Opłata 0,5 %
    > Wysłane o 11.00 - wieczorem na koncie.

    Kurde. Tylko czemu nie ma w calym moim wojewodztwie ani jednego :(

    Fantom

  • 8. Data: 2002-12-23 18:36:24
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >Najtaniej jest chyba na poczcie (0,5 %) ale za to kasa dluuugo wplyaw. Czy
    >jakis bank mam moze tego rzedu prowizje ? Albo i mniejsza ?

    Kurde... Znajdz sobie jakiegos funfla z kontem w mbanku i wyplata
    przelewana na to konto. Postawisz mu browara, wreczysz kase i masz :P

    januszek

  • 9. Data: 2002-12-23 20:26:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kurde. Tylko czemu nie ma w calym moim wojewodztwie ani jednego :(

    To sprawdź koszt banków które masz "po drodze"
    Nawet Pekao ze swoim nieprocentowanym kontem może być pomocny