  • 181. Data: 2019-07-27 17:25:57
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bo uzywalem jak zwykly bank.

    Kluczowe jest "kiedy". W 2000? 2005? 2010? ...
    W każdym z tych momentów mbank miał inne założenia.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Is it clean in other dimensions?

  • 182. Data: 2019-07-27 17:51:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 17:25:57 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Kluczowe jest "kiedy". W 2000? 2005? 2010? ...
    > W każdym z tych momentów mbank miał inne założenia.

    Hm, dawno temu bylo ... wydaje mi sie, ze gdzies kolo 2001 konto tam
    zalozylem.

    Najstarszy wyciag mam z 2006 - i juz na emax tylko 2%, a w kwietniu
    nawet 1.5%

    J.

  • 183. Data: 2019-07-27 17:57:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Hm, dawno temu bylo ... wydaje mi sie, ze gdzies kolo 2001 konto tam
    > zalozylem.

    No to wtedy na pewno był to bank 'depozytowy'
    :)

    > Najstarszy wyciag mam z 2006 - i juz na emax tylko 2%, a w kwietniu
    > nawet 1.5%

    A inni ile mieli?
    KJ

    O'Reilly's Law of the Kitchen:
    Cleanliness is next to impossible

  • 184. Data: 2019-07-27 18:03:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 lipca 2019 16:09:07 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > (Piszesz do mnie? Z references by to wynikało, ale starannie wszystko
    > wyciąłeś)

    Echh, to google groups - w wersji "mobilnej" w miarę szybko się ładuje do czytania na
    aero2, ale cytowania nie potrafię w nim zrobić.

    > Nie mam nikogo na "czarnej liście". Padło tu pytanie "po co komu mbank"
    > to odpowiedziałem: "mają system który po prostu działa i nie zaskakuje"
    > i tyle. Nie mam zamiaru umierać za Gd^WmBank.

    To nie ja pytam, czemu mBąk jest "naj" ;>
    Jedynie dziwi mnie, że nic lepszego od niego nie znalazłeś - i ciekawi mnie, czym
    podpadli inni.

    > A smsy autoryzacyjne nie sa tam po parę groszy? To odpada.

    Już od dawna (min. listopad 2017 - wtedy zakładałem) bezpłatne - widać mocno ich ten
    wspaniały pomysł (czyżby pinokia?) zabolał.
    Z plusów nieograniczone bezpłatne przelewy natychmiastowe, przydają się.
    Debetówka darmowa za 5 pyk/mc - albo całkowicie darmowa HCE.

    wrzucają do kosza, gdy brak środków o 6 rano.
    > To mi nie przeszkadza.

    Hmm, o 6 rano to nie problem, a poprzedniego dnia problem?

    > Millennium wspominam bardzo miło jako bank transakcyjny.

    A czemu już go nie chcesz?

    > SMSy darmowe?

    Nie, wciąż 20gr - ja używałem darmowego tokena na J2ME, działał pięknie, ale od
    września go likwidują, więc ja zlikwidowałem konto - trochę szkoda, bo bardzo dobra
    debetówka do transakcji zagranicznych. Ale mają bezpłatną autoryzację w apce.

  • 185. Data: 2019-07-27 18:05:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 lipca 2019 18:00:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > No to wtedy na pewno był to bank 'depozytowy'

    Hmm, to co, debetówek nie dawali? Płatne były? Czy może bankomatów nie było?

  • 186. Data: 2019-07-27 18:05:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 17:25:01 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Może przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.. Ze zrozumieniem.

    Jest dla mnie zrozumiale, ze jesli srodkow na koncie nie bylo pod
    koniec dnia, to nastepnego dnia roboczego rano tez ich nie bedzie :-)

    Co prawda teraz sa przelewy wewnetrzne, natychmiastowe, przelewy24 ...

    > O czym Ty w ogóle piszesz? Jeśli zlecam przelew przyszly na dzień X, to
    > oczekuję, że dla banku będzie istotne saldo w dniu X, w okolicach
    > godziny granicznej eliksiru[1]. A nie dzień wcześniej.

    A dla mnie jest oczywiste, ze sprawa jest nieuregulowana i staram sie
    zapewnic dzien wczesniej :-)

    Pierwsza sesja maja wyslac, druga, trzecia, czy probowac wielokrotnie?

    A splate KK pobrac rano, czy wieczorem ?

    > NIe wiem. Zwykle musiałem się przelogować i wtedy już było dobrze.

    Bywa. wiele ma z tym klopoty.
    W mbanku lepiej, gdy bede zalogowany w krytycznym czasie ?

    J.

  • 187. Data: 2019-07-27 18:14:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    >
    > To nie ja pytam, czemu mBąk jest "naj" ;>
    > Jedynie dziwi mnie, że nic lepszego od niego nie znalazłeś - i ciekawi mnie, czym

    Po prostu skoro mbank działa dobrze, to po co zmieniać? :)

    [...]
    wrzucają do kosza, gdy brak środków o 6 rano.

    > Hmm, o 6 rano to nie problem, a poprzedniego dnia problem?

    ROBOCZEGO.

    Owszem.

    > A czemu już go nie chcesz?

    Bo go nie mam. Po co zakładać kolejny którego nie potrzebuję. No i chyba
    trzeba jakieś obroty wykręcić. Niespecjalnie mi się chce.
    [...]

    KJ

    "It says he made us all to be just like him. So if we're dumb, then god is
    dumb, and maybe even a little ugly on the side."
    -- Frank Zappa

  • 188. Data: 2019-07-27 18:15:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, to co, debetówek nie dawali? Płatne były? Czy może bankomatów nie było?

    A mogłeś mieć kredyt, KK czy linię debetową?
    No właśnie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A few hours grace before the madness begins again.

  • 189. Data: 2019-07-27 18:17:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 17:57:18 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > No to wtedy na pewno był to bank 'depozytowy'
    > :)

    A czemu nie "ogolny" ?
    No owszem, nie dalo sie pojsc do oddzialu i wyplacic pieniedzy, nie
    dalo sie pojsc i wplacic ... ale jakich pieniedzy, jak pensja na konto
    wplywala?

    > A inni ile mieli?

    Nie pamietam. O ile pamietam to trzymalem na jakis lokatach mbanku,
    ale z czasem i na nich spadlo.

    J.

  • 190. Data: 2019-07-27 18:17:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dnia Sat, 27 Jul 2019 17:25:01 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    >
    > Co prawda teraz sa przelewy wewnetrzne, natychmiastowe, przelewy24 ...
    Zaczynasz łapać.

    [...]
    > Bywa. wiele ma z tym klopoty.
    > W mbanku lepiej, gdy bede zalogowany w krytycznym czasie ?

    IIRC tak.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Toes, knees, NIPPLES. Toes, knees, nipples, KNUCKLES ...