    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <qh74ko$16mj$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7967$1ro3$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <127jj2hoibste.14n1atllp6jc2$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca>
    <1mpxjvyy9ez73$.mg9aijrq32j3$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca>
    Date: Sat, 27 Jul 2019 18:05:57 +0200

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 17:25:01 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Może przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.. Ze zrozumieniem.

    Jest dla mnie zrozumiale, ze jesli srodkow na koncie nie bylo pod
    koniec dnia, to nastepnego dnia roboczego rano tez ich nie bedzie :-)

    Co prawda teraz sa przelewy wewnetrzne, natychmiastowe, przelewy24 ...

    > O czym Ty w ogóle piszesz? Jeśli zlecam przelew przyszly na dzień X, to
    > oczekuję, że dla banku będzie istotne saldo w dniu X, w okolicach
    > godziny granicznej eliksiru[1]. A nie dzień wcześniej.

    A dla mnie jest oczywiste, ze sprawa jest nieuregulowana i staram sie
    zapewnic dzien wczesniej :-)

    Pierwsza sesja maja wyslac, druga, trzecia, czy probowac wielokrotnie?

    A splate KK pobrac rano, czy wieczorem ?

    > NIe wiem. Zwykle musiałem się przelogować i wtedy już było dobrze.

    Bywa. wiele ma z tym klopoty.
    W mbanku lepiej, gdy bede zalogowany w krytycznym czasie ?

    J.