  • 11. Data: 2002-12-30 19:54:15
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    news:6aff.00000704.3e0f6a66@newsgate.onet.pl...
    > Moim zdaniem wystarczy, ze Inteligo zaoferuje ciut wieksze oprocentowanie niz
    > mbank i cala kasa przeplynie do tego banku. Ludzie nie beda wtedy zwracac uwagi

    Oczywiście, pod warunkiem, ze RPP obniży stopy procentowe przynajmniej o -10%
    (czytaj: znacznie podniesie).
    Aktualne oprocentowanie jest tak małe, ze ja nie widzę powodów manipulacji między OKO
    INGBSK, mbank , Inteligo.
    Aktualnie liczy się wygoda, opłaty, a nie procenty.

    Ale niektórzy lubią zmieniać, aby był ruch

  • 12. Data: 2002-12-30 22:28:28
    Od: k...@p...onet.pl

    Moja zbiorcza odpowiedz na Wasze argumenty:

    - w czym jest serwis lepszy?
    Odp: Lepszy wyglad, wiecej mozliwosci podgladania swojego konta (np. dzienne
    pokazanie odsetek), mozliwosc blokowania srodkow na koncie, serwis SMS, zawsze
    udaje mi sie wchodzic via Internet do serwisu a w mbanku sa czasem problemy,
    mozna ustalac limity transakcyjne na kartach (o ile pamietam, bo sam nie
    cwiczylem tego), wysylanie wyciagu via e-mail (super rzecz i za darmo). Tyle
    rzeczy pamietam i chyba i tak nie wymienilem wszystkiego (nie jestem heavy
    userem tego konta)

    - kwestia ciulaczy versus uzytkownikow robiacych sporo przelewow
    Tak - jezeli ktos robi duzo przelewow, to Inteligo ze swoimi oplatami odpada.
    Jezeli natomiat ktos robi przelewy pensji i troche kasy trzyma w trakcie
    miesiaca (uzywajac np. karty kredytowej do robienia zakupow), to oprocentowanie
    na koncie moze miec juz znaczenie. Nie wspomne tu juz o kwotach w stylu 10
    tysiecy czy wiecej. Kazde oplaty i prowizje, ktore zabiera nam bank warto sobie
    nadrabiac procentem moim zdaniem. Nawet te marne 500 czy 600 zlotych daje juz
    ok. zlotowki na miesiac odsetek (o ile dobrze licze) i mozna sobie
    zrekompensowac oplate za karte w Inteligo)

    - marketingowe dzialania Inteligo
    Tak - w sposob klasyczny sciemniaja i jest to troche smieszne niestety.
    Sztandarowym przykladem jest tu ich kampania wprowadzajaca produkt ("Nie funduj
    bankowi marmurowych schodow"). Teraz i Inteligo bedzie robic zrzutke na te
    marmurowe schody PKO BP... ;) Takiej jest juz zycie w tym kapitalizmie, a
    marketing moze byc bardziej lub mniej wyrafinowany.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 13. Data: 2002-12-30 22:33:19
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    Jeden

    > A niby w czym serwis Inteligo jest lepszy od mBankowego?

    > Nie widziałeś Inteligo?

    Wręcz przeciwnie, nawet korzystam, i zdecydowanie wolę mBank.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-12-30 22:46:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Nie widziałeś Inteligo?

    Pewnie widział, ale nie fascynuje się tak jak Ty ponurymi, zimnymi
    serwisami z możliwością wyświetlenia historii maksymalnie za trzy miesiące.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-12-30 22:47:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał

    > serwis SMS,

    Platny 4,90zl/mc ! Jak nie placisz, to nie mozna np. sprawdzic salda via SMS
    Za to SMS zaraz po obciazeniu, to fajna rzecz ;-)

    > zawsze
    > udaje mi sie wchodzic via Internet do serwisu a w mbanku sa czasem
    problemy,

    Oj, przesadzasz ;-) z inteligo mozna dopiero korzystac od czasu zmian www,
    bo przedtem strasznie wolno dzialalo ;-/

    > - kwestia ciulaczy versus uzytkownikow robiacych sporo przelewow
    > Tak - jezeli ktos robi duzo przelewow, to Inteligo ze swoimi oplatami
    odpada.

    wlasnie ;-)

    > Jezeli natomiat ktos robi przelewy pensji i troche kasy trzyma w trakcie
    > miesiaca (uzywajac np. karty kredytowej do robienia zakupow), to
    oprocentowanie
    > na koncie moze miec juz znaczenie.

    wtedy wygrywa %% mB ;-)

    > Nie wspomne tu juz o kwotach w stylu 10
    > tysiecy czy wiecej.

    jw. -nawet bardziej :-)

    > Kazde oplaty i prowizje, ktore zabiera nam bank warto sobie
    > nadrabiac procentem moim zdaniem.

