  • 1. Data: 2004-04-27 16:13:44
    Temat: pkobp/oświadczenie o sytuacji majątkowej
    Od: "Maniek" <...@...m>

    Dostałem takie pisemko:
    "w związku z udzielonym kredytem mieszkaniowym, uprzejmie prosimy o
    wypełnienie załączonego oświadczenia ...(dochód brutto, źródło dochodu,
    nazwa pracodawcy, liczba osób w gospodarstwie, stałe wydatki, zmiany stanu
    majątkowego .?.), a nastepnie odesłanie w terminie 14 dni..." Dalej jest
    uzasadnienie, że takie badanie to wymóg Kom. Nadzoru Bankowego, nawet jeżeli
    spłata jest terminowa.
    Czy jest to rzeczywiście standardowe postępowanie banku, czy też może nieco
    naciągane testowanie klienta? Tym bardziej dziwne, że kredyt został
    udzielony pół roku temu i na razie nie było żadnych problemów.

    pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-27 16:32:46
    Temat: Re: pkobp/oświadczenie o sytuacji majątkowej
    Od: "Adam" <a...@t...pl>

    Maniek napisał(a):
> [...]
    > nieco naciągane testowanie klienta? Tym bardziej dziwne, że kredyt został
    > udzielony pół roku temu i na razie nie było żadnych problemów.

    Dostaniesz coś takiego co pół roku :( taką maja procedurę.

  • 3. Data: 2004-04-27 16:48:38
    Od: "Maniek" <...@...m>

    > Dostaniesz coś takiego co pół roku :( taką maja procedurę.
    Spodziewałem się raczej corocznego składania np. potwierdzonego
    zaświadczenia o zarobkach. A wiesz może, czy obniżyli opłatę za
    zaświadczenie o wysokości zapłaconych odsetek (było 50 zł)?

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-04-27 16:51:39
    Od: "Adam" <a...@t...pl>

    Maniek napisał(a):
> [...]
    > zaświadczenia o zarobkach. A wiesz może, czy obniżyli opłatę za
    > zaświadczenie o wysokości zapłaconych odsetek (było 50 zł)?

    nie wiem nigdy czegoś takiego nie miałem