  • 1. Data: 2007-04-24 09:58:38
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 20 Kwi, 22:53, "Tom" <tomash_p WYTNIJ @poczta.onet.pl> wrote:

    > Xelion tez ma konta (pekao) a bankiem nie jest

    Tylko problem w tym że Metribank nie sprzedaje przecież rachunków
    bankowych na dzień dzisiejszy nawet nie pośredniczy w ich sprzedaży
    ale mają zamiar oferować swoim klientom rachunki mBanku jednak zanim
    do tego dojdzie najpierw muszą podpisać odpowiednią umowę współpracy z
    mBankiem.
    TW

  • 2. Data: 2007-04-24 10:01:53
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    TOMI3012 napisał(a):

> [...]
    > ale mają zamiar oferować swoim klientom rachunki mBanku jednak zanim
    > do tego dojdzie najpierw muszą podpisać odpowiednią umowę współpracy z

    Swietnie, jak widzisz smierdzi na odleglosc, pisza dyrdymaly
    o ofercie ktorej NIGDY nie beda swiadczyc chyba ze na takiej samej
    zasadzie jak kazdy kowalski moze sprzedawac za pomoca banerow konta
    mbanku ale moga sie pochwalic ,ze zamierzaja. Przeciez to jest smieszne.

  • 3. Data: 2007-04-24 10:11:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zasadzie jak kazdy kowalski moze sprzedawac za pomoca banerow konta
    > mbanku ale moga sie pochwalic ,ze zamierzaja. Przeciez to jest smieszne.

    Pisza o tym co chcieliby oferowac klientom jako posrednik, ale nie wiedza
    czy bank (jeden lub drugi) bedzie tam wspolpraca zainteresowany?
    Wedlug mnie to spore naduzycie. Sami nie moga oferowac wlasnych kont
    bankowych, gdyz bankiem nie sa zatem gdzie wplaca sie kase na te magiczne
    10% rocznie?
    Poza tym z tego co przeczytalem na grupie wynika, ze wymienione na ich
    stronie banki wyraznie sobie nie zycza, aby byc tam ujete czyli
    prawdopodobnie nie sa zainteresowane wspolpraca.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    poza tym moglbym zamiescic w necie strone, ze sprzedaje nowe mercedesy E
    klasa po 50 000 zł...w domysle to bede je sprzedawal jak tylko dogadam sie
    z koncernem, ale kase mozna juz wplacac ;-)

  • 4. Data: 2007-04-24 10:33:42
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 24 Kwi, 12:01, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zasadzie jak kazdy kowalski moze sprzedawac za pomoca banerow konta
    > mbanku ale moga sie pochwalic ,ze zamierzaja. Przeciez to jest smieszne.

    Ale na stronie Metribanku NIE ZNALAZłEM żADNEJ INFORMACJI żE SPRZEDAJą
    KONTA

  • 5. Data: 2007-04-25 15:51:43
    Od: Grzegorz Doradca Klienta Metribank <g...@m...pl>

    Droga bando idiotów;) tzn. Panie Janie oraz reszto szanownych tutaj
    zebranych;)

    Nie wiem czy konczyliscie szkole podstawowa.... i umiecie czytac??;)
    Metribank a nie metri bank!! slowo jest jedno czlonowe co oznacza ze
    nazwa metribank nie informuje nas ze jest to bank tzn bank metri, moze
    ktores z was przedstawi mi przypadek w ktorym klient zostal oszukany
    przez tą instytucje, sam mam kredyt udzielony porzez metribank znam
    osoby tam pracujace i nigdy nie doszlo do tego ze ktorys z klientow
    nie otrzymal od nich pieniedzy. Usługa metrikonta nie jest otwarciem
    konta w metribank tylko usluga posrednictwa finansowego to oznacza ze
    komornik nie moze zajac konta Pana Kowalskiego gdyz jest to konto
    metribanku uzyczone dla danego klienta, a wiec są oni troche
    sprytniejsi niz wy.... a moze o poziom sprytniejsi niz wy. Ciezko mi
    sie slucha was jak piszecie Metribank wielkie oszustwo, bo instytucja
    ta nikogo w niczym nie oszukala, dziekuje szanowna inteligencjo tego
    forum o uwage jestem ciekaw co wymyslicie w tym wypadku... Metribank
    wielka konkurencja...?

  • 6. Data: 2007-04-25 16:03:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Apr 2007 08:51:43 -0700,
    osoba podpisana: Grzegorz Doradca Klienta Metribank <g...@m...pl>
    napisała:

    > Nie wiem czy konczyliscie szkole podstawowa.... i umiecie czytac??;)
    > Metribank a nie metri bank!! slowo jest jedno czlonowe co oznacza ze
    I co w związku z tym ? Masz jakieś wsparcie ? Np. KNB or sth ?
    > komornik nie moze zajac konta Pana Kowalskiego gdyz jest to konto
    > metribanku uzyczone dla danego klienta, a wiec są oni troche
    Co to znaczy użyczenie konta? Kto z kim podpisuje jaką umowę ?

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 7. Data: 2007-04-25 16:29:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-25 17:51, Grzegorz Doradca Klienta Metribank stwierdził, że:
    > Droga bando idiotów;) tzn. Panie Janie oraz reszto szanownych tutaj
    > zebranych;)

    Google pamiętają, google nie wybaczają.
    Po takiej reklamie profesjonalizmu doradców tego tworu z pewnością
    zyskacie rzeszę klientów, którzy drzwiami, oknami, telefonami oraz
    internetem będą dobijać się do was w celu skorzystania z waszych usług.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2007-04-25 16:35:23
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 18:29:02 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > zyskacie rzeszę klientów, którzy drzwiami, oknami, telefonami oraz
    > internetem będą dobijać się do was w celu skorzystania z waszych usług.

    Toż to Tomi zmieniający tożsamości, ale dalej używający tego samego IP. To
    jakby gadać ze ścianą. Może chcieli i dobrze, ale pokazali się z jak
    najgorszej strony i sukcesu to ja im nie wróżę.

  • 9. Data: 2007-04-25 16:35:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Usługa metrikonta nie jest otwarciem
    > konta w metribank tylko usluga posrednictwa finansowego to oznacza ze
    > komornik nie moze zajac konta Pana Kowalskiego gdyz jest to konto
    > metribanku uzyczone dla danego klienta

    w takim razie, ktory bank prowadzi to konto?
    nie slyszalem jeszcze o takim rozwiazaniu, ze firma X zaklada konto w
    banku Y i uzycza (na czym to polega?) je osobie fizycznej....
    na czym polega to uzyczenie?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-04-25 16:52:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-25 18:35, RobertS stwierdził, że:
    > na czym polega to uzyczenie?

    Pełnomocnictwo?

    --
    Marcin Nowakowski