    Tyle, ze tych oplat/prowizji w inteligo calkiem sporo ;-// Ciekaw jestem czy
    jak wprowadza linie kredyt. to nadal bedzie oplata za prowadzenie przy
    saldzie mniejszym niz 100zl ;-))

    > - marketingowe dzialania Inteligo

    Jak zlikwiduja promocje bankomatowa, to znowu bedzie IMO beznadziejna
    oferta.
    Ale jak by dodali do bezplatnych bankomatow bezplatne przelewy, to
    faktycznie bedzie jedna z lepszych ofert ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 16. Data: 2002-12-30 22:47:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik TS napisał:

    >Jeden

    >Wręcz przeciwnie, nawet korzystam, i zdecydowanie wolę mBank.

    Radosław jest chyba jedyną osobą na świecie, która woli WWW Inteligo od
    mBanku. Takie skrzywienie gustu :-)

  • 17. Data: 2002-12-30 22:50:17
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    Tyle
    > rzeczy pamietam i chyba i tak nie wymienilem wszystkiego (nie jestem heavy

    Ja zdecydawanie stawiam na funkcjonalność. A strona mBanku (przynajmniej u
    mnie) działa nieporównywalnie szybciej.
    No i wygodniej jest mi odczytać kod z kartki niż za każdym razem ścierać te
    paskudne zdrapki.

> [...]
    juz
    > ok. zlotowki na miesiac odsetek (o ile dobrze licze) i mozna sobie
    > zrekompensowac oplate za karte w Inteligo)

    Zupełnie nie rozumiem tych dywagacji o oprocentowaniu. Przecież mBank ma
    wyższe.
    A biorąc pod uwagę politykę %% nowego właściciela Inteligo, to nic się w tym
    względzie nie zmieni.

    A tak ogólnie, wiadomo, wszystko kwestia gustu. Przy tak małym
    oprocentowaniu zdecydowanie wzrasta znaczenie opłat i prowizji. I tu również
    (przy standardowym korzystaniu) mBank jest lepszy.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-12-30 23:38:58
    Od: e...@p...onet.pl

    > no nie wiem. dla mnie oprocentowanie jest malo wazne, bo r-k mam do celow
    > rozliczeniowych (czynsz i inne r-ki). a oplaty sa dla mnie baaardzo wazne.

    dla mnie tez oprocentowanie nie jest najwazniejsze. a oplaty (relatywnie
    wysokie) to rzeczywiscie jawiekszy mankament inteligo.
    jednak ani m-b ani int. nie wykorzystuje w celach rozliczeniowych (przerabialem
    i nie zadroszcze sytuacji, gdy nagle potrzba dowodu dokonania przelewu, bo
    bezplatne przelewy mam w marmurku :), a tylko w charakterze skarbonki na
    biezace nadwyzki.
    i wlasnie zamknalem konto w m-b, a wplacilem co nieco do int.
    roznica oprocentowania jest minimalna, a ryzyko m-b moim zdaniem wieksze.
    primo: lepsze zabezpiecznie kanalu telefonicznego w int.
    secudno: wieksza, moim zdaniem, wiarygodnosc kredytowa pko, niz bre. pare osob
    tutaj pewnie sie oburzy, ale przypadkiem pracuje w "branzy" i zdania nie
    zmienie.
    pozdro
    eipi

  • 19. Data: 2002-12-30 23:52:50
    Od: e...@p...onet.pl

    > Aktualne oprocentowanie jest tak małe, ze ja nie widzę powodów manipulacji
    między OKO INGBSK, mbank , Inteligo.
    > Aktualnie liczy się wygoda, opłaty, a nie procenty.
    > Ale niektórzy lubią zmieniać, aby był ruch

    Swiete slowa! Z wyjatkiem moze OKO ING, ktore ze wzgledu na progresywna formule
    naliczania oprocenotwnia (podobnie zreszta jak w Inteligo, tyle ze duzo gorsza)
    oprocentowane jest naprawde podle. Przykladowo, usrednioa stopa przy wkladzie 5
    tys. wynosi dla OKO ledwie 2,8% wobec 4,93% w Inteligo - roznica 2,13% sprawia
    ze koszt ew. przelewu zwraca sie po 4 dniach (dla 10 tys. tylko nieco lepiej).
    Ale po co ten ruch? ;-)
    Rgds

  • 20. Data: 2002-12-31 01:04:55
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2002 23:50:17 +0100, "TS" <f...@o...pl>
    napisał(a):

    >No i wygodniej jest mi odczytać kod z kartki niż za każdym razem ścierać te
    >paskudne zdrapki.

    Możesz zdrapać od razu ;-))
    (najlepiej "guzikiem")

    Nie możesz mieć 5 zdrapek jak "kartek" mBanku.

    BAH