    From: "Jamesi" <l...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Date: Sat, 6 Apr 2002 19:31:24 +0200

    > A tak z ciekawosci, kogo w Polsce zaliczsz do prawicy???
    > bo chcialbym sie posmiac??? :)

    Hmm - dla mnie scena polityczna nie dzieli się na dwie strony (jak dla
    niektórych- chyba znacznej wiekszości) prawica-lewica, co nie jest lewicą
    jest prawcią i na odwrót. Nie chodzi wszak tu o etykiety, które sobie można
    dowolnie przyczepiać np AWS - prawica (he he) PiS prawica (tez he he)-
    chodzi o sposób myślenia!!! - historia pokazuje ze tylko tzw liberalizm gosp
    jest gwarantem zdrowego rozwoju kraju (choć taki chyba nie istnieje - bo dla
    innych będzie to np. wstrętne i niesprawiedliwe jak dla Bugaja, Nałęcza,
    Millera (czyli rdzennego ale już europejskiego he he lewactwa) że prezes
    BIG BG zarabia 500 razy więcej niż tzw szary człowiek pracy (a dla mnie
    nie). Dopóki "miłośierdzie" i "wrażliwość społeczna" lewactwa będą polegały
    na rozdawaniu cudzego a lud mądry przyklaskiwał im będzie dopóty kraj nasz
    kochany w szarym ogonku ostanie...
    Kto zaś w Sejmie naszym wybranym za liberałów uchodzi to chyba wiesz... (nie
    chodzi mi o jakieś tam kwestie światopglądowe, małzeństwa pedziów itp tylko
    o kodeks pracy - na ten przykład...)...