  • 21. Data: 2004-04-27 20:03:05
    Temat: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    news:c6m4u3$h7j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kolega waldi napisał drukowanymi. W tym syf-banku zmuszanie ludzi do pracy
    > niepłacenie za to jest nagminne. Jeśli już ktoś kpi to eurobank z ludzi i
    ty
    > z nas udając że nie wiesz o czym mowa. Jeśli rzeczywiście cierpisz na
    braki
    > wiedzy prawnej do chętnie podeślę linki, to se sprawdzisz o jakich prawach
    > mowa.
    ludzie.....o czym Wy w ogole mowicie???? Jestem pracownikiem eurobanku jako
    doradca klienta....bylo ciezko, bo bylo na poczatku, nie kazdy czlowiek chce
    od razu lokowac swoje pieniadze w czyms co dopiero powstalo, albo w ogole
    podchodzic do tego czegos czerwonego.... na samym poczatku w kazdej pracy
    trzeba ciezko pracowac, ale to przynosi efekty!! i to duze! co do tych 1/3
    etatu, to chyba jaja sobie robicie....praca w tym banku to praca na caly
    etet, zreszta taka informacja podana jest an stronie internetowej eurobanku
    (rekrutacja)
    czy lepiej siedziec pod sklepem monopolowym i narzekac, ze sie nie ma pracy,
    czy lepiej pracowac i jakiekolwiek, ale miec pieniadze? do cholery jasnej!
    czy Wy mysliscie, ze co niektorych pracownikow eurobanku, ktorzy dopiero co
    zaczeli prace, mozna im dac 2500zl???jakie wymagania ma millennium???
    2letnie doswiadczenie!!!
    takze Wasze teksty o tym jak to eurobank zle traktuje swoich pracownikow sa
    bez sensu...to chyba taka zazdrosc w tym pieprzenietym kraju, ze "cholera,
    nie dostalem tej pracy, to teraz na nich bede gadal".....
    w pelni popieram Michala Macierzysnkiego..... Mariusz Lukasiewicz byl
    wielkim czlowiekiem, ktory dal szanse pracy kilkuset osobom....w tej chwili
    ok. 700 osob!!!
    zaczna prace w eurobanku, zdobeda doswiadczenie, pojda gdzie indziej....a
    jak beda chcieli zostana....
    ---
    Przemkos

  • 22. Data: 2004-04-27 20:13:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > slyszalam to z trzech roznych zrodel, uczestnikow zarzadu.... ale to
    > byla tylko dygresja...i niestety to co widze w tekturkach tylko
    > potwierdza zaslyszana opinie....

    Uczestnikow zebrania zarzadu?
    A z meriutum wypowiedzi, no coz nie bede sie podejmowal dyskusji

    > sam sie czepiles rozdawania biednym, ja nie wymagam od bogaczy zadnego
    > rozdawnictwa, ale uczciwosci, czy zatrudnienie kogos jest dzieleniem
    > sie z nim wlasnymi pieniedzmi????, bo taki tok myslenia
    > prezentujesz.....

    Nie, to ty prezentujesz tok myslenia - pracuje, to mi sie nalezy, bo tu
    pracowalam, mam doswiadczenie i tak dalej.
    Facet przejal dwa upadajace banki, ktorych nikt nie chcial kupic, ze wzgledu
    na to, ze niczym soba nie reprezentowaly i dopieral kadre do zupelnie innego
    marketingowo pomsylanego banku.
    Dotychczasowi pracownicy po prostu tutaj nie pasowali - ja sie w ogole nie
    dziwie takiemu postepowaniu. Zwolnil, bo te osoby nie pasowaly do wizji
    nowego banku.
    Mialy juz swoje maniery, pewnie wiek nie ten i tak dalej.
    Rozumiem, ze twoim zdaniem obowiazkiem Eurobanku bylo dalsze zatrudnienie
    tych wszystkich ludzi?!?

    > no tak mogl sam w pojedynke zrealizowac swoj nowy projekt.....oj,
    > Michal, z calym szacunkiem, ale pogadamy na temat dawania pracy i jej
    > szukania jak zbierzesz w tej kwestii jakies wlasne doswiadczenia....

    Pewnie, ze nie w pojedynke. Toz pisze caly czas, ze to jego pomysl i sam
    ksztaltowal nowa kadre - wiec zatrudnial ja jak chcial, a dotychczasowi
    pracownicy do tej wizji nie pasowali. Nie kupowal bankow ze wzgledu na
    pracownikow, tylko ze wzgledu na licencje.
    Po prostu transkacja wiazana - NBP daje pozwolenie na dzialanosc, ale w
    zamian musil zajac sie dlugami i m.in zatrudnionymi pracownikami.
    Nikt przeciez nie dawal im fwarancji.
    Nie widze tez powodu, zeby w nim szukac winnego zaistnialej sytuacji.
    Przeciez sytuacja bankow nie wziela sie z niczego!

