  • 31. Data: 2007-05-02 12:57:58
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta napisał(a):
    > Mam propozycję dla wszystkich zbulwersowanych i szukających tutaj

    Spamerka, i jeszcze do tego smie zwracac uwage.
    Nastepnym razem prosze tu nie smiecic i wrocic jak prezesa wylecza z
    roztrojenia i zmienicie nazwe, a potem ladnie wyjasnicie "Lokate 10%"
    Poki co prosze zniknac z tym swoim zenujacym poziomem obrazania.
    Prosze pokzac komu ublizono. Ma pani jakas chora fobie ktora nalezaloby
    leczyc. Jedyna obrazona osoba jest prezes ale rozdwojenie jazni zwane
    schizofrenia trzeba leczyc i nasza troska wynika li tylko z dobrej woli
    i troski o pana prezesa. Na zarzuty nie doczekalismy sie odpowiedzi
    przez ostatnie 14dni a pani znowu zamiast merytorycznie pisze jakies
    biedne dyrdymaly.

    Wyjatkowo nie pozdrawiam.

  • 32. Data: 2007-05-02 14:35:49
    Od: Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta <p...@m...pl>

    Wybaczy Pan że śmiem zwrócić uwagę po raz kolejny, ale sposób w jaki
    zwraca się Pan do ludzi, nie świadczy o Panu zbyt dobrze... Jak już
    wcześniej wspomniałam - zapraszam do oddziału i proponuję zająć się
    czymś pożytecznym...

    ps. Zadałam sobie odrobinę trudu i wpisałam Pańskie nazwisko w
    wyszukiwarkę google... wyniki wyszukiwania wcale mnie nie zaskoczyły -
    multum wypowiedzi w różnych grupach dyskusyjnych... różne tematy - ten
    sam styl... nasuwa mi się na myśl tylko jedno pytanie: zawodowiec czy
    amator?

    Pozdrawiam...

  • 33. Data: 2007-05-02 16:10:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

> [...]
    > zwraca się Pan do ludzi, nie świadczy o Panu zbyt dobrze... Jak już
    > wcześniej wspomniałam - zapraszam do oddziału i proponuję zająć się

    Bezczelnosc i hipokryzja Pani jest juz straszliwie zabawana.
    Czy to nie Pani ukochany prezes udawał klienta co moralnie go
    dyskwalifikuje razem z całym tym "bajzlem" i czy to nie on nazwał
    grupowiczów IDIOTAMI ?

    I Pani razem ze swoja "firma" smie mowic cos o kulturze ?

    A moze cos na temat zarzutów wzgledem tego Metri Pani napisze
    merytorycznie ?
    Bo jak narazie to czepia sie pani merytorycznych zarzutów pod
    adresem "tej organizacji" ale na zaden zarzut nikt tu merytorycznej
    odpowiedzi nie dostał.

    Czy mam tu wymienic po raz kolejny jasne zarzuty ?

    1) Metribank - nazwa wprowadza klientów w blad szczgolnie ze na stronie
    WWW NIGDZIE nie bylo napisane ze nie jestescie bankiem dopiero po
    wypowiedziach na grupie pojawilo sie watpliwe zastrzezenie ze to nei
    wasze produkty.

    2) Brak informacji o zarzadze i KRS - pojawiłos ie po informacji na grupie

    3) do 12% za TYLKO posrednictwo kredytowe !!!

    4) Uzywanie nazwy Konto (zniknelo i zmienilo sie w rachunek)

    5) Szafowanie najtansze przelewy "eliksir" 2,85zl Czy to zart ?

    6) Swietne metrikonto (ktore kontem nie jest za jedyne 10zl miesiecznie)

    7) Marketing w postaci postow prezesa udajacego klienta.

    8) Usługi windykacyjne metribanku sugeruja ciekawa sprawe (zniknely ze
    strony)

    9) Przy oprocentowaniu brak RSO ale nie jestescie bankiem wiec wolno wam
    udawac inne oprocentowanie.

    10) Sugerowanie posiadania w ofercie kont bankowych wylaczonych z
    dzialan komornika.

> [...]
    > multum wypowiedzi w różnych grupach dyskusyjnych... różne tematy - ten
    > sam styl... nasuwa mi się na myśl tylko jedno pytanie: zawodowiec czy

    Nie wiedziala pani pewnie z "Ukladu" jestem.

  • 34. Data: 2007-05-02 19:07:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta <p...@m...pl> wrote:

    > nigdy wcześniej nie poznaliście, ani nie spotkaliście - Zapraszamy do
    > naszego oddziału Metribaku. Będziecie mieli okazję, aby osobiście

    Komu by się chciało gdziekolwiek iść/jechać po takiej prostackiej
    anty-reklamie jaką tutaj zaprezentował Szanowny Pan Prezes?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 35. Data: 2007-05-02 21:32:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    wrote in message
> [...]
    ups.com...
> [...]

    >multum wypowiedzi w różnych grupach dyskusyjnych... różne tematy - ten
    >sam styl... nasuwa mi się na myśl tylko jedno pytanie: zawodowiec czy

    Aż się prosi pytanie, co to za biurwa rodem z komuny.
    Frontem do klienta. Im więcej się wydrze tym klient będzie grzeczniejszy.

