  • 1. Data: 2007-04-24 07:17:22
    Temat: Korony słowackie
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Gdzie kupić (żeby było taniej)? Przy granicy czy w większym mieście
    (Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ)? Czy kantory np. na przejściach granicznych w
    Łysej Polanie lub Jurgowie są czynne całą dobę?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2007-04-24 07:35:16
    Temat: Re: Korony słowackie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Witam.
    >
    > Gdzie kupić (żeby było taniej)? Przy granicy czy w większym mieście
    > (Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ)?
    Przy granicy korony są dość tanie. Można się potargować jeżeli chcesz kupić
    więcej.

    Możesz też wypłacić z bankomatu. Opłaca się większą kwotę pod warunkiem, że
    prowizja jest stała np. 10zł.

    Czy kantory np. na przejściach
    > granicznych w
    > Łysej Polanie lub Jurgowie są czynne całą dobę?
    nie pamiętam...

    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-24 07:54:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przy granicy korony są dość tanie. Można się potargować jeżeli chcesz
    kupić
    > więcej.

    Czyli tak, jak euro... Spodziewałem się...;)

    > Możesz też wypłacić z bankomatu. Opłaca się większą kwotę pod warunkiem,
    że
    > prowizja jest stała np. 10zł.

    Kurde, najprostsze rozwiązanie... A człowiek kombinuje jak koń pod góre...
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2007-04-24 09:05:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 09:17:22 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Gdzie kupić (żeby było taniej)? Przy granicy czy w większym mieście
    >(Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ)? Czy kantory np. na przejściach granicznych w
    >Łysej Polanie lub Jurgowie są czynne całą dobę?

    A nie lepiej po prostu płacić karą za granicą?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-04-24 09:26:00
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A nie lepiej po prostu płacić karą za granicą?

    Mam spuścić wp....ol "mojemu" gospodarzowi, jak nie będzie miał terminala?
    Za elektricke, autobus, wjazd na Hrebienok czy herbatkę z prądem w
    schronisku też nie zapłacę kartą...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2007-04-24 10:02:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 11:26:00 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Mam spuścić wp....ol "mojemu" gospodarzowi, jak nie będzie miał terminala?
    >Za elektricke, autobus, wjazd na Hrebienok czy herbatkę z prądem w
    >schronisku też nie zapłacę kartą...

    No to wypłacisz z bankomatu przy stacji kolejki :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-04-24 10:15:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > terminala?
    > Za elektricke, autobus, wjazd na Hrebienok czy herbatkę z prądem w

    za kolejke na Lomnice mozna zaplacic karta, ale tylko w jednym okienku ;-)
    w hotelach i niektorych (lepszych) pensjonatach tez mozna karta placic,
    nawet w potravinach w Tatranskiej Lomnicy karte honoruja (oczywiscie tylko
    w jednej kasie, ktora nie zawsze jest czynna), ale za kwatere cyganom w
    Smokowcu karta raczej nie da sie zaplacic...

    dlatego kup przed granica troche koron (w RP jest lepszy kurs), a za
    wieksze rzeczy da sie placic karta, od biedy zawsze mozna z bankomatu
    wyplacic ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-04-24 10:42:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 12:15:13 +0200, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    >dlatego kup przed granica troche koron (w RP jest lepszy kurs), a za
    >wieksze rzeczy da sie placic karta, od biedy zawsze mozna z bankomatu
    >wyplacic ;-)

    Ja tam wypłacam na miejscu tyle, ile potrzebuję. Parę zlotych może
    więcej, za to nie mam porblemu co zrobic z koronami ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-04-24 10:51:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ja tam wypłacam na miejscu tyle, ile potrzebuję. Parę zlotych może
    > więcej, za to nie mam porblemu co zrobic z koronami ;)

    Jak to co? Można je puścić przelewem w jakimś barze albo pubie :)

  • 10. Data: 2007-04-24 11:17:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > w jednej kasie, ktora nie zawsze jest czynna), ale za kwatere cyganom w
    > Smokowcu karta raczej nie da sie zaplacic...

    Normalnie jak radio jerewań... ;)))

    > dlatego kup przed granica troche koron (w RP jest lepszy kurs), a za
    > wieksze rzeczy da sie placic karta, od biedy zawsze mozna z bankomatu
    > wyplacic ;-)

    Wszystko wiem... Ostatni raz co prawda byłem tam w 2000 roku chyba, ale
    wtedy w knajpach czy hotelu nie było raczej problemu z kartą...
    Pytanie gdzie kupić korony, szczególnie w nocy...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret