    From: "Przemkos" <p...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Date: Tue, 27 Apr 2004 22:03:05 +0200

    Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    news:c6m4u3$h7j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kolega waldi napisał drukowanymi. W tym syf-banku zmuszanie ludzi do pracy
    > niepłacenie za to jest nagminne. Jeśli już ktoś kpi to eurobank z ludzi i
    ty
    > z nas udając że nie wiesz o czym mowa. Jeśli rzeczywiście cierpisz na
    braki
    > wiedzy prawnej do chętnie podeślę linki, to se sprawdzisz o jakich prawach
    > mowa.
    ludzie.....o czym Wy w ogole mowicie???? Jestem pracownikiem eurobanku jako
    doradca klienta....bylo ciezko, bo bylo na poczatku, nie kazdy czlowiek chce
    od razu lokowac swoje pieniadze w czyms co dopiero powstalo, albo w ogole
    podchodzic do tego czegos czerwonego.... na samym poczatku w kazdej pracy
    trzeba ciezko pracowac, ale to przynosi efekty!! i to duze! co do tych 1/3
    etatu, to chyba jaja sobie robicie....praca w tym banku to praca na caly
    etet, zreszta taka informacja podana jest an stronie internetowej eurobanku
    (rekrutacja)
    czy lepiej siedziec pod sklepem monopolowym i narzekac, ze sie nie ma pracy,
    czy lepiej pracowac i jakiekolwiek, ale miec pieniadze? do cholery jasnej!
    czy Wy mysliscie, ze co niektorych pracownikow eurobanku, ktorzy dopiero co
    zaczeli prace, mozna im dac 2500zl???jakie wymagania ma millennium???
    2letnie doswiadczenie!!!
    takze Wasze teksty o tym jak to eurobank zle traktuje swoich pracownikow sa
    bez sensu...to chyba taka zazdrosc w tym pieprzenietym kraju, ze "cholera,
    nie dostalem tej pracy, to teraz na nich bede gadal".....
    w pelni popieram Michala Macierzysnkiego..... Mariusz Lukasiewicz byl
    wielkim czlowiekiem, ktory dal szanse pracy kilkuset osobom....w tej chwili
    ok. 700 osob!!!
    zaczna prace w eurobanku, zdobeda doswiadczenie, pojda gdzie indziej....a
    jak beda chcieli zostana....
    ---
    Przemkos