  • 1. Data: 2004-04-27 16:03:39
    Temat: Bankomat MultiBanku i księgowanie w ING BSK
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    dzisiaj żona wypłacała kasę kartą VE ING BSK w bankomacie MultiBanku przy
    oddziale na Domaniewskiej 41 (W-wa) i operacja została zaksięgowana
    online'owo w sysetemie ING

    co ciekawe jako kontrahent figuruje "BANKOMAT ING Bank Śląski S.A."

    jakaś tajna kolaboracja, czy cóś ???

    --
    pzdr
    s.

  • 2. Data: 2004-04-27 16:35:01
    Temat: Re: Bankomat MultiBanku i księgowanie w ING BSK
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik seba74 napisał:

    > jakaś tajna kolaboracja, czy cóś ???

    ING przymierza się do współpracy z Euronetem. Widać technicznie już są
    doszlifowani. W Euro są przecież Euronety.

    Euronety dla klientów ING będą darmowe.

  • 3. Data: 2004-04-27 16:37:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > doszlifowani. W Euro są przecież Euronety.

    Miało być: w Multi są przecież Euronety.

  • 4. Data: 2004-04-27 18:48:30
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w
    wiadomości news:c6m233$rnd$1@news.onet.pl...

    > Euronety dla klientów ING będą darmowe.

    Dla mnie wszytkie bankomaty w kraju są "darmowe" ;)

    S.