  • 1. Data: 2002-12-29 18:50:19
    Temat: e-bat po raz kolejny
    Od: d...@d...com (dizkret)

    Od okolo 2 lat przymierzam sie do rozpoczecia uczestnictwa w aukcjach
    ebay ale wszelkie formy platnosic w tym systemie to dla mnie czarna
    magia. Paypall nie dotyczy polakow itd itp. Czy jets mozliwosc taka
    zebym ja z Polski placil za kupione przeze mnie przedmioty
    bezposrednio sprzedajacemu, natomiast zeby przedmioty przeze mnie
    kupowane byly dostarczane do mojego kolegi w usa ktory bedzie mi te
    przedmioty przekazywal. Mam nadzieje z ektos mi to wylozy, jakie karty
    zrobic w Polsce itd