  • 36. Data: 2007-05-02 21:43:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta pisze:
> [...]
    > pewni dziwnych informacji na nasz temat, które w rażący sposób
    > umieszczacie w internecie, oraz jeśli macie odwagę i ochotę jeszcze
    > podyskutować w tak poniżający was sposób, ubliżając osobom których
    > nigdy wcześniej nie poznaliście, ani nie spotkaliście - Zapraszamy do
    > naszego oddziału Metribaku. Będziecie mieli okazję, aby osobiście
    > przedstawić nam to, co was nurtuje, rozwiać wszelkie wątpliwości oraz
    > spojrzeć w oczy ludziom, którzy na co dzień ciężko pracują i muszą
    > czytać oraz znosić tak obraźliwe, i prostackie określenia czy uwagi

    O proszę pojawiła się nowa osoba czy może kolejne wcielenie naszego
    prezia? IP cały czas to samo, więc podejrzewam, że to z głównej kwatery
    idzie. Ten adres gnije już w kilku DNSBLach i z tego co widzę skoro
    zaczynacie spamować polskie grupy usenet'owe (w tym mordplik hłe hłe) to
    brawo - tak zwane "full pro". A teraz próbka możliwości Pani Pauliny bo
    z tego co czytam jeszcze nie rozwinęła tutaj w pełni skrzydeł (ja tam i
    tak obstawiam, że to kolejne wcielenie prezia):

    Pytanie:
    W odpowiedzi na "gorące zaproszenie" umieszczone na grupie
    alt.pl.allegro mam pytanie: jak pracownicy Metribanku zapatrują się na
    problem spamerstwa w internecie? Jest to dla was coś normalnego i
    oczywistego, ot po prostu kolejny sposób na zareklamowanie siebie, a
    fakt, że z marszu za wami idzie w ten sposób opinia delikatnie mówiąc
    nienajlepsza, nic a nic Wam nie przeszkadza?
    Czy wasi przyszli potencjalni klienci mogą się również spodziewać
    takich drobnych oszustewek, jak z tytułem rzeczonego postu - spamu z
    alt.pl.allegro? W nagłówku umowy będzie coś zupełnie innego, niż w jej
    treści?

    Odpowiedź:
    Witam serdecznie,

    W odpowiedzi na Pańską wiadomość, jestem zmuszona zadać Panu pytanie,
    a mianowicie - co oznacza dla Pana termin "spamerstwo"...? I jaki ma
    to związek z działalnością Metribanku...? Bo czytając Pańską
    wiadomość, dochodzę do wniosku, że nie jest Pan zainteresowany
    zaciągnięciem pożyczki...

    Jeśli chodzi zaś o umowy podpisywane z klientami, mogę Pana zapewnić
    że wszystko jest zawsze w jak najlepszym porządku i nie mieliśmy nigdy
    reklamacji ze strony kredytobiorców. Nadmienię także, iż umowy
    podpisuje się zawsze po wcześniejszym zapoznaniu się z ich treścią.

    Pozdrawiam,

    Paulina Nowak - Metribank.

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    metribank wielkie oszustwo
    http://metribank.hashzero.net

  • 37. Data: 2007-05-03 08:21:58
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Olisadebe* wrote:

    > Serwer metribanku jest w Krakowie na maszynie Netart-u

    I dla porządku (za http://www.whois.org/whois_new.cgi?d=metribank&tld=p
    l):

    SUBSCRIBERS CONTACT OBJECT:
    company: UNDERGROUND GROUP POLSKA
    street: KARTUSKA 6
    city: 81-002 GDYNIA
    location: pl
    handle: nta114383
    last modified: 2006.10.19

    Wzbudza zaufanie :)

    <>

  • 38. Data: 2007-05-03 14:04:08
    Od: b...@w...pl

    On 2 Maj, 18:10, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Wybacz facet ale teraz to pierdolisz bzdury bo informacja o zarządzie widniała tam
    od początku strony-no trudno jeżeli tego nie zuważyłes, ale nie wprowadzaj w błąd
    innych!!!!! bo zaczyna mnie to poważnie denerwować

  • 39. Data: 2007-05-03 14:08:31
    Od: b...@w...pl

> [...]
    > dzialan komornika.
    > NIE KONTA BANKOWEGO TYLKO USŁUGI "METRIKONTA" A TO RÓZNICA BARANIE!!!!!!!!!!
    I SKOŃCZ TE BREDNIE O PREZESIE BO TO ŻAŁOSNE W TWOIM
    WYKONANIU!!!!!!!!!

  • 40. Data: 2007-05-03 14:30:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 3 May 2007 07:04:08 -0700,
    osoba podpisana: b...@w...pl <b...@w...pl>
    napisała:
    [....]

    Wybacz facet ale teraz to pierdolisz bzdury bo informacja o zarządzie widniała tam od
    początku strony-no trudno jeżeli tego nie zuważyłes, ale nie wprowadzaj w błąd
    innych!!!!! bo zaczyna mnie to poważnie denerwować

    Naucz się cytować. To tak na marginesie.
    A teraz ad rem: od razu jak temat wypłynął, zrzuciłem wasz cały
    serwis[1]. Podejmujesz się pokazać, gdzie tam była informacja o
    zarządzie ?

    KJ

    Uwolnić słonia !!!