    From: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Date: Wed, 02 May 2007 18:10:33 +0200

    Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta napisał(a):
    > Wybaczy Pan że śmiem zwrócić uwagę po raz kolejny, ale sposób w jaki
    > zwraca się Pan do ludzi, nie świadczy o Panu zbyt dobrze... Jak już
    > wcześniej wspomniałam - zapraszam do oddziału i proponuję zająć się
    > czymś pożytecznym...

    Bezczelnosc i hipokryzja Pani jest juz straszliwie zabawana.
    Czy to nie Pani ukochany prezes udawał klienta co moralnie go
    dyskwalifikuje razem z całym tym "bajzlem" i czy to nie on nazwał
    grupowiczów IDIOTAMI ?

    I Pani razem ze swoja "firma" smie mowic cos o kulturze ?

    A moze cos na temat zarzutów wzgledem tego Metri Pani napisze
    merytorycznie ?
    Bo jak narazie to czepia sie pani merytorycznych zarzutów pod
    adresem "tej organizacji" ale na zaden zarzut nikt tu merytorycznej
    odpowiedzi nie dostał.

    Czy mam tu wymienic po raz kolejny jasne zarzuty ?

    1) Metribank - nazwa wprowadza klientów w blad szczgolnie ze na stronie
    WWW NIGDZIE nie bylo napisane ze nie jestescie bankiem dopiero po
    wypowiedziach na grupie pojawilo sie watpliwe zastrzezenie ze to nei
    wasze produkty.

    2) Brak informacji o zarzadze i KRS - pojawiłos ie po informacji na grupie

    3) do 12% za TYLKO posrednictwo kredytowe !!!

    4) Uzywanie nazwy Konto (zniknelo i zmienilo sie w rachunek)

    5) Szafowanie najtansze przelewy "eliksir" 2,85zl Czy to zart ?

    6) Swietne metrikonto (ktore kontem nie jest za jedyne 10zl miesiecznie)

    7) Marketing w postaci postow prezesa udajacego klienta.

    8) Usługi windykacyjne metribanku sugeruja ciekawa sprawe (zniknely ze
    strony)

    9) Przy oprocentowaniu brak RSO ale nie jestescie bankiem wiec wolno wam
    udawac inne oprocentowanie.

    10) Sugerowanie posiadania w ofercie kont bankowych wylaczonych z
    dzialan komornika.

    > ps. Zadałam sobie odrobinę trudu i wpisałam Pańskie nazwisko w
    > wyszukiwarkę google... wyniki wyszukiwania wcale mnie nie zaskoczyły -
    > multum wypowiedzi w różnych grupach dyskusyjnych... różne tematy - ten
    > sam styl... nasuwa mi się na myśl tylko jedno pytanie: zawodowiec czy
    > amator?

    Nie wiedziala pani pewnie z "Ukladu" jestem.