  • 1. Data: 2019-07-21 09:18:43
    Temat: Lokaty w Inbank
    Od: cef <c...@i...pl>

    Czy środki po zakończeniu lokaty
    wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w
    niektórych bankach?

  • 2. Data: 2019-07-21 21:46:50
    Temat: Re: Lokaty w Inbank
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 09:18, cef pisze:
    > Czy środki po zakończeniu lokaty
    >  wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w
    > niektórych bankach?

    a w których bankach masz jakieś obsuwy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-07-21 22:19:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 21:46, Robert Sierant pisze:

    > a w których bankach masz jakieś obsuwy?

    W idei miałem (ale ostatnio ponad rok temu),
    i w pocztowym też. Takie co żeby zlikwidować
    lokatę musiałem się pofatygowac do naziemnego punktu,
    to nawet nie liczę, ze dzień na dyspozycję i D+1 wychodzi przelew
    a u mnie księguje się D+2

  • 4. Data: 2019-07-22 19:33:51
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 22:19, cef pisze:

> [...]
    > lokatę musiałem się pofatygowac do naziemnego punktu,
    > to nawet nie liczę, ze dzień na dyspozycję i D+1 wychodzi przelew

    w pocztowym nie wiem, ale w IB lokaty miałem wielokrotnie, kasa sama
    wracała na konto, bez żadnych opóźnień

  • 5. Data: 2019-07-22 23:08:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 19:33, Robert Sierant pisze:

    > w pocztowym nie wiem, ale w IB lokaty miałem wielokrotnie, kasa sama
    > wracała na konto, bez żadnych opóźnień

    Dwudniowe opóźnienie to pamiętam zdarzało się w kilku bankach (a tak z
    10 lat temu, to zakładałem we wszystkich, które tylko dawały możliwość
    bez konta),
    ale nie pamiętam dokładnie w których. Pamiętam, że czasami musiałem
    wydzwaniać. Teraz jest lepiej, ale też nie testowałem wielu,
    bo nie mam czym się bawić :-(

  • 6. Data: 2019-07-26 19:08:13
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Czy środki po zakończeniu lokaty
    > wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w
    > niektórych bankach?

    Nie wiem jak to działa w przypadku dnia nieroboczego, zwis 2-dniowy czy sami
    przedłużają
    (lub skracają?) do najbliższego roboczego i stosownie do tego odsetki
    (sprawdź daty w umowie).
    Odsetki liczą nominalne / 360 * liczba_dni (oczywiście minus podatek).
    Jednorazowe doświadczenie: środki następnego dnia ale niekoniecznie wysłane
    1. sesją.
    Nie pamietam czy zwrócili przez pośrednika (Blue Media) czy bezpośrednio.

    Arek