  • 21. Data: 2002-12-31 01:18:48
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 30 Dec 2002 23:47:40 +0100, w
    <auqied$2oj$4@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Radosław jest chyba jedyną osobą na świecie, która woli WWW Inteligo od
    > mBanku. Takie skrzywienie gustu :-)

    ROTFL. Nie odróżniasz WWW od funkcjonalności konta i serwisu. Ale Ty
    wielu rzeczy nie odróżniasz :>

    Co do WWW, to kwestia gustu.
    Natomiast co do funkcjonalności, to Inteligo jest o klasę z przodu i
    nie zmieni tego fakt, że parę osób twierdzi inaczej. Nie ma tam takich
    "hitów" jak zdefiniowane nazwy przelewów.

  • 22. Data: 2002-12-31 01:20:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Dec 2002 23:46:41 +0100, w <auqicj$2oj$3@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Pewnie widział, ale nie fascynuje się tak jak Ty ponurymi, zimnymi
    > serwisami z możliwością wyświetlenia historii maksymalnie za trzy miesiące.

    Tak, niebieski kolor mBanku jest oazą ciepła.
    Chłopie, dorośnij do dyskusji, ja i większość olewa kolory serwisu i
    generalnie wygląd. Ma być funkcjonalny, najlepiej super-funkcjonalny,
    a jeżeli przy tym jest jeszcze ładny (co jest kwestią gustu), to
    super.

    Ale to akurat sprawa ind. i twierdzenie, że Inteligo jest gorsze, bo
    "ponure i zimne" jest śmieszne.

  • 23. Data: 2002-12-31 07:40:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Tak, niebieski kolor mBanku jest oazą ciepła.

    Tak. ZESTAWIENIE kolorów systemu mBanku, dość ciepłego jak na niebieski
    i soczystego źółtego sprawia bardzo przyjemne wrażenie i kontrastowość.
    W Inteligo wszystko jest nadziubdziane i zlewa się.

    >Chłopie, dorośnij do dyskusji, ja i większość olewa kolory serwisu i
    >generalnie wygląd.

    Nie wiem czy większość. Dla mnie to ma pewne znaczenie, choć mBank
    wybrałem także z innych powodów.

    >Ma być funkcjonalny, najlepiej super-funkcjonalny,
    >a jeżeli przy tym jest jeszcze ładny (co jest kwestią gustu), to
    >super.

    Owszem, zgodzę się. Ale znów ładnie pominąłeś mój zapis:

    > z możliwością wyświetlenia historii maksymalnie za trzy miesiące.

    Funkcjonalność serwisu Inteligo dla TYPOWEGO użytkownika, któremu
    generowanie PDFów jest tylko elementem dodatkowym, bajerem jest więc
    mocno ograniczona. Wspominałem Ci jakże realny przykład z mojego życia,
    gdy nagle we wrześniu kablówka zapodała mi rządanie zapłaty za kwiecień,
    a spółdzielnia zaległe zobowiązania za wodę też od początku roku oraz
    wcześniej. Szybki wgląd w historię mBanku pozwolił mi na sprawdzenie
    tamtych terminów. Inteligo mówi NIE na transakcje sprzed 3 miesięcy, co
    jest jakąś koszmarną pomyłką.

    >Ale to akurat sprawa ind. i twierdzenie, że Inteligo jest gorsze, bo
    >"ponure i zimne" jest śmieszne.

    A kto tak twierdzi? To _jeden_ z elementów, który odstrasza.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://www.silesia.linux.org.pl/

  • 24. Data: 2002-12-31 07:45:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie zmieni tego fakt, że parę osób twierdzi inaczej. Nie ma tam takich
    >"hitów" jak zdefiniowane nazwy przelewów.

    Jasne. Są za to ,,hity'' w postaci praktycznego braku dostępu do
    _historii_ transakcji oraz przelewów OffLine w ramach Inteligo, o ile
    się chce skorzystać z przygotowanego szablonu.

    Również nie wiem czemu przeszkadzają Ci te nazwy? Inteligo
    *nie*przewiduje* nazw dla płatności, więc mBank daje więcej.
    Jak Ci się nie podoba, to nadawaj losowe nazwy i ignoruj tą możliwość. w
    mBanku mam wybór, a w Inteligo nie.

    --

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 25. Data: 2002-12-31 09:39:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Swiete slowa! Z wyjatkiem moze OKO ING, ktore ze wzgledu na progresywna formule
    > naliczania oprocenotwnia (podobnie zreszta jak w Inteligo, tyle ze duzo gorsza)

    A muszę to sobie policzyć:-)
    Nigdy tak dokładnie nad tym się nie zastanawiałem, bo ja oszczędności trzymam w wielu
    różnych miejscach, z których część od wielu
    miesięcy permanentnie traci:-( {akcje}
    Ale ja i tak dziwak na tej grupie jestem:-)

    Mnie posiadanie konta w BSK kosztuje więcej niż 30zł na miesiąc.
    Za trochę mniejszą funkcjonalność PKOBP kasuje mnie na około 10 zł/m-c
    mbank kasuje mnie na ponad 20zł/m-c
    Z Inteligo (jak i wielu innych Pekao podobnych) się wycofałem...
    A ja i tak najbardziej lubię PKO BP!