    > to wcale nie tlumaczy zlego traktowania personelu, od ktorego w duzej
    > mierze zalezy czy iksinski przyniesie do banku Y swoja ciezko
    > zarobiona kase....

    Placisz tylko tyle, ile musisz i nic wiecej.
    Oczywiscie, ze w firmach uslugowych, jakimi sa niewatpilwie banki obsluga
    klientow przez pacownikow wplywa na jego wizerunek.
    Ale ci ludzie nie sa bankowacami. Oni sa jedynie sprzedawcami i tylko tyle.
    (niestety)

    http://www.PRnews.pl

  • 23. Data: 2004-04-27 20:15:08
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    napisał w wiadomości news:c6mb7t$mcs$1@news.onet.pl...
    > Popatrz na to co sie dzieje w innych bankach. Jakie sa masowe zwolnienia.

    a juz myslalam , ze nie zauwazyles co sie dzieje na tym rynku......

    > Bank Spolem placowek za wielu chyba przeciez tez nie mial.
    > Lukasiewicz ratowal bank, ratowal wklady, ale nie podpisywal zadnych
    > zobowiazan chyba wzgledem pracownikow?

    przy okazji wypial sie na wszystkich udzialowcow tegoz banku, wypowiedzial
    umowy wszystkim podmiotom gospodarczym i zrobil jeszcze kilka innych rzeczy
    , ktorych nie jestem w stanie zrozumiec..... mysle po prostu, ze przeliczyl
    sie troche z mozliwosciami (szczegolnie ze strony informatycznej) i potem
    ratowal twarz, ale to moja opinia i nie musisz sie z nia zgadzac :))

    > Z drugiej stronuy - kadra kierownicza, ktora doprowadzila do takiej, a nie
    > innej sytuacji bankow mogla byc "podejrzana". Ja sie nie dziwe, ze w swoim
    > biznesie, w ktporym ladowal swoje pieniadze chcial miec wlasnych,
    zaufanych
    > ludzi.

    tez sie nie dziwie, ale mi nie chodzi o aspekt ekonomiczny tylko o
    etyczny....mozna kogos zwolnic w sposob elegancki, bez mataczenia....(nie
    mowie o sobie, ze mna obchodzono sie jak ze "smierdzacym jajkiem", powracam
    do dysponentek i kasjerek)

    > Na miejsce zwolnionych zatrudnil 500 osob. Zatrudnal ich za swoje, a nie
    > czyjesc pieniadze.

    sluchaj, a nie za pieniazki, ktore sami teraz wypracowuja.....?????????

    > Tak jak ty dbasz o swoja kieszen - tak on dbal o swoja i tyle. Ja z
    > Eurobankiem nie mam nic wspolnego. Ty jak widze mialas. Kazdy ma swoj
    punkt
    > widzenia i trzeba to uszanowac. Zgoda. Ja jednak pozostaje przy swoim
    > zdnaiu.

    jako homo sapiens masz do tego prawo i nikt Ci tego nie zabierze :))))

    > Jesli byli ok - znajda prace gdzie indziej.

    no i zaprzeczyles sam sobie, zwalniaja nie zatrudniaja, a niektorych to sie
    nawet boja na rozmowy zapraszac...:)))

    >Jesli nie to znaczy, ze
    > doswiadczenie bylo takie sobie.

    zbyt szybko wnioski wyciagasz.....zycze abys nie doswiadczyl , jak ciezko
    znalezc prace osobie z tytulem doktora (pozostan moze w kregu naukowcow),
    doktorat w dzisiejszym polskim biznesie przeszkadza niestety, a mniemam , ze
    wiele wody w Wisle uplynie zanim polska kadra przestanie sie bac ludzi
    lepiej wyksztalconych od nich samych (zeby nie bylo nieporozumien, mam meza
    doktora, ktory wnikliwie przerobil temat i obecnie pracuje dla amerykanow,
    hihihi, ci sie nie boja)

    > Co do pracy - wiekszosc jak sama piszesz - przyszla z wlasnej,
    > nieprzymuszonej woli. To nowy bank, wiec mozemy rozwazac - albo nie ma
    tych
    > miejsc pracy, albo sa. A jakie one sa to juz inna sprawa. Mysle, ze
    zdarzaja
    > sie znacznie gorsze.

    a nie sadzisz, ze to sie nie zmieni, dopoki glosno sie nie bedzie o tym
    mowic....chowanie glowy w piasek i udawanie ze problemu nie ma jest raczej
    nie na miejscu

    pozdrowionka
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 24. Data: 2004-04-27 20:15:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <m...@o...pl> wrote:
    > PS Michale (Amra) niestety wszystko to oczym tu jest pisane to
    > rzeczywistosc w LB S.A. ale zgodze sie ze MŁ pewnie tego by nie
    > chcial, i robil wszystko zeby do tego nie doszlo bo nastąpiło to
    > dopiero po jego odejsciu z Luksa

    Jesli chodzi o Lukasa, to chodzi o caly nasz system bankowy i pracownikow
    liniowych. (z malymi wyjatkami, do ktorych ponoc (?) nalezy Fortis Bank).
    Co wiecej jest to tez problem calej polskiej gospodarki, bo przeicez tak
    jest wszedzie. Niestety....

    http://www.PRnews.pl

  • 25. Data: 2004-04-27 20:25:42
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > slyszalam to z trzech roznych zrodel, uczestnikow zarzadu.... ale to byla
    > tylko dygresja...i niestety to co widze w tekturkach tylko potwierdza
    > zaslyszana opinie....
    wiesz co...sorry, ale nie moge juz wytrzymac tych glupot, ktore Ty tutaj
    wypisujesz....po prostu pieprzysz za przeproszeniem, jakby nie wiem kto cos
    Ci zrobil?! jesli zostalkas zwolniona z firm, ktore mial ML, to pewnie masz
    szanse na prace gdzie indziej, lepiej ten czas, ktory marnujesz na pisanie
    tych bzdetow wykorzystaj na wyszukanie jakiejs pracy...zobacz ile osob jest
    zwalnianych codziennie w polsce??? i co zalamuja sie, pisza takie bzdety jak
    ty?? nie, ludzie szukaja pracy dalej....
    a czy Ty uwazasz, ze te wg Ciebie "tekturki" w centrach handlowych, to
    beznadziejny pomysl??? hehe, bo wg mnie to strzal w 10....zobacz jak jest na
    zachodzie....
    prosze Cie, przestan pisac glupoty, bo to juz sie znudzilo.....
    Przemkos

  • 26. Data: 2004-04-27 20:30:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > przy okazji wypial sie na wszystkich udzialowcow tegoz banku,

    Nie dziwie mu sie zupelnie. Bank padal i potrzebny byl jakis inwestor. Czy
    czasem Spolem nie byl na dokladke?

    > wypowiedzial umowy wszystkim podmiotom gospodarczym i zrobil jeszcze
    > kilka innych rzeczy , ktorych nie jestem w stanie zrozumiec.....

    Tez sie nie dziwie. Mial swoje doswiadczenie, wiec po co dalej utrzymywac
    stare umowy? Wiecej - nowy bank zupelnie nie byl zwiazany z "siecia"
    dotychczasowych placowek, wiec po prostu taniej bylo poszukac kogos zupelnie
    nowego

    > mysle po prostu, ze przeliczyl sie troche z mozliwosciami
    > (szczegolnie ze strony informatycznej) i potem ratowal twarz, ale to
    > moja opinia i nie musisz sie z nia zgadzac :))

    Tutaj nie wiem o co chodzi, wiec nie komentuje

> [...]
    > mataczenia....(nie mowie o sobie, ze mna obchodzono sie jak ze
    > "smierdzacym jajkiem", powracam do dysponentek i kasjerek)

    Nie wiem, nie znam tego watku. Nie wiem ile osob zwolnil, ale wiem, ze z
    pewnoscia tyle w nowej strukturze nie moglo pracowac, bo bank ma nowa
    centrale i w dotychczasowych miejsach pewnie zostaly 2-3 "placowki".
    Zwolnienia malo kiedy beda etyczne.
    Czy tez jestes pewna jakie on mial plany na poczatku? Moze po prostu uleglu
    zmianie? Ja nie wiem - wiec tutaj koncze dywagacje

    > sluchaj, a nie za pieniazki, ktore sami teraz
    > wypracowuja.....?????????

    I za to sa wynagradzani.

    > no i zaprzeczyles sam sobie, zwalniaja nie zatrudniaja, a niektorych
    > to sie nawet boja na rozmowy zapraszac...:)))

    Toz juz wiele razy o tym pisalem na tej liscie.
    Takze o hodowli owiec w Bieszczadach...

    > zbyt szybko wnioski wyciagasz.....zycze abys nie doswiadczyl , jak
    > ciezko znalezc prace osobie z tytulem doktora

    tez sobie zycze, zycie pokaze...

