  • 31. Data: 2004-04-27 20:49:43
    Temat: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    napisał w wiadomości news:c6mful$c3s$1@news.onet.pl...
    > Nie dziwie mu sie zupelnie. Bank padal i potrzebny byl jakis inwestor. Czy
    > czasem Spolem nie byl na dokladke?

    zapewniam, ze nie byl, wschodni to byl bankrut

    > Mial swoje doswiadczenie, wiec po co dalej utrzymywac
    > stare umowy? Wiecej - nowy bank zupelnie nie byl zwiazany z "siecia"
    > dotychczasowych placowek, wiec po prostu taniej bylo poszukac kogos
    zupelnie
    > nowego

    Michal, wybitny biznesmen, a wypowiada umowy lokat, na ciezkie kwoty?!?!

    > Zwolnienia malo kiedy beda etyczne.

    zapewniam Cie jednak, ze mozna po sobie, jako pracodawcy pozostawic duzo
    lepsze wrazenie, a przeciez rok temu ML budowal swoj wizerunek w nowym
    projekcie....

    > Toz juz wiele razy o tym pisalem na tej liscie.
    > Takze o hodowli owiec w Bieszczadach...

    obiecuje od dzisiaj wnikliwie czytac wszystko co podpiszesz :))))

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 32. Data: 2004-04-27 20:59:02
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dziekuja za fascynujaca dla mnie dyskusje , uprzejmie informuje , ze ide
    spac :)
    dobrej nocy

  • 33. Data: 2004-04-27 21:05:19
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > pozdrawiam mimo wszystko, zaloz sobie filtr na moje konto, nie bede Cie
    > denerwowac....

    nie pisz głupot, to nie będziesz nikogo denerwować;)

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 34. Data: 2004-04-27 21:07:33
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    > Michal, wybitny biznesmen, a wypowiada umowy lokat, na ciezkie kwoty?!?!

    Załóż swój bank, przejmij inny i nie wypowiadaj umów lokat na ciężkie kwoty
    z wykrzyknikami i znakami zapytania. Wtedy Twoje słowo krytyki będzie
    cokolwiek ważyło w mojej osobistej oczywiście ocenie.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 35. Data: 2004-04-27 21:07:40
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    gratuluje jedynie slusznej racji....
    poszlam spac

  • 36. Data: 2004-04-27 21:54:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > zapewniam, ze nie byl, wschodni to byl bankrut

    Zarzad komisaryczny byl w Spolem juz w lutym 2002.
    Zeby pgo przejac - dostal na dokladke za free Bank Wschodni.
    Oba banki byly bankrutami i przynosily niezle straty, bo udzialowcy nie
    dokapitalizwalli tych bankow. Zreszta jak jest zarzad komisaryczny, to juz
    jest bardzo zle.
    Inny poza ML chetny na zakup sie nie znalazl.

    > Michal, wybitny biznesmen, a wypowiada umowy lokat, na ciezkie
    > kwoty?!?!

    Nowy bank nie obsluguje firm i nowi pracownicy nie byliby do tego
    przygotowani.
    Bizmesmen przejal dwa banki z dobrodziejstwem inwestarza, z czego potrzebna
    mu byla jedynie licencja bankowa. Pozostale aktywa byly mu zupelnie
    niepotrzebne, co wiecej nikt inny, nawet dotychczasowi udzialowcy nie byli
    zainteresowani tymi bankami...
    Wszystko o czym mowisz generowaloby zupelnie niepotrzebne koszty.

    > zapewniam Cie jednak, ze mozna po sobie, jako pracodawcy pozostawic
    > duzo lepsze wrazenie, a przeciez rok temu ML budowal swoj wizerunek w
    > nowym projekcie....

    Mozna, zaleznie od panujacej sytuacji. Dla ciebie sie liczy ze zwolnil
    starych pracownikow, dla mnie ze zatudnil nowych i od podstaw stworzyl bank.
    Nie wiem jak odbylo sie zwolnienie tych pracownikow. Ty wiesz, ale ze tak
    powiem nie jestes w tym bezstronna. ;)

    > obiecuje od dzisiaj wnikliwie czytac wszystko co podpiszesz :))))

    eee, nie wiem czy warto wszystko czytac ;)
    Chociaz wiem, ze sa tacy maniacy (pozdrowka przy okazji ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 37. Data: 2004-04-27 22:21:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 19:35:28 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >W takim razie po ch... sa takie instytucje jak PIP?

    nie wiadomo. Podobnie jak setki innych socjalistycznych wymysłów :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 38. Data: 2004-04-27 22:21:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 20:39:42 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >PiP jest organizacją, którą powinno się zliwidować i założyć na nowo.

    a po co? Nie lepiej sądy dofinansować, żeby rozstrzygnięcia zapadały
    szybciej?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 39. Data: 2004-04-27 22:22:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 22:15:08 +0200, "a&e" <a...@w...op.pl>
    wrote:

    >sluchaj, a nie za pieniazki, ktore sami teraz wypracowuja.....?????????

    oho, czyżbyś uważała, że szeregowy pracownik powinien mieć prawo
    zarządzania swoim zakładem pracy?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 40. Data: 2004-04-27 22:33:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c6mg3a$lrt$1@news.onet.pl...

    > I miejmy nadzieje, ze brat i dotychczasowa kadra managerska poprowadzi ten
    > bank dalej!

    A kto jest spadkobiercą? ML miał żonę lub dzieci?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko