  • 1. Data: 2007-04-24 05:53:19
    Temat: Maksymalna wartość transakcji
    Od: b...@g...com

    Witam,

    czy w Polsce są jakies limity na max wartość transakcji w Elixirze?
    KIR twierdzi ze ogranicza ja wartość pola w komunikacie, z drugiej
    strony nie znalazlem ograniczen na te wartosc w przepisach.

  • 2. Data: 2007-04-24 06:02:18
    Temat: Re: Maksymalna wartość transakcji
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    chyba jest tak, ze transakcje powyzej 1 mln zlotych ida sorbnetem.

  • 3. Data: 2007-04-24 07:22:38
    Od: b...@g...com

    On 24 Kwi, 08:02, "tomek." <t...@p...fm> wrote:
    > chyba jest tak, ze transakcje powyzej 1 mln zlotych ida sorbnetem.

    to nie jest przepis bezwzglednie obowiazujacy. ja rozumiem, ze sie
    raczej nie oplaca robic tego elixirem, bo na overnightcie odsetki
    przewyzsza roznice w koszcie transakcji, ale czy jest gdzies przepis,
    ktory tego zabrania?