  • 1. Data: 2007-04-24 08:56:37
    Temat: Multibank - problemy z logowaniem
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Mozecie sie zalogowac ? U mnie albo nie dziala strona, albo nie mozna sie
    zalogowac.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-04-24 09:50:17
    Temat: Re: Multibank - problemy z logowaniem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 10:56:37 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    > Mozecie sie zalogowac ? U mnie albo nie dziala strona, albo nie mozna sie
    > zalogowac.

    SOA#1
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 3. Data: 2007-04-24 10:15:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Dnia Tue, 24 Apr 2007 10:56:37 +0200,
    > osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>

    a mnie dziala bez problemu ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-24 10:22:03
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > a mnie dziala bez problemu ;-)

    U mnie juz tez.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-04-24 18:12:42
    Od: Robert <k...@g...pl>

    troche nie na temat ale

    rano mialem po zalogowaniu: kanal nieaktywny
    a wieczorem: konto zablokowane albo cos takiego

    powod prozaiczny: 2 miesiace temu albo dluzej wyslalem pismo
    rozwiazujace umowe :)

    Robert