    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Date: Tue, 27 Apr 2004 22:13:35 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > slyszalam to z trzech roznych zrodel, uczestnikow zarzadu.... ale to
    > byla tylko dygresja...i niestety to co widze w tekturkach tylko
    > potwierdza zaslyszana opinie....

    Uczestnikow zebrania zarzadu?
    A z meriutum wypowiedzi, no coz nie bede sie podejmowal dyskusji

    > sam sie czepiles rozdawania biednym, ja nie wymagam od bogaczy zadnego
    > rozdawnictwa, ale uczciwosci, czy zatrudnienie kogos jest dzieleniem
    > sie z nim wlasnymi pieniedzmi????, bo taki tok myslenia
    > prezentujesz.....

    Nie, to ty prezentujesz tok myslenia - pracuje, to mi sie nalezy, bo tu
    pracowalam, mam doswiadczenie i tak dalej.
    Facet przejal dwa upadajace banki, ktorych nikt nie chcial kupic, ze wzgledu
    na to, ze niczym soba nie reprezentowaly i dopieral kadre do zupelnie innego
    marketingowo pomsylanego banku.
    Dotychczasowi pracownicy po prostu tutaj nie pasowali - ja sie w ogole nie
    dziwie takiemu postepowaniu. Zwolnil, bo te osoby nie pasowaly do wizji
    nowego banku.
    Mialy juz swoje maniery, pewnie wiek nie ten i tak dalej.
    Rozumiem, ze twoim zdaniem obowiazkiem Eurobanku bylo dalsze zatrudnienie
    tych wszystkich ludzi?!?

    > no tak mogl sam w pojedynke zrealizowac swoj nowy projekt.....oj,
    > Michal, z calym szacunkiem, ale pogadamy na temat dawania pracy i jej
    > szukania jak zbierzesz w tej kwestii jakies wlasne doswiadczenia....

    Pewnie, ze nie w pojedynke. Toz pisze caly czas, ze to jego pomysl i sam
    ksztaltowal nowa kadre - wiec zatrudnial ja jak chcial, a dotychczasowi
    pracownicy do tej wizji nie pasowali. Nie kupowal bankow ze wzgledu na
    pracownikow, tylko ze wzgledu na licencje.
    Po prostu transkacja wiazana - NBP daje pozwolenie na dzialanosc, ale w
    zamian musil zajac sie dlugami i m.in zatrudnionymi pracownikami.
    Nikt przeciez nie dawal im fwarancji.
    Nie widze tez powodu, zeby w nim szukac winnego zaistnialej sytuacji.
    Przeciez sytuacja bankow nie wziela sie z niczego!

    > to wcale nie tlumaczy zlego traktowania personelu, od ktorego w duzej
    > mierze zalezy czy iksinski przyniesie do banku Y swoja ciezko
    > zarobiona kase....

    Placisz tylko tyle, ile musisz i nic wiecej.
    Oczywiscie, ze w firmach uslugowych, jakimi sa niewatpilwie banki obsluga
    klientow przez pacownikow wplywa na jego wizerunek.
    Ale ci ludzie nie sa bankowacami. Oni sa jedynie sprzedawcami i tylko tyle.
    (niestety)

    http://www.PRnews.pl