  • 1. Data: 2019-07-17 23:31:07
    Temat: Getin lokaty online Skandal!
    Od: allep <a...@g...com>

    Getin pozwala zakladac lokaty online > 200k ale jak lokata sie skonczy to kasy juz
    nie wyplacisz bo limit transakcji to max 200k.

    no chyba ze pojdziesz do placowki albo zalozysz u nich konto, co za debile!!!

  • 2. Data: 2019-07-17 23:37:51
    Temat: Re: Getin lokaty online Skandal!
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-07-17 o 23:31, allep pisze:
    > Getin pozwala zakladac lokaty online > 200k ale jak lokata sie skonczy to kasy juz
    nie wyplacisz bo limit transakcji to max 200k.

    > no chyba ze pojdziesz do placowki albo zalozysz u nich konto, co za debile!!!

    no takie mają zasady, a w Mille nie zrobisz przelewu internetowego >50kzł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-07-18 00:05:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "allep" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Getin pozwala zakladac lokaty online > 200k ale jak lokata sie
    >skonczy to kasy juz nie wyplacisz bo limit transakcji to max 200k.

    W jakim sensie - przedluza sie, czy zwrot nie dziala ?

    >no chyba ze pojdziesz do placowki albo zalozysz u nich konto, co za
    >debile!!!

    Ja tam mysle, ze madrzy ludzie :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-07-18 06:41:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A to można tylko jedną lokatę na raz mieć założoną?

  • 5. Data: 2019-07-18 23:12:28
    Od: allep <a...@g...com>

    > W jakim sensie - przedluza sie, czy zwrot nie dziala ?

    jak chcesz zmienic z odnawialnej na nieodnawialna to nie pozwala (bo wymaga to
    podania nr rachunku), tak samo jak chcesz zerwac lokate, nie da sie bo przelew nie
    moze byc > 200k

  • 6. Data: 2019-07-26 19:15:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "allep" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > jak chcesz zmienic z odnawialnej na nieodnawialna to nie pozwala (bo
    > wymaga to podania nr rachunku), tak samo jak chcesz zerwac lokate, nie da
    > sie bo przelew nie moze byc > 200k

    200k to chyba domyślny limit dla konta. Ale nie masz konta to imitu też
    nie... Czy było to gdzieś
    w umowie lub regulaminie (lokat, nie rachunków?).
    Ja bym się awanturował.
    O ile wiem, kiedyś mieli (mają?) "rach. techniczne", które i tak system
    zakładał nie informując. Miały na
    końcu 0001 (stąd "pierwszy normalny" rach. miał już końcówkę numeru 0002).
    Może da się w oddziale
    przez ten "techniczny" bez zakładania innego?

    Arek