  • 21. Data: 2007-04-26 22:42:32
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał:

    > Hostname 81.190.8.235
    > Poland
    > Region: Gdansk
    > Miasto: Gdynia
    > Multimedia Polska S. A.

    dodam
    REGISTRAR: NetArt
    Zabawa 118 , 32-020 Wieliczka
    Trace - Gdynia

    a teraz
    Name: www.metribank.pl
    IP: 85.128.225.232
    REGISTRAR: NetArt
    Zabawa 118 , 32-020 Wieliczka
    Abuse and Spam notification: mailto:a...@n...pl
    Trace - Kraków !

    Serwer metribanku jest w Krakowie na maszynie Netart-u

    --
    Oli

  • 22. Data: 2007-04-27 06:12:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 26 Apr 2007 10:52:14 -0700, b...@w...pl wrote:

    >Ludzie!!!! Co was interesuje radny i jego syn??? To juz przekracza
    >jakieś granice-prawda?
    > Zazdrość????

    Nie, spostrzeżenie, że ten syn prowadzi działalność, która z dużym
    prawdopodobieństwem jest naciągactwem lub oszustwem.

    >Rozumiem że na Forum każdy może wyrazic swoje zdanie-ale wypisywać
    >takie bzdury???

    To nie jest forum, mógłbyś sie douczyć, 'prezesie'.

    P.S. Wiesz, możesz zmieniać adres w polu FROM:, a i tak widać, że
    dalej piszesz ze swego biura w metribanku, który nie jest bankiem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2007-04-27 06:34:09
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Grzegorz Doradca Klienta Metribank napisał(a):
    > Droga bando idiotów;) tzn. Panie Janie oraz reszto szanownych tutaj
    > zebranych;)
    >
    > Nie wiem czy konczyliscie szkole podstawowa.... i umiecie czytac??;)
    > Metribank a nie metri bank!! slowo jest jedno czlonowe co oznacza ze
    > nazwa metribank nie informuje nas ze jest to bank tzn bank metri, moze
    > ktores z was przedstawi mi przypadek w ktorym klient zostal oszukany
    > przez tą instytucje,

    Pobawie sie z toba prezesiku oszuscie ?
    Widzisz znak zapytania na koncu zdania . Ja nie twierdze ze jestes
    przeciez oszustem, tylko zadaje pytanie - pedofilu ?
    Metribank to mafia ? a moze zlodzieje ?

    UOKIK zainteresowal sie sprawa, majaca na celu wprowadzenie konsumenta
    w blad. Wiec zobaczymy cwaniaki.

    Niepozdrawiam

  • 24. Data: 2007-04-27 06:36:48
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    b...@w...pl napisał(a):

    > Ludzie!!!! Co was interesuje radny i jego syn??? To juz przekracza
    > jakieś granice-prawda?
    > Zazdrość????

    Ty elektoracie PIS, !

    > Macie problemy emocjonalne...to zbierzcie sie w kupe i tez załóżcie
    > sobie Spółke...
    > Rozumiem że na Forum każdy może wyrazic swoje zdanie-ale wypisywać
    > takie bzdury???
    > Tak potrafi tylko ludzka zazdrość-może wybierzemy sie do tej firmy i
    > sprawdzimy jakie majtki nosi Prezez? Śmieszne...ale wybaczcie na takim
    > poziomie są niektóre wypowiedzi.

    Czego zazdroscic upadku zespolu muzycznego i przeniesieniem sie w swiat
    bram kantorow i stojakow czyli "finansowej dzungli" rodem z PRL ?

  • 25. Data: 2007-04-27 07:13:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > P.S. Wiesz, możesz zmieniać adres w polu FROM:, a i tak widać, że
    > dalej piszesz ze swego biura w metribanku, który nie jest bankiem.

    Prezes już się poważnie "rozszczepienia osobowości" nabawił i raczej tu
    już chyba tylko lekarz wchodzi w grę.

    Post z grupy metribanku na google:

    From: yazgot1 <y...@w...pl>
    To: METRIBANK - Pytania do Metribanku ? <m...@g...com>
    Subject: odpowiedz
    Date: Tue, 24 Apr 2007 15:38:56 -0700
    om>

    Przeglądając fora internetowe na temat metribanku napotkałem wiele nie
    miłych komentarzy. Teraz przynajmniej "ktoś"-Zarząd wyjaśnia o co tak
    naprawdę chodzi w tym wszystkim...Tak naprawdę wszystkie te opinie , z
    którymi spotkałem się na forum "Metribank - wielkie oszustwo ?" mają
    niewiele wspólnego z prawdą i pewnie zamieszczają to osoby , które nie
    miały nigdy kontaktu z tą firmą.

    Metribank WO
    metribank - wielkie oszustwo
    http://metribank.hashzero.net

  • 26. Data: 2007-04-27 16:39:12
    Od: b...@w...pl

  • 27. Data: 2007-04-27 16:42:25
    Od: b...@w...pl

    On 27 Kwi, 08:34, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Metribank to mafia ? a moze zlodzieje ?
    >
    > UOKIK zainteresowal sie sprawa, majaca na celu wprowadzenie konsumenta

    żal mi was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozostawie to bez
    komentarza...

  • 28. Data: 2007-04-28 08:33:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 27 Apr 2007 09:39:12 -0700, b...@w...pl wrote:

    [ciach]
    Naucz sie netykiety, białasie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 29. Data: 2007-04-28 16:03:24
    Od: b...@w...pl

    On 28 Kwi, 10:33, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > On 27 Apr 2007 09:39:12 -0700, b...@w...pl wrote:
    >
    > [ciach]
    > Naucz sie netykiety, białasie.
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    > _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
    > ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

    uuuuu.....białasie?? pedofilu??? widze że jesteście wszyscy na
    poziomie!!!!!
    Żegnam!!! nie bawi mnie ta dyskusja....

  • 30. Data: 2007-05-02 12:12:28
    Od: Paulina - Menadżer ds. sprzedaży i obsługi Klienta <p...@m...pl>

    Mam propozycję dla wszystkich zbulwersowanych i szukających tutaj
    taniej sensacji użytkowników takich jak Pan Jan Strybyszewski, Adam
    Płaszczyca oraz dla reszty autorów powyższych wiadomości, z których
    treści wynika jedynie brak kultury osobistej, dobrego smaku oraz
    infantylizm. Jeśli macie Panowie jakieś pytania, zastrzeżenia lub
    wątpliwości dotyczące Metribanku, bądź jeśli czujecie się na tyle
    pewni dziwnych informacji na nasz temat, które w rażący sposób
    umieszczacie w internecie, oraz jeśli macie odwagę i ochotę jeszcze
    podyskutować w tak poniżający was sposób, ubliżając osobom których
    nigdy wcześniej nie poznaliście, ani nie spotkaliście - Zapraszamy do
    naszego oddziału Metribaku. Będziecie mieli okazję, aby osobiście
    przedstawić nam to, co was nurtuje, rozwiać wszelkie wątpliwości oraz
    spojrzeć w oczy ludziom, którzy na co dzień ciężko pracują i muszą
    czytać oraz znosić tak obraźliwe, i prostackie określenia czy uwagi
    na swój temat.

    Pozdrawiam... i Zapraszam.