    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Date: Tue, 27 Apr 2004 22:30:30 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > przy okazji wypial sie na wszystkich udzialowcow tegoz banku,

    Nie dziwie mu sie zupelnie. Bank padal i potrzebny byl jakis inwestor. Czy
    czasem Spolem nie byl na dokladke?

    > wypowiedzial umowy wszystkim podmiotom gospodarczym i zrobil jeszcze
    > kilka innych rzeczy , ktorych nie jestem w stanie zrozumiec.....

    Tez sie nie dziwie. Mial swoje doswiadczenie, wiec po co dalej utrzymywac
    stare umowy? Wiecej - nowy bank zupelnie nie byl zwiazany z "siecia"
    dotychczasowych placowek, wiec po prostu taniej bylo poszukac kogos zupelnie
    nowego

    > mysle po prostu, ze przeliczyl sie troche z mozliwosciami
    > (szczegolnie ze strony informatycznej) i potem ratowal twarz, ale to
    > moja opinia i nie musisz sie z nia zgadzac :))

    Tutaj nie wiem o co chodzi, wiec nie komentuje

    > tez sie nie dziwie, ale mi nie chodzi o aspekt ekonomiczny tylko o
    > etyczny....mozna kogos zwolnic w sposob elegancki, bez
    > mataczenia....(nie mowie o sobie, ze mna obchodzono sie jak ze
    > "smierdzacym jajkiem", powracam do dysponentek i kasjerek)

    Nie wiem, nie znam tego watku. Nie wiem ile osob zwolnil, ale wiem, ze z
    pewnoscia tyle w nowej strukturze nie moglo pracowac, bo bank ma nowa
    centrale i w dotychczasowych miejsach pewnie zostaly 2-3 "placowki".
    Zwolnienia malo kiedy beda etyczne.
    Czy tez jestes pewna jakie on mial plany na poczatku? Moze po prostu uleglu
    zmianie? Ja nie wiem - wiec tutaj koncze dywagacje

    > sluchaj, a nie za pieniazki, ktore sami teraz
    > wypracowuja.....?????????

    I za to sa wynagradzani.

    > no i zaprzeczyles sam sobie, zwalniaja nie zatrudniaja, a niektorych
    > to sie nawet boja na rozmowy zapraszac...:)))

    Toz juz wiele razy o tym pisalem na tej liscie.
    Takze o hodowli owiec w Bieszczadach...

    > zbyt szybko wnioski wyciagasz.....zycze abys nie doswiadczyl , jak
    > ciezko znalezc prace osobie z tytulem doktora

    tez sobie zycze, zycie pokaze...

    > a nie sadzisz, ze to sie nie zmieni, dopoki glosno sie nie bedzie o
    > tym mowic....chowanie glowy w piasek i udawanie ze problemu nie ma
    > jest raczej nie na miejscu

    O tym sie ciagle mowi i nic z tego nie wynika.
    Na zachodzie wszedzie podaja pensje roczna - u nas to pilnie skrywana
    tajemnica.
    Pelno ludzi nie ma pracy, a pelno ludzi pracuje za jakies smieszne
    pieniadze.
    Tyle, ze nie winni sa pracodawcy.
    Zauwaz, ze zeby dac 2000 do reki pracownikowi, to pracodawca musi wydac 3540
    bodaj. A wez spraw, zeby sie to jeszcze mu oplacilo - czyli daj mu
    akceptowalny zysk - zeby mu sie nie oplacalo tej kasy trzymac na... lokacie
    bankowej.
    Ludzie tego jakos nie dostregaja - a przeciez to oni w wyborach glosuja tak
    a nie inaczej, to oni popeiraja, zeby urtzymywac takie sektory gospodarki
    jak gornictwo, hutnictwo, PKP i tak dalej.
    A rolnikom ile ci PITowcy doplacaja?
    Temat rzeka.

    http://www.PRnews.pl