  • 26. Data: 2002-12-31 09:51:35
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A muszę to sobie policzyć:-)

    ROR PKOBP: 2%
    ROR BSK: 3%
    OKO BSK: 5.5%
    mbank: 6,4% & 5,5%

    różnica między emax a OKO to raptem 0.9% i będzie się zmniejszać
    po opodatkowaniu to 0,72%

    od 100 tys to aż (?) 60 zł co miesiąc !!!!:-)
    Już sobie "nogi z dupy wyrywam", aby przelewać wte i we wte:-)

  • 27. Data: 2003-01-02 10:13:47
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Jasne. Są za to ,,hity'' w postaci praktycznego braku dostępu do
    > _historii_ transakcji

    co masz na mysli? Jakos nie mam problemów z historią transakcji. Co
    więcej, podoba mi się bardziej niż w mBanku, gdzie muszę włazić do
    srodka każdej operacji żeby sobie obejrzeć szczegóły.

    > Również nie wiem czemu przeszkadzają Ci te nazwy? Inteligo
    > *nie*przewiduje* nazw dla płatności, więc mBank daje więcej.

    To jest faktycznie minus Inteligo. Dla kontrastu, w Inteligo mogę
    sobie ponazywać rachunki, np. "Karciany", "Przelewowy" i "Lokacyjny",
    a w mBanku muszę pamiętać po numerkach które konto jest do czego.

    No i bardzo brakuje mi w mBanku serwisu SMS w rodzaju "Inteligowego".
    Ostatnio nie zapłaciłem w terminie za mieszkanie i inne takie, bo
    zapomniałem przelać na ekonto stosownej sumy. W Inteligo w takiej
    systuacji dostaje SMS-a a tu się zorientowałem po miesiacu. Dlatego
    ważne, wymagające terminowosci przelewy robię z Inteligo mimo że muszę
    za nie płacić.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 28. Data: 2003-01-02 10:16:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3E1410DB.9361B8EC@poczta.onet.pl, Jozef Zbrodel wrote:

    > co masz na mysli? Jakos nie mam problemów z historią transakcji. Co
    > więcej, podoba mi się bardziej niż w mBanku, gdzie muszę włazić do
    > srodka każdej operacji żeby sobie obejrzeć szczegóły.

    Oczywiście chodzi o ograniczenie historii do 3 miesięcy wstecz.

    Jest to naprawdę bardzo poważna wada w funkcjonalności konta Inteligo.

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-01-02 10:26:45
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Radosław jest chyba jedyną osobą na świecie, która woli WWW Inteligo od
    > mBanku. Takie skrzywienie gustu :-)

    Nie jest jedyną, ja też wolę. W domu korzystam z modemu. Policzcie
    sobie liczbę przeładowań strony dla wykonania przelewu, gdzie konto
    "przelewowe" (w mBanku eKonot) jest puste, i najpierw trzeba je
    zasilić z konta "lokacyjnego" (w mBanku ktorys z eMaxow). W mBanku
    jest ze dwa razy więcej przeładowań strony.

    To samo dotyczy np. przeglądania historii w mBanku, gdzie żeby
    obejrzeć szczegóły operacji, trzeba w nią wleźć, co czasami wymaga
    wchodzenia w każdą jesli czegos szukamy w historii.

    Owszem, kiedys interfejs inteligo był wolny i często "gubił" sesje,
    ale od jakiegos czasu po prostu smiga.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 30. Data: 2003-01-02 10:33:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3E1413E5.44F81854@poczta.onet.pl, Jozef Zbrodel wrote:

> [...]
    > zasilić z konta "lokacyjnego" (w mBanku ktorys z eMaxow). W mBanku
    > jest ze dwa razy więcej przeładowań strony.

    To prawda, ale nawet trzymając wszystko na eKoncie otrzymasz typowo lepsze
    oprocentowanie niż w Inteligo. Można więc traktować dodatkowe utrudnienie z
    eMaxem jako cenę, jaką możesz (ale nie musisz) zapłacić za podwyższone
    odsetki. W Inteligo nie ma po prostu takich możliwości.

    > To samo dotyczy np. przeglądania historii w mBanku, gdzie żeby
    > obejrzeć szczegóły operacji, trzeba w nią wleźć, co czasami wymaga
    > wchodzenia w każdą jesli czegos szukamy w historii.

    Prawda.

    > Owszem, kiedys interfejs inteligo był wolny i często "gubił" sesje,
    > ale od jakiegos czasu po prostu smiga.

    Też prawda, Inteligo działa teraz znakomicie! przy tym mBank jest z kolei
    jakby coraz wolniejszy. Pewnie rosnąca liczba klientów.

    --
    Robert