  • 1. Data: 2004-04-27 16:19:11
    Temat: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: "waldi" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Może teraz dyrektorzy placówek przestraszą sie ze ten który im dał prace
    może teraz widzieć ich niecne zagrywki z pracownikami (przecież to druga
    Biedronka Dyskont).
    Na pewno on nie chciał wyzysku na ludziach t.j szkolenia egzaminy
    dyspozycyjność wszystko w czasie wolnym od pracy plus cała armia pół
    etatowców co wyrabiają 1i1/3 pełnego etatu za grosze i bez urlopów.....

  • 2. Data: 2004-04-27 16:24:22
    Temat: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    waldi <brak@ANTYSPAM/konto.pl> wrote:
    > Na pewno on nie chciał wyzysku na ludziach t.j szkolenia egzaminy
    > dyspozycyjnoœć wszystko w czasie wolnym od pracy plus cała armia pół
    > etatowców co wyrabiajš 1i1/3 pełnego etatu za grosze i bez
    > urlopów.....

    A moze wspomniesz, ze bral ludzi bez doswiadczenia?
    Ze dawal prace w momencie, gdy mamy 20% bezrobocie?
    Ale nie, zawisc zaslepia cie...
    Oczywiscie ty dajesz prace i placisz bardzo dobrze, jesli sie nie myle...?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-27 16:38:43
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a moze wspomnimy, ze wywalil bez weryfikacji wiekszosc pracownikow
    Swietokszyskiego i Spolem????
    to byl biznesmen , kapitalista, to on mial kase i on decydowal, jakim byl
    czlowiekiem nie wiem, ale go nie "kochalam"....

    --
    Ewa (Krakow) nie chowajaca urazy....

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 4. Data: 2004-04-27 16:39:17
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    przepraszam za nie ciachniecie tego co zbedne....

    --
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 5. Data: 2004-04-27 16:52:26
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    > A moze wspomniesz, ze bral ludzi bez doswiadczenia?
    > Ze dawal prace w momencie, gdy mamy 20% bezrobocie?
    > Ale nie, zawisc zaslepia cie...

    To nie żadna zawiść. To że jest bezrobocie nie usprawiedliwia traktowania
    ludzi bez doświadczenia jak podludzi. Może jest ci to trudno pojąć, ale
    NAWET oni mają swoje prawa...

    I kto tu zaślepiony .....

    MOnti

  • 6. Data: 2004-04-27 17:06:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MONTWA <m...@h...com> wrote:
    > To nie żadna zawiść. To że jest bezrobocie nie usprawiedliwia
    > traktowania ludzi bez doświadczenia jak podludzi. Może jest ci to
    > trudno pojąć, ale NAWET oni mają swoje prawa...

    No i gdzie one byly/sa zlamane?
    Jak podludzi? Chyba kpisz.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-04-27 17:09:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > a moze wspomnimy, ze wywalil bez weryfikacji wiekszosc pracownikow
    > Swietokszyskiego i Spolem????

    Piszesz, ze wiekszosc.
    Ale 1) bez jego pomocy banki te upadlyby, wiec wszscy ludzie straciliby
    prace
    2) przejalby je inny bank, ktory zrobilby to samo.

    Kolejna rzecz - czy zwalniajac tych pracownikow naruszyl jakiekolwiek prawo?
    Nie dal im naleznych swiadczen, odpraw?
    Bo jesli wszystko odbylo sie jak nalezy, to przepraszam, ale gdzie masz
    napisane, ze ktos ma obowiazek zapewnienia pracy osobom dotychczas
    pracujacym w przejmowanej firmie?
    Pomysl ile osob ma teraz zatrudnienie!

    > to byl biznesmen , kapitalista, to on mial kase i on decydowal, jakim
    > byl czlowiekiem nie wiem, ale go nie "kochalam"....

    Nie ukradl, zarobil ciezka praca - za co jak widac zaplacil najwyzsza cene.
    Maluczcy jednak zawsze znajda jakies ale...
    Z pewnoscia jest wielu biedniejszych od Ciebie - tak sie nimi dzielisz tym
    co masz, czy tlyko od innych tego oczekujesz?

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-04-27 17:20:54
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    > No i gdzie one byly/sa zlamane?
    > Jak podludzi? Chyba kpisz.

    Kolega waldi napisał drukowanymi. W tym syf-banku zmuszanie ludzi do pracy i
    niepłacenie za to jest nagminne. Jeśli już ktoś kpi to eurobank z ludzi i ty
    z nas udając że nie wiesz o czym mowa. Jeśli rzeczywiście cierpisz na braki
    wiedzy prawnej do chętnie podeślę linki, to se sprawdzisz o jakich prawach
    mowa.

    MOnti

  • 9. Data: 2004-04-27 17:35:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MONTWA <m...@h...com> wrote:
> [...]
    > rzeczywiście cierpisz na braki wiedzy prawnej do chętnie podeślę
    > linki, to se sprawdzisz o jakich prawach mowa.

    W takim razie po ch... sa takie instytucje jak PIP?
    Bo w tej chwili mowimuy tylko o czyms "co powszechnie wiadomo", a nikt
    nikogo nie zlapal za reke.
    I nie bronie tu wcale Eurobanku, ale chyba nikt tych ludzi nie zmusza do
    pracowaniou w danej firmie?
    Na Boga, jak jest prawo - to niech ludzie domagaja sie jego wykonywania, a
    jesli sie nie podoba, zawsze mozna zmienic prace - np przejsc do innego
    banku.
    Wydaje mi sie jednak, ze praca za lada nierozni sie w zadnym z nich i
    wszedzie marnie placa.
    ML inwestowal swoje wlasne ciezko zarobione pieniadze i to bylo jego ryzyko.
    Jego ryzyko zatrudnienia kilka setek ludzi.
    A nie musial tego robic. Kasy mial tyle, ze wystarczyloby dla niego i kilku
    pokolen wnukow. Ale chcial czegos wiecej - dal tym ludziom prace.
    Jakos tego ZUPELNIE w twoich wypowiedziach nie widze!
    Tak zachowalby kase, zachowalby zdrowie i zycie.

    P.S. Znowu mala dygresja -
    oczywscie koresponduje z osoba, ktora w ramach naprawiania
    niesprawiedliwosci, dzieli sie tym co ma z biedniejszymi od siebie?

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-04-27 18:01:27
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    > W takim razie po ch... sa takie instytucje jak PIP?
    > Bo w tej chwili mowimuy tylko o czyms "co powszechnie wiadomo", a nikt

    Jak ci ukradną samochód i policja ich nie złapie to znaczy że nie są
    złodziejami? To po ch.. jest ta policja jeśli nie łapie?

> [...]
    >jesli sie nie podoba, zawsze mozna zmienic prace - np przejsc do innego

    O... Przy takich argumnetach to osiągneliśmy poziom, na który ja nie
    zchodzę.
    Z czystej ciekawości chciałbym tylko wiedzieć, czy piszesz to za darmo czy w
    ramach jakiegoś PR ????

    Monti