    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Date: Wed, 02 May 2007 23:43:31 +0200

    Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta pisze:
    > Mam propozycję dla wszystkich zbulwersowanych i szukających tutaj
    > taniej sensacji użytkowników takich jak Pan Jan Strybyszewski, Adam
    > Płaszczyca oraz dla reszty autorów powyższych wiadomości, z których
    > treści wynika jedynie brak kultury osobistej, dobrego smaku oraz
    > infantylizm. Jeśli macie Panowie jakieś pytania, zastrzeżenia lub
    > wątpliwości dotyczące Metribanku, bądź jeśli czujecie się na tyle
    > pewni dziwnych informacji na nasz temat, które w rażący sposób
    > umieszczacie w internecie, oraz jeśli macie odwagę i ochotę jeszcze
> [...]

    O proszę pojawiła się nowa osoba czy może kolejne wcielenie naszego
    prezia? IP cały czas to samo, więc podejrzewam, że to z głównej kwatery
    idzie. Ten adres gnije już w kilku DNSBLach i z tego co widzę skoro
    zaczynacie spamować polskie grupy usenet'owe (w tym mordplik hłe hłe) to
    brawo - tak zwane "full pro". A teraz próbka możliwości Pani Pauliny bo
    z tego co czytam jeszcze nie rozwinęła tutaj w pełni skrzydeł (ja tam i
    tak obstawiam, że to kolejne wcielenie prezia):

    Pytanie:
    W odpowiedzi na "gorące zaproszenie" umieszczone na grupie
    alt.pl.allegro mam pytanie: jak pracownicy Metribanku zapatrują się na
    problem spamerstwa w internecie? Jest to dla was coś normalnego i
    oczywistego, ot po prostu kolejny sposób na zareklamowanie siebie, a
    fakt, że z marszu za wami idzie w ten sposób opinia delikatnie mówiąc
    nienajlepsza, nic a nic Wam nie przeszkadza?
    Czy wasi przyszli potencjalni klienci mogą się również spodziewać
    takich drobnych oszustewek, jak z tytułem rzeczonego postu - spamu z
    alt.pl.allegro? W nagłówku umowy będzie coś zupełnie innego, niż w jej
    treści?

    Odpowiedź:
    Witam serdecznie,

    W odpowiedzi na Pańską wiadomość, jestem zmuszona zadać Panu pytanie,
    a mianowicie - co oznacza dla Pana termin "spamerstwo"...? I jaki ma
    to związek z działalnością Metribanku...? Bo czytając Pańską
    wiadomość, dochodzę do wniosku, że nie jest Pan zainteresowany
    zaciągnięciem pożyczki...

    Jeśli chodzi zaś o umowy podpisywane z klientami, mogę Pana zapewnić
    że wszystko jest zawsze w jak najlepszym porządku i nie mieliśmy nigdy
    reklamacji ze strony kredytobiorców. Nadmienię także, iż umowy
    podpisuje się zawsze po wcześniejszym zapoznaniu się z ich treścią.

    Pozdrawiam,

    Paulina Nowak - Metribank.

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    metribank wielkie oszustwo