  • 1. Data: 2002-12-22 16:02:36
    Temat: Zakładanie Grup dyskusyjnych.
    Od: "Wacek Z." <z...@p...onet.pl>

    Chciałbym założyć nową Grupę dyskusyjną tzw. Usenet News
    na serwerze news.tpi.pl o nazwie np.: pl.biznes.fundusz
    lub pl.pieniadz.fundusz
    Opis grupy: Funkcjonowanie Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce,
    możliwości oszczędzania pieniędzy w Polsce.
    Proszę o info (link) dotyczący procedury występowania do administratora
    o uaktywniene w/w grupy.
    Dziękuję WacekZ.

    --
    Punktem jest to, co nie ma części.

  • 2. Data: 2002-12-24 21:16:15
    Temat: Re: [OT] Zakładanie Grup dyskusyjnych.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wacek Z." <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym założyć nową Grupę dyskusyjną tzw. Usenet News
    > na serwerze news.tpi.pl o nazwie np.: pl.biznes.fundusz
    > lub pl.pieniadz.fundusz

    Hehe... chciec to mozna, ale nie latwo skutecznie zrealizowac ;). Ale
    sprobuj...
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#nowe_grupy
    IMHO taka grupa jest obecnie zbyteczna.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-25 09:36:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 24 Dec 2002 22:16:15 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Hehe... chciec to mozna, ale nie latwo skutecznie zrealizowac ;). Ale
    >sprobuj...
    >http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#nowe_grup
    >IMHO taka grupa jest obecnie zbyteczna.

    No nie wiem. Na pbb postow jest sporo a ostatnio coraz czesciej
    pojawiaja sie watki o TFI, pewnie z czasem bedzie ich jeszcze wiecej.
    A jednak typowo bankowa oferta to nie jest.
    W kazdym razie jesli komus bedzie sie chcialo przechodzic przez ta
    droge przez meke to proponuje pl.biznes.tfi (a koniecznie cos w
    hierarchi pl.biznes.*, wiec na pewo nie pl.pieniadz.*

    Ale IMO bardziej potrzebna jest grupa o ubezpieczeniach, o ktorej sie
    mowi od dawna.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-12-25 10:18:16
    Temat: Re: Propozycja: pl.biznes.fundusz [Re: [OT] Zakładanie Grup dyskusyjnych.]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem. Na pbb postow jest sporo a ostatnio coraz czesciej
    > pojawiaja sie watki o TFI, pewnie z czasem bedzie ich jeszcze wiecej.
    > A jednak typowo bankowa oferta to nie jest.

    Hm... ilu TFI wlascicielami sa banki? ;) Ile bankow sprzedaje jednostki
    funduszy? IMHO jest to jeden z najmlodszych, ale bankowych produktow
    [bardzie 'niebakowym' produktem sa obligacje o ktorych tez sie duzo tu
    pisze]. Pamietaj, ze fundusze rynku pienieznego inwestuja w typowo bankowe
    produkty. NIe widze wiec problemu, zeby dyskutowac tu o tfi w szczegolnosci
    tych bezpiecznych. O funduszach akcyjnych mozna dyskutowac na p.b.wgpw. TFI
    w Polsce mamy jeszcze zbyt malo zeby zakladac osobna grupe. Obawiam sie, ze
    nawet gdyby taka powstala to i tak posty o TFI beda sie ukazywac na bankach,
    a zainteresowanie tamta grupa bedzie sladowe.

    > W kazdym razie jesli komus bedzie sie chcialo przechodzic przez ta
    > droge przez meke to proponuje pl.biznes.tfi (a koniecznie cos w
    > hierarchi pl.biznes.*, wiec na pewo nie pl.pieniadz.*

    FUT: pl.news.nowe-grupy

    Maciej