    > a nie sadzisz, ze to sie nie zmieni, dopoki glosno sie nie bedzie o
    > tym mowic....chowanie glowy w piasek i udawanie ze problemu nie ma
    > jest raczej nie na miejscu

    O tym sie ciagle mowi i nic z tego nie wynika.
    Na zachodzie wszedzie podaja pensje roczna - u nas to pilnie skrywana
    tajemnica.
    Pelno ludzi nie ma pracy, a pelno ludzi pracuje za jakies smieszne
    pieniadze.
    Tyle, ze nie winni sa pracodawcy.
    Zauwaz, ze zeby dac 2000 do reki pracownikowi, to pracodawca musi wydac 3540
    bodaj. A wez spraw, zeby sie to jeszcze mu oplacilo - czyli daj mu
    akceptowalny zysk - zeby mu sie nie oplacalo tej kasy trzymac na... lokacie
    bankowej.
    Ludzie tego jakos nie dostregaja - a przeciez to oni w wyborach glosuja tak
    a nie inaczej, to oni popeiraja, zeby urtzymywac takie sektory gospodarki
    jak gornictwo, hutnictwo, PKP i tak dalej.
    A rolnikom ile ci PITowcy doplacaja?
    Temat rzeka.

    http://www.PRnews.pl

  • 27. Data: 2004-04-27 20:30:39
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    napisał w wiadomości news:c6metr$q1p$1@news.onet.pl...
    > Uczestnikow zebrania zarzadu?

    Michal, nazwiska chcesz?!?!?!?!?
    czytaj wnikliwie i ze zrozumieniem, bo wyciagasz wnioski jakies takie, ze
    sie zaraz zdenerwuje....

    > Nie, to ty prezentujesz tok myslenia - pracuje, to mi sie nalezy, bo tu
    > pracowalam, mam doswiadczenie i tak dalej.

    gdzie to napisalam?!?!?!? ja nie rozumiem jego rozwiazania problemu...... po
    co ludzi w blad wprowadzac, dlaczego jakies smieszne weryfikacje,
    mataczenia....
    a jezeli chodzi o mnie - zwolniono mnie poniewaz nie spelnialam wymogow
    dotyczacych wyksztalcenia (mgr ekonomii - jedyny z wyzszym wyksztalceniem w
    calym oddziale) i doswiadczenia (7 lat w bankowosci), rozumiesz cos z tego,
    ni ladu, ni skladu
    wg mnie ktos tak lebski jak Lukasiewicz mogl to po prostu zrobic bardziej
    wyszukanie, przeciez to byl inteligentny facet, no ale kadre sobie dobral
    niestety bardzo mierna.... o tym moglabym duzo napisac, naprawde... ale nie
    na forum, bo kilka osob poczuloby sie dotknietych, a naprawde nie o to mi
    chodzi

    > Pewnie, ze nie w pojedynke. Toz pisze caly czas, ze to jego pomysl i sam
    > ksztaltowal nowa kadre

    niestety nie ksztaltowal..... widac po tym jak eurobank jest postrzegany
    przez klientow i jak sami pracownicy postrzegaja firme....

> [...]
    > klientow przez pacownikow wplywa na jego wizerunek.
    > Ale ci ludzie nie sa bankowacami. Oni sa jedynie sprzedawcami i tylko

    Michal , mlody jestes, ja z moimi latami (+10) pamietam kadre
    wykwalifikowana, pani z okienka znala odpowiedzi na zadawane pytania, a jak
    nie to potrafila skierowac do osoby kompetentnej, a tutaj tylko "system nie
    wie", "system nie moze", matrix jakis....rece opadaja...

  • 28. Data: 2004-04-27 20:32:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemkos <p...@U...pl> wrote:
    > zaczna prace w eurobanku, zdobeda doswiadczenie, pojda gdzie
    > indziej....a jak beda chcieli zostana....

    I miejmy nadzieje, ze brat i dotychczasowa kadra managerska poprowadzi ten
    bank dalej!
    Bez ML bedzie pewnie b. trudno i moze sie okazac, ze bank pojdzie pod
    mlotek, ale dobra koncepcja jest. Teraz tylko trzeba dbac i dogladac.

    http://www.PRnews.pl

  • 29. Data: 2004-04-27 20:32:57
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    nie zmuszam do czytania :)))

  • 30. Data: 2004-04-27 20:38:38
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Przemkos" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
    > zaczna prace w eurobanku, zdobeda doswiadczenie, pojda gdzie indziej....

    w pierwszej kolejnosci sam wskazales , ze pojda gdzie indziej,
    gratulacje!!!!

    > jak beda chcieli zostana....
    > ---
    > Przemkos

    pozdrawiam mimo wszystko, zaloz sobie filtr na moje konto, nie bede Cie
    denerwowac....